Me aletiin kaikki puhumaan kuulumisia keskenään ja pojat tappelivat jostain ihan tyhmästä. Joo ihan normaalia. "No usko oon oikeassa kuten aina" naurahdin Martinuksen lausahdukselle saaden kolme silmä paria katsomaan itseäni. "Mitä te mua katsotte?" Kysäisin hämmentyneenä. "Ne taitaa haluta sun mielipiteen Noona" Sofia kuiskasi minulle. "Aa tajusin" huokaisin ja pudistin päätäni. "mitä te kuiskitte" tuore poikaystäväni kysyi aika uteliaan kuuloisena. "ei mitään" mutisin ja halasin vieressäni istuvaa poikaa. "Jaaha teillä näyttää menevän hyvin" Marcus totesi. "ei meillä nyt huonostikaan mene" naurahdin Martinuksen paitaa vasten. "te ette varmaan asu täällä nii kertokaa meille missä" juuri otetaan helitänyt poika totesi. "No asutaan aika kaukana täältä" Sofia kertoi. "Näin helposti todettuna Joensuussa" selvensin tyttön sanomaa lausetta. "kuin kaukana se on täältä" jatkoi vanhin meistä kyselyä. "no vähän yli neljäsataa kilsaa" heitin luvun joka piti ihan paikkaansa. "wow eli ei hirveen lähellä" tinus naurahti ehkä hieman järkyttyneenä. "joo ei ni-" lauseeni jäi kesken tutun soittoäänen kuuluessa housujeni taskusta. Nappasin puhelimeni ja vastasin äidille. "Moi mitä asiaa?" Kysyin naiselta langan toisesta päästä. "no hei ajattelin ilmoittaa että tuun hakee teidät sitten kymmeneltä" hän totesi. "ainii me lähetään jo huomenna" huokaisin. "no niinhän se on kun sinne et ole vielä asumaan jäänyt" äitini naurahti saaden minut hymähtämään. "Mun pitäis muuten kertoo jotain" sanoin. "ei kai mitään ole sattunut" äiti kysyi huolissaan. "No ei vaan se että mulla on poikaystävä" sanoin ehkä hieman vaivautuneena. "Ai sehän on hienoa kuka on tämä poika" aina yhtä iloinen ja energinen äitini totesi. "Venaa pistän kajarille niin se voi esitellä itsensä" sanoin. "Okei tinus ole hyvä ja esittele itsesi mun äidille" kuiskasin pojan korvaan englanniksi. "hei olen Martinus Gunnarsen Noonan poikaystävä" tuo esiteli itsensä. "no hei vain olen Maria Noonan äiti" jep äiti osaa englantia vaikka ei ehkä uskoisi. "voinko mäkin esittäytyä sun äidille" Marcus kysyi. Nyökkäsin tuolle vastaukseksi. "moi oon Marcus Martinuksen kaksois veli" tuo kertoi aurinkoisena. "no hei vaan sinullekin" äiti hymähti varmasti hymyillen. "Muista mä oon täällä myös" Sofia huudahti. Pian kuulin tuttua naurua puhelun toiselta osa puolelta. Nauroin itsekin hieman mutta sanoin heipat äidille sen jälkeen.
I'm back kaipasko kukaan ihan varmasti joku. Mulle tuli vähän inspiraatiota kirjottaa nii siitä sitten tuli tällänen luku. Vitsi oon super innoissani kolme viikoa siis KOLME VIIKOA M&M keikaan ja vaan viikko nii alkaa kesä loma. Ääk oon ihan liian innoissani. Kävin eilen parturissa ja vitsi mun hiukset on ihan erilaiset ku ennen.
Nyt ne on aika suorat eikä laineilla kun ennen mulla nimitäin on luonnon kiharat hiukset. Ne on myös lyhyemmät joka hämmentää mua ihan sikana. Joo nauttikaa päivästä ja pitäkään hauskaa moikka.