Kello on 5.50 mitä mä teen hereillä. Syön vielä vikaa leipää ennen lähtöä Helsinkiin. Olen virkeä vaikka kello on niin vähän olin mennyt nukkumaan eilen ehkä puoli kakstoista yöllä joten olinpa järkevä. Aivan sama nyt pitää keskittyä tähän hetkeen ja pysyä hereillä. No enää muutama minuutti että äiti tulee hakemaan meidät eli minut ja Sofian. Olimme molemmat nukkuneet mun asunnolla. "Moikka tytöt" kuului äidin huudahdus etu penkiltä. "Moi missä me muuten majoitutaan Helsingissä" kysyin äidiltä nyt koska aikaisemmin en muistanut. "Hotellissa ainakin yhden yö ehkä kaksi" äiti tokaisi. "Niin yks vai kaks ois kiva tietää" Sofia varmisti. "Kaksi yötä mutta jos saan tietää että teitte jotain että lähde koskaan uudestaan" äiti sano. "Ok tuskin tehdään yhtään mitään järjetöntä" vastasin. "No kyytiin lähdetään" äiti sanoi innostuneempana kuin me. "Joo venaa hetki" sanoin pakatessani autoa. Matka alkoi ja pian oli ohi vaikka kesti neljä tuntia saapua Helsinkiin. Keikka on vasta muutaman tunnin päästä joten meillä oli aikaa kierrellä. "Kato tuolla ne esiintyy neljältä" Sofia hihkui intoa täynnä. "Kai tiedät että kello on vasta viis yli ykstoista" päätin varmistaa vain huvikseni. "Joo joo tiedän mutta ihan sama" Sofia totesi innosta pomppien. Minä vain naurahdin tuolle. Käveltiin takas hotellille ja valmistauduttiin koska me mentäis varmaan pari tuntii etu ajassa vaan odottelemaan. No yllätys kello on 14.35 ja ollaan täällä jono ekoina. Tultiin varmaan jotain 45 minuuttia sitten vaan seisomaan tänne.
(skip 1h)
No ollaan nyt päästy hyvään kohtaan katsomaan ja kiljumaan "20 minutes" kuului ääni. "Omg omg omg" kiljui joku tyttö meidän takana. Odoteltiin ehkä 15 minuuttia ja tylsistytiin täysin. "5 minutes" kuului ja kiljunta kasvoi takanamme. "2 minutes" ja en uskonut että se olisi mahdollista mutta kiljunta vain kasvoi ja imaisi meidät mukaan. "30 seconds" enää kiljunta ei voinut kasvaa koska kaikki kiljuivat jo. "10,9,8,7,6,5,4,3,2,1" ja trumpetin pärähdys. Pojat juoksivat lavalle ja alkoivat laulaa myös yleisö lauloi minä ja Sofia mukaan lukien. Seuraava biisi oli first kiss ja kaikki halusivat lavalle jopa minä mutta tiesin että en pääsisi viittasin silti vaisusti. "haluaisitko sinä tulla" tinus kysyi ja osoitti minua. Ainoastaan nyökkäsin ja minut nostettiin aidan yli. Kiipesi lavalle halasin poika ja menin istumaan tuolille "mikä on sun nimi" Mac kysyi. "Noona" vastasin melkein nauraen. "kuinka vanha olet" kysyi vuorostaan tinus. "kuustoista" vastasin. "haluatko laulaa first kiss:in meidän kanssa" tuli samalta ihmiseltä. "JOO" sanoin melkein huusin. Sitten he aloittivat minä laulelin koko ajan huomaamatta sitä itse. Biisi loppui menin takaisin paikalleni ja kaivoin puhelinta taskusta. Sieltä löytyi muutakin kuin puhelin. Paperi lappu jossa luki: tule meet & greet paikalle nähdään siellä. Tuo kaverisi. Wow mitä käy mulle. Keikka loppui on ehkä puoli tuntia meet & greetin alkuun. Se meni nopeasti jutellessa Sofian kanssa. 'Jes kiitos aika että menit nopeasti' sanoin pääni sisällä. Tuli mun vuoro ja otin muutaman kuva poikien kanssa ja sain nimmarin. Sain kaksi lappua jossa oli puhelin numeroit ja niissä luki että en saa jakaa niitä mutta lähtäisn viestiä pian. Hämenyin Sofia tuli luokseni ja hihkaisi " sain niiten numerot entä sä" "joo mutta tää on hämetävää" totesin. Lähetin pojille viestä ja he tallensivat numeroni samoi Sofian. Minut lisättiin ryhmään missä oli minä, Sofia ja pojat.