Huomenta vaan sullekin

26 2 0
                                    

Heräsin siihen kun joku soitti minulle ja yllätys yllätys se oli äiti. "huomenta" äiti sano erittäin pirteänä. "Huomenta vaan sullekin" vastasin kuten aina. "Miten keikka meni" heti kysymyksiä jee. "Ihan super hyvin ja saatiin vielä pari kaveria" vastasin ja säilytin yksityis kohdat salassa. "hienoa teillä varmasti on hauskaa" äiti puheli vain turhuuksia. "Joo no nähdään huomenna moikka" lopetin puhelun vihdoin. Herätin Sofian joka nukkui aina hirveän pitkään. Vaihdetiin vaateet ja mentiin syömään. Syömisen jälkeen käytiin hakee kaikki tarvittava ja lähetiin ulos. Käveltiin vähän kaikkialla ja kaikkialle. Hetki vaan oltiin jossain puistossa kunnes kuultiin tuttu ääni takaa. "Mitä sä et kattonu mihin mentiin" kuului pientä valitusta. "Kato Mac tuolla on ihmisiä kysytään niiltä" selkeästi tinus puhui. "Hei sori voitteko auttaa" kuului huudahdus hieman kauempaa. "Pitäiskö" kuiskasin Sofialle. "Joo miks ei" tuo totesi. "No missä tarvitsette apua" huudahdin pojille. "Ai te no tää meni hyvin" Mac totesi. "no pojat tahdoteko kirjallisen kutsun vai" naurahdin Sofian kanssa. "kiitos ei tarvita" tinus yhtyi vitsii ja kaikki nauroi. "Sofia mitäs nyt tehdään" kysäisin ystävältäni. "Enpä tiiä jotain viisasta" nauroin vastaukselle koska ei me ikinä olla järkeviä. "mistä te puhuitte" pojat kysyivät. "ei mistään järkevästä" vastasin nauruni keskeltä. "no minne mennään" Sofia kysyi kikattaen. "mennään Kamppiin" huusin ehkä vähän liian lujaa. "ei voida muistathan" Marcus muistutti. "Ai niin no minne sitten voidaan" kysyin pettyneenä. "ei mitään hajua" Sofia sanoi. "Kaikki paikat on jotenkin julkisia" sanoin. "käviskö ranta" Martinus kysyi. "joo" minä ja Sofia huudettiin yhtä aikaa. "sinne siis" Marcus sanoi. "Ei voida vielä pitää käydä meidän hotellilla" Sofia huomautti. "Totta mac ei mekään voida ihan noin vain mennä" tinus muistutti veljeään. "Ok eka hotelli sitten uimaan" Marcus suunnitteli me vain nyökkäsimme.

Sori nyt tuli super lyhyt mutta en tiedä mitä kirjoittaa. Saatan pitää pienen tauon ihan vain koska pitää saada idea.

Asiat muuttuuWhere stories live. Discover now