Väsymys

28 2 1
                                    

No käytiin nopee hotelleilla ja mentiin rannalle. "hyi elämä kuin kylmää" pojat huusivat peräkkäin. "eikä edes ole yllättävän lämmintä" totesi Sofia. "oot oikees ei oo yhtä paha kun talvella" nauroin niin että seisoin vedessä nilkkoihin asti. "ette oo tosissanne" kuului Marcuksen parahdus. "ollaan viis asteinen vesi on kylmempää kun kakskyt" Sofia vastasi ja oli oikeassa. "ja miten viis asteinen vesi tähän liittyy" vuorostaan toinen kaksosista kysyi. "no vaikka siten että avanto vesi on viis astetta jopa kylmempää" päätin päteä kuten aina. "millon viimeks kävit avannossa" tuo meidän porukan vanhin joka sattuu olemaan Marcus vastasi. "Viime talvena" Sofia vastasi molempien puolesta ja minä vain nyökkäsin. "wow rohkeita tyttöjä" kuului Martinuksen kunnian osoitus. Itse vain lähdin syvemmälle veteen. "Sofia tuu jo et kai oo nössö" huusin suomeksi ihan vaan koska voin. "Joo joo tuun" kuului vastaus. "häh nyt meni ohi" kuului poikien valitusta. "ei mitään tärkeetä " vastasin huutaen eivät he olisi muuten kuulleet. Varmaan tunti vaan räpiköitiin vedessä taukoamatta. Mulle alkoi tulla kylmä jo pikku hiljaa ja väsytti myös kohtuullisesti. "mulla on kylmä ja väsymys voitaisko lähtee" kysyin.

6.1

kirjoiti tän luvun eilen illalla ja olin kiirjoitanu paljon enemmän mutta se ei jostain syystä näy olen pahoillani siitä

Asiat muuttuuWhere stories live. Discover now