"AI joko nyt " Marcus kitisi. "kyllä JUST nyt " vastasin pojalle. "OK käy mulle voin tulla sun kaa Noona" tinus tarjoitui johon vain nyökkäsin. "Mä tuun kohta" Sofia sanoi ja sai saman vastauksen kuin tinus. "mitä Sofia sano" tinus kysyi ja vasta sitten tajusin että tuo ei tetenkään ymärtänyt. "ei muuta kun että tulee kohta" vastasin täristen kylmästä. Eihän ulkona kylmä ollut mutta juuri vedestä nousseena se tuntuu kylmältä. Martinus ojensi minulle pyyhkeeni johon kietouduin heti. Kuulin naurahduksen josta en yllättynyt. "ää lopeta Mac" kuulin selkeästi sofialle kuuluneen kiljaisun. Itse vain rupesin nauramaan ja katselin vedessä ympäriinsä joko uivaa tai juoksevaa kaksikkoa. Pian näin Sofian kaatuvan varmaan unohtaessaan kiven joka oli lähellä ihan matalinta kohtaa. "ÄÄK.....auu mun jalka" kuulin valitusta juostesani Sofian luokse. "Hei mä autan" sanoin ja tartuin tyttön käteen vetäen tuon ylös. "Kiiti" paras kaverini kiiti minua. "Eipä mitään katotaan nyt se jalka" sanoin itseäni viikon nuoremmalle tytölle. "Auu sattuu" Sofia valitti minun tutkiessa tuon jalkaan tullutta haavaa. "Sori mutta älä liiku nii ei satu" pyysin tuota pysymään paikoillaan. "Ei syvä onneks oon varautunut tähän" naurahdin lopuksi ja nappasi kasistani laastarin. "ooks OK Sofia" kuului Macin huolestunut lause. "joo oon ei tässä mitään" Tyttö nauroi tietäen syyn ollen kyseisen pojan. "no mitäs sitten veteen vaan kaks neljästä voi mennä joten" kysyin suunitelmaa seuraavalle kohteelle "miten nii kaks neljästä" marcus kysyi selkeästi pettyneenä. "no siten että mulla on kylmä eikä Sofian oo järki uida" sanoin asian kuin se olisi itsestään selvyys. "onko kellään nälkä" kysyi pojista nuorempi. "Mulla" huudettiin kaikki kolme yhtä aikaa jonka takia revettiin nauruun. "eli varmaan syömään" vastasin saatua naurun hillityä. Kaikki vaihtoi vaateet päälle ja sitten lähdettiin kohti sud way:tä. Koska minä ja Sofia tunnettiin paikka parhaiten näytettiin nopein ja paras reitti perille.
(Skip 10min kävely)
Jep kymmenen minuuttia ja varmaan tuplaten kuvia. Normaalisti matka kestäis noin viis minaa mutta kahden pop artistin ja ihmisen jonka jalkaan sattuu matka kesti tuplat. Olin matkalla kysynyt mitä pojat söisi niin tilaaminen olisi helpompaa. "Moi neljä kolkty sentistä kaura leipää. Kahteen kanan rinta ja kahteen muuhun kalkkuna" (tämmönen pikku juttu en oo ihan varma mitä niitä kaikkia on)loitin tilauksen luettelun. "Juustoo tai paahtoo" myyjä kysyi. "Molempiin kanoihin ihan perus juusto ja kaikkiin paahto" kerroin Toiveet. Myyjä toimi niinkuin kuului ja paahtoi kaikki leivät. "Mitä kasviksia" lauraksi ainakin nimi lapun perustella osoittautunut myyjä kysyi. "Toiseen kalkunaan kaikki muu paitsi jalapeno ja oliivi" kerroin mitä tinus leipäänsä tahtoi. "Molempiin kanoihin kaikki paitsi sipuli ja jalapeno" kerroin taas minun ja Sofian leipien sisällön joka oli aina sama. "Ja sit vikaan kaikki paitsi jalapeno" varmaan arvaatte kenen leivän sisältö oli tuo kyseinen. "Mausteita tai kastiketta" kysyi myyjä viimeisen kysymyksen. "Kanoihin makeasipuli ja kalkunoihin BBQ" kerroin ja siirryin maksamaan. Maksoin ja me etitiin pöytä mihin istua. Kaikki alkoi syömään hyvällä ruoka halulla omaa leipäänsä. Hetki siinä meni kun kaikki viimeisteli annoksensa ja Sofia vie roskat. Siitä lähetiin melkein viereen kohti hotellia. Paikka johon nyt kokoonutaisiin oli meidän huone. Sinne ku päästiin mä ja Sofia vaan lyssähdetiin sängyille.
Sori että tässä luvussa kesti muuta kokeet ja muutenkin koulu sitoo mua aika paljon muhihin asioihin samoin harrastukset. Teen sen q&a luvun kuhan saan tarpeeksi kysymyksiä.