Y/N: Seçtiğiniz LP şarkılarından biri ile okuyun!
2.0
Recovery: bugün ne yapacaksın?
Recovery: Merak etme bugün seni rahatsız etmeyeceğim.
Recovery: İşlerim var.
Eftelya: Sınava gitmek için hazırlanıyorum.
Eftelya: Pekala görüşürüz öyleyse.
Recovery: Kendine iyi bak Eftelya'm~
Eftelya, çantasına farmakoloji kitabını da yerleştirdikten sonra sıkıcı fermuarını kapattı.
Çantasını sırtladıktan sonra spor ayakkabılarını giydi. Gözlüğünü alıp almadığını yokladıktan sonra evinden çıktı.
Okula vardığında onu bekleyen yakın arkadaşı Lisa'yı gördü. Ona gülümsedikten sonra beraber sınavın yapılacağı amfinin yolunu tuttular.
Lisa heyecanlı görünüyordu ve çok geçmeden nedeni anlaşılmıştı.
"Eftelya, biliyor musun okulun müzik grubundaki bir çocuklar arkadaş oldum. Ve beni bugün yapacakları provaya davet etti!"
Eftelya, müzik grubunu çok seviyordu ve müziğin ona iyi geldiğine inanıyordu. Fakat o her zaman utangaç biri olmuştu bu nedenle konserlerde bile en öne geçmek için çabalamazdı.
Lisa'nın söylediği şey belki de onun hayaliydi ve arkadaşının bu şansı elde etmesine biraz imrenmişti açıkçası.
"Senin adına çok sevindim. Sınav sonrası moral olmuş olur." diye mırıldandı arkadaşına.
Lisa'nın yüzü biraz düşmüştü aslında. Arkadaşını kıskandırmak için söylememişti aslında. Sadece heyecanını paylaşmak istemişti.
"Onunla konuşursam belki senin de gelmene izin verir huh?"
Eftelya heyecanla el çırptığında gözlerindeki parıltı uzaktan bile görülebilirdi.
"Gerçekten izin verir mi? "
"Şimdi mesaj atacağım."
Eftelya çok heyecanlanmıştı. Kalbi güm güm atıyordu.
Bir saat süren sınavın ardından Lisa beklediği mesajı almıştı. George kısa süre kalmak şartıyla kabul etmişti.
"Kısa süreli de olsa kabul etti. Gelebileceksin Eftelya!"
Eftelya arkadaşına sıkıca sarıldı. Bulundukları binadan çıktılar ve konservatuar binasına gitmek için yola koyuldular.
Laura bu sırada yeni şarkılarından House on Fire'ı söylüyordu. Bu şarkının hit olacağına inanıyordu.
Arkadaşları ile sözlerde düzenleme yapıyorlardı.
Çok geçmeden bulundukları salonun kapısı açıldı.
Sarı uzun saçlı bir kız içeri girdi. Çekingen tavırları ile herkesin gözü ona doğru yönelmişti.
Kekeliyordu konuşurken adeta.
"Ş-şey biz izlemek için gelmiştik." dediğinde George gitarını bırakıp kızın yanına gitmiş onu ve yanındaki arkadaşını içeri almıştı.
Laura'nın gözleri sarışın kızın yanındaki kıza iliştiğinde kalbinin hızla attığını farketti.
Bir anda mikrofonu elinden bıraktı. Arkasını döndü. Onu tanımıştı. O Eftelya idi.
Burada ne işi vardı? Acaba bilinmeyen numaranın kim olduğunu öğrenmiş miydi? Yanındaki kız kimdi? Arkadaşı mı?
Kafasında bir sürü soru belirmişti ve bu soruları bölen George'un sesi olmuştu.
"Louis? Sorun ne?"
"A-ah üzgünüm çocuklar. Kendimi pek iyi hissetmiyorum da. Ara verelim."
"Tamam ara verelim ama iyi olacaksın değil mi?"
"Olacağım. Teşekkür ederim." diye fısıldadı Laura.
Ardından Eftelya'nın yanından geçip salondan çıktı.
Eftelya adeta şok olmuştu biraz da mahçuptu. Onun yüzünden mi olmuştu? Rahatsız olmuş olabilir miydi? Bu çocuğun nesi vardı?
Lisa arkadaşının yüzünün asıldığını farketti ve ona sıkıca sarıldı.
"Endişelenme. İyi olacaktır."
"Peki bizden rahatsız olmuş olabilir mi?"
" Eftelya, abartıyorsun!"
Laura , kendini salondan dışarı atmıştı. Başından aşağıya kaynar su akıyordu resmen.
Kanıtlamalıyım diye düşündü. Eğer kanıtlarsa emin olacaktı.
Eftelyaya mesaj attı.
Recovery: Eftelya, nasılsın?
Eftelya: Aşırı mutluyum sen nasılsın?
Recovery: Sınavın iyi geçmiş olmalı. Sevindim.
Eftelya: Okulun müzik grubunun provalarındayız!
Recovery: Gerçekten mi? Çok şanslısın Eftelya. Benim yerime de izle!
Eftelya: Şüphen olmasın. Görüşürüz sonra.
Recovery: Görüşürüz~
Laura emindi. Eftelya onu öğrenmemişti. Sadece masumca grubun provasını izlemeye gelmişti. Kendini sakinleştirdikten sonra tekrar içeri girdi Laura.
Ve söylemeye başladı.
'When you get older, plainer, saner
When you remember all the danger we came from.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RECOVERY | TEXTING • LP [GirlXGirl]
FanfictionLP'yi konu alan bir texting de bulunsun istedim. Ne nasıl ilerleyecek bir fikrim yok ama seveceğinize eminim! İyi okumalar^^ #5 #lp