2.3

265 15 8
                                    

Y/N: YORUMLAR VE BÖLÜMLERİ ATLAMADAN OKURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM ❤️

2.3

Laura, Eftelya'nın arabaya bindiğini gördükten sonra bir cadde öteye park ettiği arabasına doğru yürüdü.

İçi kıpır kıpırdı fakat bir yandan da endişelenmişti. Lisa'nın bir bildiği mi vardı? Yoksa sadece Eftelya Louis'e hayran diye mi tanışmasını istemişti?

Laura, Eftelya ile konuşma fırsatı bulduğu için çok mutlu olsa da onun Louis 'e hayran olduğunu bilmek üzüyordu. Laura kendi kimliğini ondan şimdilik saklamak zorundaydı. Ve biliyordu ki Eftelya onu bir kız olarak hiçbir zaman kabul etmeyecekti.

Erkeklerden hoşlanan birini buna zorlayamazdı ama onu düşünmediği tek bir an bile yoktu.

Ellerini saçlarına götürdü. Daha sonra arabasına yerleşti.

Düşünceler beynini sürekli meşgul ediyor, sesler susmak bilmiyordu.

Ona bugün mesaj atmadığını hatırlayarak telefonunu çıkardı.

Recovery: selam Eftelya😇

Eftelya çevrimdışı olduğundan telefonunu tekrar cebine koydu ve arabayı sürmeye koyuldu.

Sahil yolu boştu ve Laura telefonunu direksiyonun ortasına sıkıştırıp sabitlemiş, Eftelya'ya mesaj atmak için çevrimiçi olup olmadığına bakıyordu.

Kısa süre sonra o beklediği yazı çıktı.

[Eftelya Çevrimiçi]

Arabayı yolun kenarına çekip park etti.

Hızla direksiyona sabitlediği telefonunu aldı.

Recovery: Nasılsın meleğim? Çevrimiçi olduğun halde neden yazmıyorsun? T.T

Eftelya ilk kez çevrimiçi olup mesajı da gördüğü halde yazmıyordu.

Laura onun için endişelenmek üzereydi fakat bu saçmaydı değil mi? Aralarında çok önemli bit bağ yoktu. Sadece konuşuyorlardı ve Eftelya onun kim olduğunu bile bilmiyordu. Eğer bilseydi Laura şu an onu arar ve iyi olup olmadığını öğrenirdi.

Bir anda aklına gelen fikri uygulamaya koyuldu Laura.

Telefonunun sim ayarlarından diğer kartına geçirdi.

George'u aradı.

'Efendim Louis.'

'Kanka senden bir şey rica edebilir miyim?'

Kuralına uydurmalıydı her şeyi.

'Söyle kanka. Az önce beraberdik. Aramana şaşırdım açıkçası.'

'Bana bugün görüştüğüm kızın numarası lazım. Bulabilir misin?'

'Lisa'dan isterim de hayırdır?'

George kıkırdadı, Laura ise derin bir nefes aldı.

'Kızdan isteyemedim deme bana abi sen Louissin ya!'

George telefonun diğer ucunda gülmeye devam ediyordu.

'İsteyemedim işte ne var ya!' Diye cevap verdi Laura sitemkâr bir şekilde.

RECOVERY | TEXTING • LP [GirlXGirl]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin