2.6

236 16 5
                                    

Y/N: Aylaaar sonra karşınızdayım! Yazmayı sürekli ertelediğim için üzgünüm. Ama tekrar döndüm ve şimdi tüm Lpeople toplaşsın ve yorumlarda görüşelim!!

-

Louis, Eftelia ve Orson gittikleri kahvaltıcıda kahvaltı tabağı sipariş etmiş, çaylarını söylemiş hatta yudumlamaya başlamışlardı. Orson etrafta geziniyordu.

Louis ve Eftelya göz göze gelmekten kaçınıyor ve ikisininde ağzını bıçak açmıyordu ki Louis kıkırdayarak buna bir son verdi.

" Nereden nereye değil mi?"

Eftelya bir anda bozulan sessizlik sonucu afallamış olacaktı ki 'ha?' diye bir ses çıkardı.

Daha sonrasında elini başına götürüp kaşıdı ve gözleri kısılıncaya kadar gülümsedi.

"P-pardon aniden sorunca b-ben..."

"Problem değil. Bende bir an tanıştığımız günü düşünmüştüm de." diyerek kıvırmaya çalıştı Louis.

İçindeki dürtü ona ister istemez pot kırdırmaya devam ediyordu.

Ne nereden nereyesiydi oysa? Henüz bir kere date yapmışlardı ve bu ikincisi olabilir miydi? Ya da bir buçuk?

Birbirlerine bakarak gülümsedikten sonra her ikisi de gözlerini masadaki yiyeceklere dikmişti. Tabi ki de hala utangaçtılar.

Louis fazla cesur adım atarsa onu kendinden soğutacağını düşünüyordu.

"T-teşekkür ederim." dedi kısık bir sesle Eftelya.

"Ne için?"

"Bizi almaya gelmeyi teklif etmen beni çok mutlu etti. Ve şu an beraber kahvaltı ediyor olmamız. Bunlar için."

"Eğer çatalla oynamayı bırakıp yemek yemeye koyulursan teşekkürünü kabul ederim." Kıkırdadı kıvırcık olan.

Ve ekledi. " Mezun olduğunda hastaların doktorunu hasta görmesini istemeyiz değil mi?"

Eftelya yanaklarına hücum eden sıcaklığın farkına vardığında çoktan başka bir yöne çevirmişti başını.

"Eftelya."

"Efendim."

"Lütfen bu kadar utangaç olma. Alışık değilim. Etrafımda utangaç insanlar olmadığındandır belki. Utangaçlık seni çok tatlı yapıyor fakat bir yandan da beni gözünde fazla büyüttüğünü düşünüyorum."

Eftelya bir anda böyle bir şeyle karşılaşınca ne diyeceğini bilemedi. Başını kaldırdı ve kıvırcık çocukla göz göze geldi yani gözlükleriyle göz göze geldi aslında.

"Bence büyütülmesi gereken bir yeteneksin."

"Çok teşekkür ederim Eftelya ama bana söz ver artık benimle bir hayran ilişkisi içinde olma."

Eftelya tam cevap verecekti ki Louis sözünü kesti.

"Senden hoşlanıyorum."

Eftelya'nın gözleri faltaşı gibi açılmıştı. Yapabildiği tek şey Orson'ı sıkıca sarmalamak ve ayağa kalkmaktı.

"Artık kalkabiliriz huh?" Diye sordu telaşla.

Louis'in yüzü düşmüştü çünkü yaptığının aptalca olduğunun farkındaydı.

İçindeki hisleri tutamıyordu.

Peki Eftelya onun Recovery olduğunu öğrendiğinde ne olacaktı?

Tüm bunları bir kenara bırakıp Eftelya'nın isteği üzerine mekandan çıkıp arabaya bindiler. Louis onu evinin önüne kadar bıraktıktan sonra kendi hattını telefonundan çıkardı ve Recovery hattını taktı.

Bir mesaj gelmişti.

Eftelya'm : Louis benden hoşlandığını söyledi ne yapmalıyım?

Eftelya'm: Bana karşı duygularını biliyorum fakat lütfen bana yardım et.

RECOVERY | TEXTING • LP [GirlXGirl]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin