Y/N: İyi okumalar^^
Eftelya'm:
Orson ile o kadar iyi anlaştılar ki!! Çok teşekkür ederim ☺️
Recovery: Şunların tatlılığına bakın. Beğenmene sevindim! Erken doğum günü hediyesi göndermek istedim sana.
Eftelya'm: Çok tatlısın gerçekten teşekkür ederim. ☺️ Çok mutlu oldum. Peluşlara bayıldığımı bilmen de ayrıca beni şaşırttı.
Recovery: Daha önce okulda çantanın üzerine taktığın bir sürü minik peluş figür görmüştüm o nedenle sevdiğini düşündüm. İyi de yapmışım sanırım hahahha
Eftelya'm: Güzel bir gözlem yeteneğin var.
Recovery: sadece senin için oluyor keşke biraz da dersler için olsa 😂
Eftelya'm: Sahi vizelerin açıklandı mı? Kaç aldın?
Recovery: Bir tane açıklandı 72 aldım ortalama olarak iyi denebilir.
Eftelya'm: Daha çok çalışırsan daha iyisini yapacağına eminim.
Eftelya'm: Ders çalışmaya devam etmem gerekiyor. Eve geldim ama hala devam ediyorum hahahha Malum latince bitmiyor
Recovery: İyi çalışmalar meleğim ~ Görüşürüz tekrar^^
Sonunda eve gelen Eftelya Orson ile biraz oynadıktan sonra derslerini çalışmaya devam etmek üzere çalışma masasının yanına gitti.
İçinde kıpır kıpır bir his vardı ve beraberinde tedirginlik. Nedeni ise kütüphanede bir göz kızların yanında gördüğü Louis idi.
Göz göze geldiklerinde Louis ona dimdik baksa da Eftelya hemen başını öne eğmiş hızlıca pembe kutusuyla beraber uzaklaşmıştı.
Keşke Louis'in onun o halini gördüğündeki gülümsemesini görebilseydi.
Louis kendi içinde çelişedursun Eftelya onun hakkında bir şey hissetmiyordu neredeyse. Erkekler hakkındaki düşünceleri tamamen olumsuz yönde etkilenmişti ve onu her ne anlamda olursa olsun seven bir kız arkadaş sanki onu kullanmak isteyen birine nazaran daha iyiydi.
Recovery i görmemiş bile olsa onun yaptığı küçük jestler ve güzel tavsiyeler onu mutlu etmeye yetiyordu.
Ama bir yandan Laura'yı bu durum büyük bir çıkmaza sokuyordu.
Ya Eftelya onu öğrendiğinde gerçekten soğursa?
Gizli olarak devam etmesi tabiki şimdilik bunun önüne geçiyordu fakat ya Eftelya gerçekleri bütün okula duyurursa ve onu rezil ederse?
Ya olursalar yüzünden çıldırmak üzere olsa da bir şekilde devam etmeliydi.
En azından onu telefonu başında güldürebilmeliydi.
Gerçekte her ne kadar karşılaştıklarında Eftelya yüzünü ekşitse de ya da başını öne eğse de.
İşin zor yanı da buydu. İki yönlü bi çıkmazdı bu.
Ona Louis olarak o günden sonra hiç yaklaşmamıştı tersine Recovery olan kendini sevdirmeyi başarmıştı.
İyi mi yapıyordu?
Büyük ihtimalle hayır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RECOVERY | TEXTING • LP [GirlXGirl]
FanfictionLP'yi konu alan bir texting de bulunsun istedim. Ne nasıl ilerleyecek bir fikrim yok ama seveceğinize eminim! İyi okumalar^^ #5 #lp