Y/N: Önceki bölümü atlamayı ve oy verip yorum yapmayı unutmayın! İyi okumalar Lpeople ❤️ Bölüm fazla text içermemektedir!
2.8
Laura, arabasını sahildeki kayalıklara ulaşana kadar sürmüştü.
Aklı karmakarışıktı.
Her şey öylesine dolanmıştı ki birbirine içinden çıkabilecek miydi?
Louis olmaktan oldum olası nefret etmişti.
İnsanların onu kabullenmesi için yarattığı o karakter kimseye bağlılık duymamıştı ki.
Duyamazdı da.
Çünkü bir erkek olmadığı anlaşılabilirdi eğer birine bağlanırsa.
Ama diğer türlüsü kolaydı.
Yani bilinmeyen biri olarak telefondan mesajlaşmak.
Fakat onda da kız olduğunu söyleyip dürüst olarak sevdiğini korkutmuştu bir şekilde.
Çünkü sevdiği kişi onu sevemeyecek kadar düz ve bir o kadar da örnek bir insandı.
Kendine sordu o zaman Laura " Bunu yapmaya daha ne kadar devam edeceğim?"
"Ona ümit veriyorum. Hemde Louis olarak. Lanet olsun!"
Arabadan indi.
Kayalıklardan birine adımları ulaştığında oturdu ve denizin maviliğine çevirdi gözlerini.
Derin derin nefes alıyordu. Tüm oksijeni içine çekti.
Cebinden telefonunu çıkardı.
Eftelya hala çevrimdışıydı. Haklıydı. Çünkü kızı o kadar ikilemde bırakıyordu ki son günlerde. Kendinin de ne yaptığının farkında değildi.
Bir piç kurusu gibi davranmalı mıydı? Louis iken böyle davranırsa belki Recovery'nin bir şansı olurdu? Olur muydu? Bu nasıl bir çıkmazdı böyle. Aklı almıyordu.
Biraz daha düşündükten sonra sim kartını diğeriyle değiştirdi.
Eftelya'yı arattı rehberinde ve arama tuşuna bastı.
Telefonu kulağına götürdüğünde kalbi küt küt atıyordu.
"Eftelya, merhaba." dedi düz bir sesle.
Karşısındaki telefonu açmış fakat cevap vermiyor sadece dinliyordu.
"Şoku atlatabildin mi?" güldü.
Gülmeye devam etti.
"Bir kaç kez buluştuk diye hemen seninle çıkacağız diye bir şey yok."
Devam etti.
" Bana hayran olan bir sürü insan var okulda. Ama sen onlardan farklısın. Bilmiyorum. Sadece sana hoşlandığımı söyledim. Tepkini merak ettim. Ama henüz buna hazır değilsin! Biriyle beraber olmaya hazır değilsin. Anladın mı? "
Eftelya'nın hızlı nefes alışları kulağına gelmeye başladığında son darbesini vurmaya hazırdı Louis.
"Kendini bu konuda biraz eğit huh? Yoksa bana ayak uyduramayabilirsin küçük hanım."
Küstah bir cümleden sonra telefonu kapatan Louis'in gözleri dolmuştu bile.
Tabiki üzülen kişi onu gerçekten seven Laura'dan başka biri değildi.
Gözyaşlarını fazla durduramayan Laura ağlamaya başladı.
Ellerini saçlarının arasına götürdü ve onları sinirle çekti.
Kendine kızgındı. Çok fazla. Bir piç kurusu gibi davranmak ona göre değildi ama bir şekilde bu dengeyi sağlamak zorundaydı.
Bir süre daha kayalıklarda ağlamaya devam etti.
Eftelya ise bir şok daha geçiriyordu. Ellerini kendine sarmış , bankta iki büklüm oturuyordu. Az önce Louis onunda resmen dalga geçmişti. Ve Eftelya ona neden bu kadar inandığını sorgulamaya başlamıştı.
Hemen telefonuna sarıldı.
[Recovery Çevrimdışı]
Bu yazıyla karşılaşmayı beklemiyordu ama mesajı gitmeyecek olsa dahi yazdı içindekileri.
Eftelya'm : Benimle dalga geçmekmiş amacı. ✔️
Eftelya'm: Neden ona inandım ki? Aptalım ben. ✔️
Eftelya'm: Bence sende uzaklaş benden. Böyle bir aptalı sevme. Ben sevilmeye layık biri değilim. ✔️✔️
[Recovery Çevrimiçi]
Recovery:
Bu güzelliğin sevilmeme ihtimali var mı? (Görüldü 15.33)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RECOVERY | TEXTING • LP [GirlXGirl]
FanfictionLP'yi konu alan bir texting de bulunsun istedim. Ne nasıl ilerleyecek bir fikrim yok ama seveceğinize eminim! İyi okumalar^^ #5 #lp