2.7

191 9 6
                                    


Y/N: İnsan buradan bir kez kopunca harbi unutuyor. Ama kaldığımız yerden devam! Yorumlarda görüşelim Lpeople ❤️ iyi okumalar ~

2.7

Bir mesaj gelmişti.

Eftelya'm: Louis benden hoşlandığını söyledi ne yapmalıyım?

Eftelya'm: Bana karşı olan duygularını biliyorum ama lütfen bana yardım et.

Eftelya, köpeği Orson'ı eve bıraktıktan sonra evlerinin önünden geçen cadde boyunca yürüyüp kendini parktaki bir bankta bulmuştu.

Yanaklarına hücum eden sıcaklıkla başa çıkamıyor, sürekli ellerini yüzüne götürüp yelpaze gibi kullanmaya çalışıyordu. Ama pek fayda etmiyordu. Sadece yarım saat önce hayranı olduğu kişi ondan hoşlandığını söylemişti. Ve Eftelya ne yapmıştı?

Kendinden hoşlandığını bildiği kişiden bu konuda yardım istemişti.

Sığınacak kimsesi yoktu belki de şu anda.

Ellerinin içi biraz terlemişti ve sürekli mesajın gelip gelmediğini kontrol ettiği telefonunu tutmakta zorluk çekiyordu.

Çok geçmeden mesajının yanında görüldü işareti yer ettiğinde tedirginlikle kalbi hızlanmaya başladı.

Recovery: Sakin olalım mı ilk önce? (Görüldü 13.03)

Recovery yazıyor...

Recovery: Şu an ne dersem belki üzeceğim seni. O yüzden ilk önce dinlemem gerek bebeğim.

Eftelya derin bir nefes alarak bugün başından geçenleri yazmaya başladı.

Eftelya'm: Tepkini koruduğun için teşekkür ederim. Senden başka yazabilecek kimsem yoktu. Çok ani oldu.

Eftelya'm yazıyor...

Eftelya'm: B-ben bugün Orson'ı veterinere götürdükten sonra Louis ile buluştum ve kahvaltı ediyorduk. Bir anda konu tanışmamıza gitti ve bana benden hoşlandığını söyledi.

Recovery yazıyor...

Eftelya'm yazıyor...

Recovery : Pekala

Eftelya'm: Şok oldum ve Orson'ı da alıp eve geldim daha doğrusu sadece Orson evde.

Recovery: Sen neredesin? Endişelenmem gerekiyor mu? Çünkü her an endişelenebilirim.

Eftelya'm: Bir parktayım. Evime çok yakın bir yer. Endişelenmene gerek yok.

Recovery: Yanında olmak isterdim.

Eftelya'm: Aklıma takılan şey... Louis'in hisleri gerçek mi yoksa benimle eğleniyor mu?

Recovery: Bebeğim bunu bilemezsin, ben de bilemem. Tamamen gerçekte nasıl biri olduğuna bağlı. Ama şu var seni benden daha çok sevemez.

Recovery: Biliyorum. Aramızdaki en büyük engel benim bir kız olmam. Ona karşı şansım olsun isterdim.

Recovery: Peki sen? Ondan hoşlanıyor musun? Sence de biraz erken değil mi? Onu yeterince tanımıyorsun bence.

Eftelya'm: Tanımıyorum bence. Mantıksız bir karar almak istemiyorum. Ona hayranım, evet.

Recovery: Seni tanıyorsam biri sana sadece hoşlanıyorum dediği için ona evet demezsin.

Eftelya'm: Bu konuda sanırım haklısın.

Recovery: Kendine sor bebeğim. Ona hemen inanmayı mı tercih edeceksin? Bir seçenek olarak bende varım unutma.

Eftelya'm: Bazen çok mantıklı oluyorsun. Neden?

Recovery: Seni korumak istiyorum sadece. Seni sandığından çok önemsiyorum. Yanlış bir karar almaman gerekir. Sırf ona hayransın diye beraber olmana gerek yok.

Eftelya'm: Teşekkür ederim ☺️

Recovery: Teşekkür için değil, seni sevdiğim için.

Recovery yazıyor...

Recovery: Keşke şu an seni öpebilseydim.

[ Eftelya'm çevrimdışı]

RECOVERY | TEXTING • LP [GirlXGirl]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin