Y/N: Tüm Lpeople'ların sarılmasına vesile olduysam ne mutlu❤️ Seviyorum sizleri, yeni bölüm sizleri bekler ❤️ İyi okumalar^^ Sessiz okuyucularım da çıkın çıkın gelin yorum yapın! 😂
2.2
Telefonunun çalmasıyla güne başladı Eftelya. Gözlüklerini takıp telefonun üzerindeki yazıya baktı. 'Lisa' yazıyordu.
Arkadaşının sabahın köründe aramasına pek alışkın değildi.
Telefonu açtı.'Lisa,günaydın.'
'Günaydın, Eftelya.'
'Ben bugün George ile buluşmaya gideceğim ve sanırım yanında Louis de olacak. Lütfen gel lütfeeen!'
Sesi sonlara doğru küçük bir bebek gibi çıktığında kıkırdadı Eftelya.
'Louis mi? Gerçekten mi? Şaka yapıyor olmalısın Lisa.'
'Hayır. Şaka değil. George ile ilk randevumuz olacak. Sende Louis ile bir şansını dene he?'
Eftelya yanaklarına gelen sıcaklıüı hissetti.
'Ne desem bilemedim ki. Louis belki kimseyi istemiyordur.'
'Ah sanmıyorum. Gerçekten. Çünkü etrafında bir sürü kız var. Senin yanında olman güzel olurdu canım arkadaşım.'
Louis'in etrafında kızların olması doğaldı tabiki. Hayranları kampüsün içinde onu rahatsız etmeye devam ediyorlardı.
'Pekala. Geleceğim ama eğer rahatsız olduğunu hissedersem gideceğim.'
'Pekii. George ile seni almaya gelicez. Bir yarım saate geliriz.'
'Yaa! Bu kadar çabuk mu? Hemen duşa girmeliyim! Bay bay.'
Telefonu hızla çalışma masasının üstüne bırakmıştı.
Saat 12'ye geliyordu. Günlerden Cumartesi idi.
Eftelya apar topar duşa girdi. 10 dk sonra çıktı ve ne giyeceğini bilmediğinden dolabını açıp bakınmaya başladı.
Fazla abartı giyinmek istemiyordu fakat dolabında genel olarak gömlek ve pantolon mevcuttu. İçlerinden sadece bir tane olan eteğini aldı ve üstüne beyaz gömleğini giydi.
Renklendirmek adına kulaklarına halka küpeler taktı ve boynuna güzel bir kolye yerleştirdi. Saçlarını taradıktan sonra yüzünü pudraladı yanaklarına şeftali tonlarında bir allık sürdükten sonra dudaklarına balmını dokundurdu.
Makyajı bittiğinde -ki buna makyaj derlerse- küçük siyah çantasını hazırladı.
Telefonu tekrar çaldığında arayan Lisa idi.
Heyecanla merdivenlerden aşağıya inen genç kız, Lisa ve erkek arkadaşının bulunduğu arabanın arka koltuğuna oturdu.
Lisa arkasını dönüp ona gülümsedi.
'Heyecanlı görünüyorsun arkadaşım ve bu arada çoook güzel olmuşsun.'
'Teşekkür ederim. Heyecanlı olduğum bu kadar belli oluyor mu?'
Eftelya utanarak söylediğinde Lisa kıkırdayıp başını salladı.
Araba bir kafenin önünde durduğunda Lisa, George ve Eftelya indiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RECOVERY | TEXTING • LP [GirlXGirl]
FanfictionLP'yi konu alan bir texting de bulunsun istedim. Ne nasıl ilerleyecek bir fikrim yok ama seveceğinize eminim! İyi okumalar^^ #5 #lp