1.9

311 21 13
                                    



Y/N: Selam millet! Yeni bir karar aldım. Bölümleri daha uzun yazacağım texting kısmıyla beraber biraz da yaşananlardan bahsedeceğim. Bu arada LP / Heart to Mouth albümünü yayımladı. Youtube'dan dinleyip destek olabilirsiniz! Favorim içlerinden House on fire oldu. Dinleyin derim. Her neyse çok uzun tuttum. İyi okumalar!
-

1.9

Laura, uyandığında yüzündeki belli belirsiz tebessümle sersemce yatağından kalktı ve yüzünü yıkayabilmek adına banyoya doğru attı adımlarını.

Aynada karışık kıvırcık saçlarını düzelttikten sonra soğuk suyu yüzüne çarptı. Hafif titrediğini hissetti. Ardından dişlerini fırçaladı ve aynanın üstündeki dolaptan en sevdiği parfümlerinden birini alıp bir kaç fıs sıktıktan sonra yerine bıraktı.

Yatak odasına döndüğünde yorganı bir tarafta yastığı diğer tarafta karmakarışık bir yatağın içinde telefonunu bulması gerekiyordu.

El yordamıyla telefonunu bulup aldıktan sonra gruptan gelen mesajlarına baktı.

Kısaca cevaplar verdikten sonra Eftelya'ya yazmak üzere açtı mesaj kutusunu.

Yüzündeki tebessüm yerini kocaman bir gülüşe bıraktığında parmakları klavyeyle buluşmuştu bile.

Bilinmeyen Numara: Günaydın, Eftelyam ~


Gönderdiği mesaja gelecek cevabı beklemeden siyah sırt çantasına bir defter bir kalem, cüzdan, anahtar gibi özel eşyalarını atıp çantanın fermuarını çekti.

Gitarını çantasına koyup onu da kapatıp hazırladıktan sonra üzerindeki pijamalarını çıkarıp yatağın üzerine fırlattı.


Dolabından aldığı turuncu t-shirtü üzerine geçirdikten sonra siyah yeleğini giydi.

Ardından zinciri cebinden sarkan siyah pantolonunu da giyindi.

Saçlarını biraz gözlerinin önüne getirdikten sonra siyah gözlük koleksiyonunun bulunduğu çekmeceyi açarak içinde yuvarlak camlı olanı seçti.

Gözlüklerini taktı ve son bir kez kendine baktı.

Mükemmel görünmüyordu fakat kendine göre bu onun için ideal olmaya yeterdi.

'En azından kız gibi görünmüyorum.' diye geçiştirdi içinden.


Okulda adı Louis olarak biliniyordu. Bununla beraber lgbt üyesi olduğunun bilinmesini pek de istiyor denemezdi.

Bu nedenle kendini saklamak adına başladığı bu oyunu devam ettirmesi gerektiğinden Laura yerine Louis denmesini kendine yeğliyordu.


Hakkında söylentiler de çıkmıyor değildi fakat bunlara aldırmamaya çalışıyordu.

Eftelya bile onun bir erkek olduğunu düşünüyor hatta onu gayet çekici buluyordu. Bu düşüncenin devamını sağlamak zorundaydı çünkü sevdiği kız düz bir bireydi ve her ne kadar onu anlayışla karşılıyor olsa da onun kendisini çekici bulduğunu öğrenmesi müthişti.

Erkek ya da kız olarak farketmezdi bu. Sevdiği kişinin ideal tipi olduğunu bilerek uyandığı bu sabah onun için en mutlu sabahlardan biri olabilirdi.

Kapının önünde onu bekleyen müzik grubundan olan
arkadaşlarını elini kaldırarak selamladı ve onlara gülümsedi. Ardından beyaz renkte olan büyükçe aracın arka koltuğuna önce çantasını ardından gitarını ve en son da kendisini yerleştirdi.

Yeni şarkılarının çalışmasını yapmak üzere konservatuar içindeki stüdyolarına gidiyorlardı.

Çok geçmeden Laura cebindeki titreme ile irkildi.

Telefonuna mesaj gelmişti. Heyecanla gözlerini açan Laura mesaja tıklayıp açtı.

Eftelya:Günaydın


Bilinmeyen Numara: Günaydın Eftelya~ Nasılsın?



Eftelya: Aslında pek iyi değilim.

Bilinmeyen Numara: Neden bebeğim?


Eftelya: Biliyorsundur belki vize haftamız ve bugün önemli sınavlarımdan biri var.


Bilinmeyen Numara: Biliyorum fakat sınavları takan biri olmadım hiç.



Eftelya: Ve ben takmadan nasıl yaşanırı bilmiyorum (üzgün surat)


Bilinmeyen Numara: O güzel yüzünü asıyorsun şu an belki de. Senin yapabileceğine inancım tam benim. Yüzünü asma bu yüzden.


Eftelya: Bana hala adını bile söylemedin.Senin kız olduğun dışında hiç bir şey bilmiyorum ama yine de kendimi sana yazarken buluyorum. Çünkü arkadaşım yok.


Bilinmeyen Numara: Numaramı Recovery diye kaydetmeye ne dersin?


Bilinmeyen Numara: O şarkıyı ikimizde çok seviyoruz değil mi bebeğim?


Eftelya: Seviyoruz galiba.


Bilinmeyen Numara: Bence Recovery'nin oluru var huh?


Eftelya: Pekala Recovery yapacağım.

EFTELYA **** *** ** ** numarayı 'Recovery' olarak kişilerine ekledi.

RECOVERY | TEXTING • LP [GirlXGirl]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin