Daha sabahın köründe uyanmıştım. Saat farkına hala alısamadım daha doğrusu hiçbir şeye alışamadım. Düne kadar Almanya'da ailemle ve arkadaşlarımla mutlu mesut yaşıyordum fakat hayatım bir günde değişti. Çünkü ailem kendileri bir karar alarak evet kendileri !! Bana isteyip istemediğimi sormadan beni buraya gönderdiler. Neden olarakta bana sundukları annenemin artık iyice yaşlandığı bizden başka yakını olmadığı ve onunla birisinin yaşaması gerektiğini söylediler.
Havaalanında indiğimde annenem bana yazları geldiğimde takıldığımız çocukluk arkadaşım Elif'i göndermişti. Onu gördüğüme çok sevinmiştim ve o da beni gördüğüne çok sevinmişti. Giderken bir yerlerde oturup muhabbet etmeyi unutmadık tabi bayadır görüşmediğimiz için bir sürü dedikodu ürünü birikmişti. Ananemin evine yaklaştığımızda ananemin bahçede ki masayı donatmış bir halde bizi beklediğini gördüm. Beni gördüğüne çok sevinmiş olacak ki resmen koşarak yanıma geldi ve bana sıkıca sarıldı. Ve sonra Elif ile bana bir dünya dolusu yemek yedirdi. Sofrayı topladıktan sonra Elif'le odama geçip eşyalarımı yerleştirmeye başladım.
Elif ise durmadan benimle okulun çok güzel olcağından yakışıklı çocuklardan bahsediyordu. İkide bir seni Mert ile tanıştırcam çok tatlı çocuk çok beğenicen deyip duruyor. Cidden Mert'i merak ettirdi bana yani. Mert Elif'in sevdiği çocuğun yani Onur'un en yakın arkadaşıymış. Dörtlü takılmak uğruna kız zorla başgöz etcek Mert ile beni o derece yani.
Birkaç saat sonra Elif eve gitti bende kendimle baş başa kaldım. Kitaplarımı kitaplığıma yerleştirirken uzun uzun bu yeni başlangıçın bana nasıl geleceğini düşündüm acaba sonunda aşk'ı burada mı bulucaktım,okulumu ,sınıfımı sevicek miydim? Ya dersler onlarda değişmişti değil mi . Ah lanet! Neyse ki her zaman derslerine önem veren bir kız olmuştum . Ama tabi inekte değildim. Ve hiçbir zaman sürtük bir kız da olmamıştım. Zor kız derler ya işte o tamda benim ama bu huyum yüzünden aşk nedir daha onu bile bilmiyordum. O gurur denen illetin babasına sahiptim, inadın hası vardı hangi erkek katlanır ki bana? diye düşüncelerimden sıyrıldım. İşim bittikten sonra da yatağa geçtim. Pazartesi gideceğim okulu ve temennilerimi düşünüp uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çığlık.
Teen FictionKalbimin göğüs kafesimden fırlarcasına attığını duyabiliyordum. Nefeslerimin sıklaştığını fark ettim ve kendimi sakinleştirmeye çalıştım. Ama pek etkili olmadı çünkü o ve ben otoparkta yalnızdık ve geceydi. O karanlık gözleriyle bana bakıyordu. Ba...