Cenk'in o acı dolu nefes alması canımı acıtmıştı ne yaşamıştı acaba. Cenk tam ağzını aralamıştı ki aşağıdan bir sesler geliyordu ve sonra babası Cenk'e seslendi.
- Ceeenk geçen geceki kız arkadaşın burada seni görmek istiyormuş.
Ne kulaklarım doğru mu duymuştu geçen GECEKİ mii !! Gece gece bir kızın Cenk'in odasında işi ne olabilirdi. Aman Tanrıım iğren.. Cenk'i başka bir kızla düşününce kusma isteğimi bastırarak gözlerimi Cenk e çevirdim. O da bana bakıyordu anlaşılan davetsiz misafirini beklemiyordu. Kız içeriye girdiğinde onu tanıdım bu geçenlerde Cenk in sınıfa el ele girdiği kızdı. Bir kaç saniye durduktan sonra Cenk için önemli olabileceğim düşüncesine kapıldığım için kendime küfrederek ayağa kalktım ve Cenk e tiksinerek baktım. Ardında hızlı adımlarla odadan cıktım ve onları odada yalnız bıraktım.
Odadan çıktıktan sonra tek duyduğum şey Cenk'in '' alışkanlık mı yaptı güzelim ?'' sözü ve kızın iğrenç kıkırdamasıydı. Evet kusmak istiyorum ama Cenk'in üstüne. Ne yapıyordu bu salak bir an gerçekten beni anladığını sanmıştım ama başka bir kızı gördüğü an değişti ya da olayları büyüten ben miydim bilmiyorum ama artık onun oyunlarından dengesizliklerinden bıkmıştım. Evden resmen koşarak uzaklaştım ve burasını kafamdakı yasaklı yerler lıstesıne koydum . Sonra düşündüm Cenk in annesine ne olmuştu acaba belkide Cenkin böyle dengesiz bir piç gibi davranma sebebi annesiydi. Ya da Cenk gerçekten duygusuz piçin önde gideniydi.
Cenk i düşünmemek için alışveriş yapmaya ihtiyacım vardı. Koşa koşa bir avmye gittim. Reyonların arasında kendimi kaybetmiş olmalıyım ki saatime baktığımda 2 saattir burada olduğumu fark ettim. 2 poşetle mağazadan ayrıldım. Aldıklarımdan en çok beğendiğim bordo staplez ve dar kesim mini elbisemdi. Onlara uygun bir çiftte topuklu ayakkabı almıştım.
İyi de bu neyin hazırlığı diye düşünürken aklıma bir fikir geldi. Evet evet bu intikamın hazırlığıydı. Cenkten alacağım intikamın..
Akşam saat 9a geldiğinde ananeme uyucağımı söyleyip odama çekildim. Aldığım elbiseyi ve ayakkabıları giydim saç ve makyaja başladım. İşim bittiğinde aynadaki görüntümden hoşlanmıştım. Çantamıda aldım ve hazırdım. Aman Tanrımm bırazdan evden gizlice kacıcaktım. Çok kötüsün kızım Hande diyerek kendime aynada suçlu suçlu güldüm. Odamın balkonuna çıktım topuklu ayakkabılarımı elime aldım ve balkondan ayağıya kendimi saldım. Ayağm bileklerim acısada intikam uğruna herşeye hazırdım artık. Çarşıdaki bara girdim etraf kalabalıktı kendime uygun bir masa seçtim ve oturdum.
Ve bir bardak geldi önüme, bu ne der gibi bakınca garsona şuradaki gönderdi dedi. Gösterdiği yöne bakınca yakışıklı bir erkek vardı ve bana bakıyordu tesekkur manasında gülümseyip tek dikişte bardağı bitirdim. Aynısından 2-3 bardak daha içmiş olucaktım ki barın ortasında apaçi dansı yapmaya başlamışım. Elim ayağım kontrolüm dışındaydı. Yanıma içki ısmarlaya cocuk geldı ve elini belime sardı tepki vermedim dans ettik beraber .Eli belimi sıkıca kavramış vücutlarımız birbirine yapışık sexsi hareketlerle dans ediyorduk. Güzel vakit geçiriyordum. 2-3 bardak içki daha içtim ve sonra dünyayla ilişkim çocuğun kulağıma '' hadi benim eve gidelim '' demesiyle kesildi. Körkütük sarhoştum ve ayaklarım beni istemediğim bir yere götürüyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çığlık.
Teen FictionKalbimin göğüs kafesimden fırlarcasına attığını duyabiliyordum. Nefeslerimin sıklaştığını fark ettim ve kendimi sakinleştirmeye çalıştım. Ama pek etkili olmadı çünkü o ve ben otoparkta yalnızdık ve geceydi. O karanlık gözleriyle bana bakıyordu. Ba...