Okul !

2.5K 35 1
                                    

Sabah alarm sesiyle uyandım. Yumuşacık yatağımdan kalkmak istemesemde resmen sürünerek çıktım yataktan. Hemen üniformalarımı giydim. Mutfağa gittim birşeyler atıştırıp hemen çıktım çok heyecanlıydım. Sokağın başında beni Elif beni bekliyordu. Hemen koşarak yanına gittim. Kol kola girerek okula doğru yol aldık. Okulun bahcesine girdiğimizde yanımızdan motorlu iki kişi geçti. Bahcede bir köşeye park ettiler. tam kaskları çıkarıcaklardı ki Elif çekeleyerek beni okula soktu. Aklım tabiki motorlularda kaldı. Ne yapayım motor süren erkek takıntım var. Elifle önce lavobaya uğradık sacımı elimde dalgalandırıp biraz kabarttığımda oluşan görüntü hoşuma gitti. Sınıfa doğru yol aldık.

Sınıfa gittik, herkes bana uzaylı gibi bakıyordu ne vardı yeniydim sadece. Tam arka sıraya oturucaktım ki Elif sakın oraya  oturma dedi ve beni çekerek yanına otutturdu yaptığına anlam veremedim nedenini sorduğum da orada başkalarının oturduğunu ve pek iyi birileri olmadığını söyledi ve konuşmak istemiyormuş gibi konuyu kapattı.

Çantamdan kitaplarımı çıkarırken bir kaç kişi sınıfa girip arkamıza o yasaklı sıraya oturdular. Dönüp bakmak gelmedi içimde ama sonra birşey oldu. Gülüşler duydum ve gerçekten tanıdık gülüşler. Tehlikeli gülüşler. Pat diye arkamı dönüp baktım ve o gözleri gördüm simsiyah gözleri şaşkınlığımı anlamış olacak ki dudaklarının yukarıya kıvrıldığını fark ettim. Çocuğa öyle kaç dakika baktım bilmiyorum ama sonradan toparlanıp önüme döndüm.

Elif'e arkadakiler kim diye sordum. Elif 'hiç sorma , bakma bile adı Cenk ' dedi. 'neden' diye ısrar ettim. Elif  ' onlar namı diyar kötü çocuklar ' dedi. 'Okulda denemedik kız bırakmadılar ve bazı kişiler esrar kullandıklarını bile söylüyolar ' dedi. Sadece ağzım açık dinledim Elifi.

Teneffüs zili çalınca sınıftan çıkma gereği hissettim. Bahçeye indim bir banka oturdum. Telefonumu kurcalıyordum ki görüş alanıma bir çift ayak girdi. Hemen kafamı kaldırdım ve o gözlerle karşılaştım.  Tepemde dikilen Cenkti ama neden ne istiyordu Elifin anlattıkları aklıma gelince biraz korktum açıkcası esaretimi toplayıp '' ne var ? '' diye sordum. Sorumu beğenmemiş olacak ki kaşlarını çattı ve ekledi ''hoşgeldin pijamalı''. Market olayını hatırlayına kızardım ve ters bi şekilde '' hoşbuldum '' dedim. Terslememe iyice sinirlendiğini anladığımda pişman oldum. Bir süre kaşları çatık bir şekilde ölümcül bakışlar attıktan sonra '' karşında ben varsam sözlerine dikkat et küçük hanım '' dedi ve gitti. Bu neydi şimdi hiçbir şey anlamadım açıkcası şaşkın şaşkın arkasından baktım sadece. İlk dersten sonra hiçbir derse girmedi Onur nerede olduğunu merak ettim açıkcası aman banane ki. Elif sonunda beni Mert ile tanıştırdı. Gerçekten çok tatlı çocuktu o da bizim sınıftandı ve de beni Onurlada tanıştırdı Elif bu çocuktan hoşlanmakta gerçekten haklıydı çok sempatik ve tatlı bir çocuktu. Gün böyle geçip gitti akşam eve dönerken Elif sinemaya gitmeyi teklif etti ve reddemedim. Çıktığımızda hava baya kararmıştı. Ve oturduğumuz mahalle bana pek güvenilir gelmiyordu. Tam bizim evin olduğu sokağı döndüm ki bir grup erkeği sokağın başında oturduğunu gördüm bir korku bütün vücudumu esir aldı. onlara en uzak yerden yanlarında geçerken birden biri kolumu tuttu.

'' Ne yapıyorsun seni salak !! '' diye tepki gösterdim ama bundan zevk almış gibi gözüküyordu '' dur be güzelim azcık eğlenicez '' dedi ve elini saçıma götürüp okşamaya başladı. Midem bulanırcasına suratına bakıp kaçmak için debelenmeye başladım fakat nafile beni tutup karanlık bir sokağa doğru sürüklüyordu ve bende hıçkırıklar içinde kalan son kuvvetimi ona vurmak için harcıyordum pek bir işe yaradıgını söylemezdim tabi. Sonra birden resmen kırılan kemik sesi duyduğumu sandım ve kolumu sıkan el yok olmuştu onun yokluğuyla birden yere düştüm kafamı kaldırdığımda birini beni kaçırmaya çalışan çocuğun üstüne oturmuş yumruklarını ard arda indirirken gördüm. Kurtarıcımın kim olduğunu anlayamadan bayıldım.

Arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum :)

Çığlık.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin