Cenk birden bire dibimde belirince istem dışı heyecanlandım ve nefeslerim sıklaştı. Bunu ona belli etmemek için büyük bir çaba harcıyordum. Bir adım geriye atıyım derken kolumu kavrayıp beni arkamdaki duvara bastırdı. Sinirle yüzüme doğru nefesini alıp verirken kokusundan sarhoş olmuştum ki kolumu sıkmasıyla kendime geldim ve '' bırak beni ya hasta mısın sen canımı acıtıyorsun '' diye bagırdım. Tepkim hosuna gitmemiş olacak ki kolumu daha da sıkarak '' senin yüzünden '' dedi . Ne burda cezalı olmamız benim yüzümden mi hasta mı bu cocuk ya .
'' ne diyosun sen ya gec kalan tek ben degildim, sana ben mi sana geç kal dedim '' diye bağrındım birazda korkarak. '' hem hoca seni görünce ceza vermeye karar verdi '' diye tısladım . Ama sanki söylediklerim umrunda değilmiş gibi '' senin yüzünden 3 saatim gidicek '' diye söyledi. Artık sabrım taşmıştı ne sanıyordu bu kendini tek suçlu benmiymişim gibi davranıyordu dengesiz piç. Ve kendimi tutamayarak '' bırak beni hasta piç '' diye bağırdım söylediğim anda ağzımdan çıkan kelimeler için pişman oldum çünkü muhtemelen beni öldürecekti.
Evet onu gerçekten kızdırmıştım. Gözlerinden ateşler çıkıyordu resmen. Beni duvara daha fazla bastırarak '' burada yalnız olduğumuza unutma seni küçük sürtük , sana ne istersem onu yapabilirim '' dedi. Ne sanıyordu bu beni . '' benimle düzgün konuş '' dedim artık bende çok sinirlenmiştim sinirden ellerim titremeye başlamıştı. '' hayır'' dedi tek eliyle boğazıma sarılırken ''sen benimle düzgün konuş kızım '' dedi . nefes almakta zorluk çekmeye başlamıştım umutsuzca onu ittirmeye çalıştım fakat yerinden kıpırdamadı bile.
benim cebelleşmelerim umrunda bile olmadan devam etti '' beni tanımıyosun kızım tamam mı tanımada anlıyomusun belan olurum seni daha önce uyardım birdaha uyarmam karşında ben varsam sözlerine ve hareketlerine dikkat et anlıyomusun beni '' dedi ve ellerini boğazımdan çekti ellerini birden çekince boşluğa düşmüş gibi oldum ve yere yığıldım. Öksürükler içinde zorla nefes almaya çalıştım sonunda nefesim düzeldiğinde kafamı kaldırıp gözlerine baktım.
Bana bakıyordu ve kelimeler ağzımdan döküldü '' nasıl bir çocukluk yaşadında bir kıza böyle davranabiliyorsun '' dedim. Bir an gözlerinde hüzün yakaladım ama sonra o hüzün nefrete döndü ve sanki bir kaç saniyede olsa eskilere gitti gibi ne kadar öyle birbirimize baktık bilmiyorum ama söylediğim onu üzmüştü bunu fark ettim . Sonra gözlerini benden çevirdi ve '' sikerim böyle işi dedi'' kütüphanenin kapısını arkasından vurarak cekip gitti.
Hayvan diye söylendim kendi kendime. Boğazımı ovalayıp yerimden kalktım ve işlere koyuldum . Fakat benim tek başıma yetiştirebileceğim bir iş değildi Elif i aradım .
''alo Elif ''
'' efendim handecim''
'' ya cezamda yardım edermisin? Cenk bey kızıp gittide.''
''nee? neye kızdı.''
''uzun mesele gelebilirmisin onu söyle?''
'' ya canım maalesf annemle alışverişteyiz ''
''tamam canım sağol yinede hadi öptüm ''
''öptüm''
Of nabıcam şimdi kendimde alledemem bunu . Acaba Merte rica mi etsem belki bana yardım eder diye düşündüm ve telefonumu elime alıp Mert'e hemen bir mesaj attım. 1-2 dk geçmedi ki 15 dk içinde orada olacağını söyledi ahh ne iyi çocuktu ama beni sürekli birşeylerden kurtarıp duruyordu.
Mert tam da dediği gibi 15 dk sonra kütüphanenin kapısından içeri girdi. Koyu renk kot giymişti üstünede gri düz vücudunu belli eden bir tisort giymişti güzel bir vücudu vardı aslında uzun sayılabilecek bir boydaydı. Koyu kahve saçları ve esmer teniyle hoş bir çocuktu. Yanıma geldiğinde düşüncelerimden kurtulup '' ahh hoşgeldin gerçekten çok teşekkür ederim yani sürekli beni birşeylerden kurtarıp duruyorsun şey yani umarım seni bıktırmamışmdır '' diye geveledim resmen saçmaladım. Kurduğum cümleye gülünce gamzeleri ortaya çıktı. '' çok konuşuyorsun sen ya dedi önemli değil ne zaman istersen yanında olurum ''dedi gülümseyerek. ne zaman istersen yanında olurum mu? gülümsememe ve kızarmama engel olamadım ve konuyu kapatmaya çalışarak '' başlayalım mı burayı toparlamaya '' dedim. '' olur '' dedi . Ve ben rafların tozunu alırken o kolileri açtı ve kitapların tozunu aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çığlık.
Teen FictionKalbimin göğüs kafesimden fırlarcasına attığını duyabiliyordum. Nefeslerimin sıklaştığını fark ettim ve kendimi sakinleştirmeye çalıştım. Ama pek etkili olmadı çünkü o ve ben otoparkta yalnızdık ve geceydi. O karanlık gözleriyle bana bakıyordu. Ba...