🐰1🐰

6.6K 198 36
                                    

"annadınmı beni bana birini getiriceksin!!"
"annadım jungkook getiricem tamam"
"acele etsen iyi olur sabrım tükeniyor haberin olsun!!"
jungkook birisini istiyordu onun olacağı bir oyuncak, onun canını yakıp bundan zevk duya bileceği biri tabi onuda bu kimseyi taehyung getirecekti taehyung onun gizli silahıydı taehyung masum insanları getirir o ise onlarla oynardı ve şimdide bu zamanlardan birisiydi jungkook böyle bir çok kimse öldürmüştü hiç acımadan hemde, jungkook sinirle koltuktan taehyung'a bakıyordu taehyung ise ayakta bekleyip ona bakıyordu jungkook bir kere daha kükredi "daha ne bekliyorsun gitsene!!" taehyung ise derin bir nefes aldı bu azgın çocuğun istekleri hiç bitmiyordu azgın olduğu kadarda pisikopattı' da arkasını dönüp yürümeye başlamıştı taehyung, son bir defa bakmıştı jungkook'a sonrada önüne dönüp kapıyı açıp ardından kapıyı çekmişti şimdi ise taehyung'un asıl zor  işi başlıyordu bu kadar kısa bir sürede nasıl bir kız bulup onu kandıracaktıki bu işler en az bir kaç ay sürüyordu sıkıntılı bir şekilde nefes aldı ve şapkasını başına taktı yürümeye başladı karanlık sokakta aynı zamanda düşünmeye nasıl bulabilirdiki, bir zaman sonra durdu aklına bir fikir gelmişti bunu nasıl düşünememişti 'tabi ya' diye mırıldandı taehyung, en kısa zamanda birisini tabikide tek okuldan bulabilirdi başka çaresi yoktu zaten yarın hemen bir yakınının sahibi olduğu okula gidecek ve birisini bulacaktı mutlulukla gülümsedi taehyung adımlarını hızlandırdı hemen eve gitmek ve dinlenmek istiyordu çünki şuanlık tek ihtiyacı biraz uyumaktı...

{yarın}
yumi koşmaya devam ediyordu gene geç kalmıştı okuluna, eyer bu günde yetişemesse çok sevdiği biricik matematik öğretmeni bayan kim onu sınıftan atacaktı bunu hiç istemiyordu saate bakınca adımlarını biraz daha hızlandırdı koşa koşa okula girdi ve sınıfa çıktı kapıyı açtı ama hiç karşılaşmak istemediği o görüntüyle karşılaştı çünkü karşısında bayan kim gözlüklerinin üzerinden ona bakıyordu yumi yutkundu işte şimdi çırasını yakmıştı bu cadolaz kadın bayan kim ayağa kalkıp yumi'ye yaklaştı tam karşısında durup konuşmaya başladı
"bayan yumi tam beş dakka geç kaldınız nasıl bir açıklamanız var acaba?!"
"bayan kim ben gerçekten özür dilerim uyuya kalmışım sınava çalışmaktan" bayan kim eliyle yumi'yi susturmuştu ve bağırmaya başladı "hemen spor salonuna orayı tam kırk dakikada iki kere sileceksin yumi ha kaytarmayıda çalışma kameradan seni izliyeceğim!!"
tam bir kaçıktı bu kadın, yumi sinirle aşağıya inmeye başladı bir yandanda söyleniyordu "salak manyak kadın ya kim kırk dakikada iki kez spor salonunu sile bilir ki beyinsiz varlık ya" spor salonunun kapısını açtı sinirle çantasını yere vurdu ve bir çığlık attı genç kız, kendine kızıyordu eyer kendisi bu kadar korkak ve pısırık olmasaydı o hocanın haddinden gelebilirdi ama maalesef bunu yapamıyordu o da kader mahkumu olarak yerleri silmeye başladı bir yarım saat sonra yorulmuştu ve işin kötü tarafıda daha bir kerenin yarısını bile silememişti genç kız elindeki sopayı yere fırlattı ve duvarın dibine çöktü dinlenmek amacıyla gözlerini kapattı bir zaman sonra ağladığını fark etti genç kız, annesi ve babasını düşünüyordu çünkü, acaba mutlumuydular gittikleri o yerde onları çok özlemişti yumi yorgunluğun verdiği etkiyle biraz daha mayışmıştı genç kız yorgun bedeninin verdiği yorgunlukla uykuya teslim etti kendini gözlerini son kez yavaşça kapatmadan önce sadece her şeyin iyi olmasını diledi.....



evet kuzucuklarım bu benim ilk hikayem ve ilk bölüm yazışın  sizce nasıl olmuş umarım beyenmissinizdir lütfen vote ve yorum yapmayı unutmayın sizi çok seviyorum kuzucuklarım ilk beş bölüm biraz olayın başını anlatıyor asıl olaylar ilk beş bölümden sonra😘😘

Piskopatım {j.jungkook}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin