içerde hep beraber oturuyorduk jungkook bir türlü elini belimden çekmiyordu hep beni kendine yakın tutuyordu jimin sormuştu"nasıl tanıştınız siz hmm??" heralde bilmiyordu arkadaşının pisikopat bir manyak oldunu bide soruyordu jungkook cevaplamıştı "sahilde karşılaştık" şaşkınca ona bakmıştım bide profosyonel yalancıydı taktir edilecek bir adamdı cidden jimin gülümsedi biraz daha konuşmuşlardı ben susmayı tercih ediyordum birde bundan dolayı canımın yanmasını istemiyordum jimin ayağa kalkmıştı "size iyi geceler aşk kuşları size doyum olmuyor ben yatmaya gidiyorum" "iyi geceler hyung"
ikimizde jimin'in gidişini izliyorduk taki jimin'in kapıyı kapatmasına kadar bekledik sonra bende ayağa kalmıştım"ii yyii gece le er"jungkook birden ayağa kalkmış yapışmıştı çeneme "nereye gidiyorsun konuşmadan"çenemi sıkıyordu canım çok acıyordu ellerini tutmuştum"lütfen bırak jungkook canım yanıyor" bir sırıtış bırakmıştı ortaya"canınmı yanıyor sen daha can yanmasını görmemişsin" gözlerim doluyordu beni koltuğa fırlatmıştı bir tokat geçirmişti yanağım yanıyordu saçımdan tutmuştu "bir daha sakın hiç bir tanıdığımla tanışmayacaksın anladınmı beni!!" bir tokat daha geçirmişti dudağım kanıyordu beni yere fırlatmıştı sakinleşmeye çalışıyordu ona bakıyordum bir tane geçirmişti duvara korkuyla geri gidiyordum gitmek istiyordum artık bu cehennem gibi yerden tam kalkacağım sırada bir daha saçımdan tutmuştu"eyer beni dinlememeye devam edersen işte o zaman yeminle ölmek için bana yalvarırsın" kanın olduğu dudağımın kenarını öpüyordu iğrençti gerçekten "şimdi odana çık" korkuyla yalpalayarak yürümeye çalışıyordum kenarları tuta tuta ilerlemeyeye çalışıyordum bir kaç merdiven sonra jimin'in aşağıya doğru geldiğini gördüm korkuyla geri kaçtım tam kaçarken jungkook'un göğsüne çarptım jungkook bana bakıyordu sonra kafasını kaldırıp yukarı baktı annıyacak olacakki birden bana sarılıp başımı göğsüne gömdü jimin bizi takmadan yanımızdan geçip gitti bardağa su koyup yukarı çıkkıyordu annaşılan uyku sersemiydi bizi bile fark etmemişti jimin giddikten sonra tam ayrılıcaktımki jungkook kulağıma fısıldamıştı "özür dilerim canını çok yaktım deyilmi??" şaşkınlıktan gözlerimi açmıştım bu jungkook'la diyer kişi aynımıydılar gerçekten şaşırılacak bir olay dudaklarını yanağıma bastırmıştı narince öpüyordu ayağımın altından yer çekiliyordu sanki bu adam nasıl bir adamdı nasıl bana böyle hissettire biliyordu öpmeye devam ediyordu vurduğu yerlere sanki yaptığı hatayı düzelmeye çalışan bir insan gibi korkuyordum ya birazdanda eski jungkook'a dönüşürse öpücükleri boynuma inmişti fazla ileri gitmesini istemiyordum kulağıma tekrar fısıldamıştı "çok güzelsin" boynumu öpmeye devam ediyordu "ve ben kendimi tutamamaktan korkuyorum" "jjungg kkoo kk bır aakk" korkuyordum elimde deyildi sertçe itmişti beni "şimdi odana çık hemen!!" korkuyla yukarı çıkıp kapımı kilitlemişti ne yapacağı belli olmazdı bu manyağın az önce neler olmuştu öyle aynada boynuma bakmıştım çok hafif morarmıştı nefret ediyordum ondan hemen banyoya girip yıkanmıştım, özellikle onun öptüğü yerleri çok sert bastırıyordum belki intihar edebilirdin ama başaramasam ve öğrense kesin ona bile ceza verirdi bu manyak sanki bir köleymişim gibi yada bir oyun onun kurallarıyla oynamaya mahkum yada onun isteklerini yapmaya mahkum bir köle biraz daha küvetin içinde beklemiştin bu iyi hissettiriyordu insana kalkıp üstümü giymiştim yatağa yatmış üstüme yorganı çekmiştim ve kendimi uykunun güzel kollarına teslim etmiştim..
sabah gözlerimi açtığımda hiç kalkmak istememiştim gözleri kapatıp bir daha uyumaya çalışmıştım ama çalan kapı yüzünden bu pekde mümkün olmadı "girebilirmiyim" bu ses jimin'e ayitti hemen yatakta doğrulmuştum eyer jungkook onu burda görürse beni mah ederdi "müsait deyilim" korkuyla kapıya yapışmıştım "yumi sakin ol jungkook yok evde" yavaşca kapıyı açmıştım oda içeri girmişti yatağıma oturmuştu eliyle yanımı patpatlamıştı bende yanına oturmuştum "iyi olmaya çalışıyorum" derin bir nefes almıştı "emin misin??" kafamı sallamıştım belkide jimin'e güvene bilirdim iyi birine benziyordu o bana yardım edebilirdi"jimin sana güvene bilirmiyim" "tabiki yumi söyle ne diyeceksin""jimin benim burdan kaçmama yardım et lütfen" kocaman bir nefes almıştı"üzgünüm yapamam" umutsuzlukla başımı öne eymiştim biliyordum burda ölecektim kaçışım yoktu sadece bir umuttu işte benimkisi "sen jungkook için çok farklısın inan bana" bu beni güldürmüştü jimin kaşları çatık bana bakıyordu"ben onun için herkes gibi bir oyuncağım bir farkım yok" jimin gülmüştü bu sefer
"emin olki onun için farklısın onun sahiplendiği kızlar en fazla üç gün yaşıyordu her zaman hepsinden nefretini dile getirirken senden hiç bahsetmiyor seni kendine saklamak istiyor gibi sana bişe yaptıktan sonra pişman oluyor inan bana sen onun deyerlisisin..."evet kuzucuklarım yep yeni bir bölüm daha sonuna geldik umarım beyenirsiniz biraz sıkışıyorum ama yazmaya çalışıyorum lütfen vote verip ve yorum yapmayı unutmayın sizi çok seviyorum kuzucuklarım😘
🐰lütfen düşüncelerinizi paylaşın düşüncelerinizi merak ediyorum🐰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Piskopatım {j.jungkook}
Fanfic"sen benim için yaşam ve ölüm arasındaki ince bir çizgisin jeon jungkook" bütün sırları jungkook'un kiraz dudaklarının arasında saklıdır