gerçekten kendimi çok garip hissediyordum yemek bittiğinde hemen kalkıp yukarı çıkmıştım üstümü çıkarmıştım allahtan bavulumuda getirmişlerdi bavulumu açarken ne hayallerle doldurdumu hatırlamıştım 'huzurlu bir hayat' h'si bile yoktu pisikopat bir sapığın yanında kalmak ne huzur ama camın kenarına geçmiştim odanın camı bahçeye ve kapısına bakıyordu bahçede büyükçe bir kulube vardı sonradan kapıdan çıkan üçlüyü görmüştüm bunlar aşağıdaki tanımadığım iki çoçuktu yanlarında jeon'da vardı bir şeyler konuşuyorlardı sonra siyah saçlı çoçuk kafasını kaldırıp cama bakmıştı o anda kendimi korkuyla geri çekmiştim acaba beni görmüşmüydü yada diyerlerine söyledimi biraz sonra cama baktım bir daha, hepsi görüşüp iki çoçukta arabalarına binip gidiyorlardı jeon ise bahçedeki kulubeye doğru gidiyordu epey sinirli gözüküyordu onun arkasından zorla tuttukları bir adamla giriyordu iki adam,adam girmemek için direniyordu ama nafile bildiğin süreklemişlerdi adamı epeyce beklemiştim ama çok merak ediyordum napacaklarını o adam neydiki öyle götürüyorlardı hemen aşağa indim evin kapısını kontürol ettim beni birisinin yakalamasını istemiyordum yakalarsalar ne yapacakları belli olmazdı bunların hızlı adımlarla kulubenin kapısına geldim camından bakmıştım ama bakmamla gözlerimin dehşetle açılması bir oldu çünkü adamı sandalyeye bağlamışlardı jeon'un elinde bir sopa vardı ve hiç acımadan adama vuruyordu adamın yalvarışlarını ben bile duyuyordum içim acımıştı korkudan gözlerim dolmuştu bu nasıl insandı böyle, canavar evet o bir canavardı insan olamazdı en sonunda adam sert darbeler yüzünden yere düşmüştü ama jeon'un durmaya niyeti yoktu vurmaya devam ediyordu ve bağırmaya ard arda küfürler ediyordu sinirden damarları şişmiş ve gözleri kırpkırmızı olmuştu ondan korkmamak mümkün deyildi en sonunda belinden silahı çıkarkmıştı adamın başına dayamıştı gözlerimi korkuyla açtım onu vuracakmıydı hemde şimdi silah sesini duymadan önce adamın son yalvarışı gelmişti kulağıma 'lütfen yapma hamile karım var nolur' gözlerimi korkuyla kapattım hiç acımadan vurmuştu o adamı, peki bu adam ne yapmıştıda onu böyle öldürmüştü jeon ayağa kalkmıştı tam arkasını döneceki kaçmalıydım beni asla görmemeliydi çünkü eyer görürse kim bilir bana neler yapardı tam kaçıcakken arkamda bir adam beni saçımdan tutmuştu lanet olsun bırakmıyordu ve daha çok çekiyordu bende bağırıyordum tabi ama benim bağırmamla jeon dışarıya çıkmıştı ve hala çok sinirliydi bizi öğle görünce daha çok kaşlarını çatmıştı hızlıca yanımıza gelip beni kolumdan tutup o adamdan kurtarmıştı "noluyor burda" "efendim bu kız sizi izliyordu bende onu kaçarken yakaladım""tm gerisini ben hallederim"jeon beni sürüklüyordu aynı kulubeye doğru çok korkuyordum nasıl korkmıyayım bu adamdan az önce gözlerimin önünde iki saniyede adam öldürmüştü beni yere fırlattı yere baktığımda o ölen adamdan hiç iz yoktu korkuyla geri geri sürünüyordum beni şaçımdan tutup kaldırmıştı acıyla bağırmıştı sertçe sandalyeye oturtmuştu şaçımı daha çok çekiyordu bende daha çok bağırıyordum ağlıyordum bir yandanda kükremişti resmen "kes sesini!" dudaklarımı birbirine bastırmıştım susmak için,ellerim ellerini tutuyordu daha çok çekmesini engellemek için ama nafileydi "bak güzelim beni iyi dinle tamammı burda benim kurallarımla yaşarsın ben seversem yaşarsın ve ben köstebekleri ve merakları hiç sevmem anladınmı beni"
kafamı acıyla sallamıştım çapkınca gülmüştü "her yaptığın bir cezası olacak güzelim bunu asla unutma çünkü ben hiç merhametli bir adam deyilim" beni sandalyeye bağlamıştı
"ve güzelim ilk cezan'dan başlıyalım söz veriyorum canını çok acıtmıcam" korkuyla ona bakıyordum nasıl bir piskopattı bu allahım sen bana yardım et....evet kuzucuklarım yep yeni bir bölümün daha sonuna geldik lütfen vote verip ve yorum yapmayı unutmayın lütfen sizi çok seviyorum😘
🐰lütfen düşüncelerinizi paylaşın düşüncelerinizi merak ediyorum🐰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Piskopatım {j.jungkook}
Fanfiction"sen benim için yaşam ve ölüm arasındaki ince bir çizgisin jeon jungkook" bütün sırları jungkook'un kiraz dudaklarının arasında saklıdır