Urahara üzenete után Yoruichi azonnal bevetette magát.Macska alakban járta be az érintett osztagot és hogy biztos legyen a 46-ok tanácsát is körbe szaglászta.Senmit nem talált.Ami meglepte.Ha valami készült azt ő gond nélkül kideritette.A 4.osztag felé vette az irányt.Ichigo és Grimmjow nem voltak ott.Miyavi is még eszméletlen volt.Miyavi ágya melett viszont feltünt neki valami amit már régen nem látott.Egy apróság volt csupán s mindenki más azt hitte volna hogy ajandék a betegnek.Amint belépett már meg is érezte az ártalmas reiatsut.Megpróbálta semlegesiteni a virág okozta mérgezést de ,Grimmjow szinte ő utána lépett a szobába s meglepte.
-Mi a fenét művelsz?-csattant Grimmjow hangja s elkapta Yoruichit .
-Eresz Idiota!-kiáltott rá YoruichiA helyzet meglehetősen kínosra sikeredett mivel Yoruichi nagyon gyors és ügyes harcos volt ám a betegszobában levő ártalmas reiatsu valahogy nem engedte hogy kihasználja képeségeit.Grimmjow viszont semmit nem érzett s nem is volt hatással rá így sikerült neki lenyomni Yoruichit.
-Eresz Idióta nem hallod!-kiáltott rá ismét Yoruichi.-Vagy azt akarod hogy Miyavi meghaljon!
-Mit műveltél vele?-kiáltott rá Gtimmjow.Ekkor lépett be Ichigo is a szobába Kotetsu Kapitány kiséretével.
-Grimmjow engedd el Yoruichit!-parancsolt rá Ichigo az Arrancarra és azonnal oda ugrott hogy kiszabadítsa Yoruichit Grimmjow fogásából.
-Ichigo a virág!Pusztitsd el!Gyorsan!-kiátotta YoruichiIchigo elengedte Grimmjow karját és azonnal Zangetsu markolatáért nyúlt.Csak azt felejtette el hogy Zangetsut mérete miatt zárt térben nem elönyős forgatni.Igy lendületénél fogva lerombolta a fél szobát.
-Mit művelsz Kurosaki!-kérdezte Grimmjow ingerülten miközben a lehulló faldarabok elöl ugrott el.
-Srácok erre nincs időnk!-kiáltotta Yoruichi-Grimmjow a virágot el kell pusztitani!Ártó reiastut bocsájt Miyavira !Nem kellett többet mondania.Grimmjow azonnal kilőtt egy balát a rózsaszin camélia virágokra.Amint a virágok elporladtak
Yoruichi megkönnyebbült.De a két férfi nem értette mi is történt.Kotestu Kapitány Miyavihoz sietett és azonnal gyógyitani kezdte de ez ártó reiatsut nem sikerült semlegisetenie.
-Sajnálom...nem tehetek érte semmit.Nem tudom semlegesiteni az ártó reiastut ami idáig mérgezte.
-Micsoda?-kérdezték egyszerre.Grimmjow lerogyott a fal mellé és homlokát tenyerébe temette.
-Yoruichi te jól vagy?-kérdezte Ichigo felsegitve a nőt.
-Vidd fel...-motyogta az orra alatt Grimmjow.
-Mit mondasz?
-Mondom vidd fel ahhoz a bubi frizurás csávohoz!-emelte fel hangját Grimmjow.
-Tenjirura gondolsz?
-Ki másra gondolnék?-Orditotta Grimmjow idegesen.
-Igaza van Grimmjownak!-mondja Yoruichi.
-De...nem biztos hogy ki fogja bírni!-mondta aggódva Ichigo.
-Én ...azt javaslom...tegyetek egy próbát!Más esélye sajnos nincs!-mondta félszegen Kotestu Kapitány.Ichigo megvakarta narancs bozontját s egy nagy sóhaj kiséretében karjaiba vette Miyavit és csõkkaimomt nyitott.Egy pillanatra visszanézett Grimmjowra majd eltűnt az örvényben.Grimmjow odasétált Miyavi betegágya mellé s leroskadt.
Tehetetlen düh és végtelen fájdalom,keserűség mardosta szívét.-Grimmjow az ikrek az Élők Világában próbálnak információkat gyűjteni.Mit fognak gondolni,ha meglátnak téged ilyen állpotban?
Gimmjow Yoruichire kapta tekintetét,majd felugrott s hitetlenkedve rázta meg.
-Miket beszélsz Yoruichi?
-Hamarisan itt lesznek Kisuke kiderített valamit és a kölykeid vele jönnek!
STAI LEGGENDO
Egy új kezdet...Pantera ikrek/Befejezett/
FanfictionA cim magáért beszél😉Mi történik,ha Sexta Espada kölykei elszabadúlnak?