Urahara hazavitte magához az ikreket.Sokáig nem tudtak megszólalni.Bár szüleik kiskoruktól kezdve igyekeztek őket felkésziteni az ehhez hasonló helyzetekre,mégis sokkolta őket ami történt.Nem a támadás és a harc,azt a részét élvezték hisz oly régota kellett már visszafogniuk magukat.De az a tény hogy édesanyjukat félholtan s apjukat kétségbeesve látták már sok volt nekik.Grimmjow sosem mutatta gyengének magát előttük és ők felnéztek apjukra.Bár azzal is tisztában voltak ,hogy Miyavival szemben Grimmjow is megadja magát.Urahara nyugtató gyógyteát készített nekik és bátoritó tanácsokkal próbálkozott.
-Ne legyenek ennyire letőrve Yuri-san,Miyako-san!Hisz Önök győztek!
-Anya...meghalt?-kérdezet Yuri magába roskadva.
Urahara sóhajtott majd legyintett egyet legyezőjével.
-Ugyan dehogy!Miyavi-san nagyon erős és a 4.osztagnál nagyon jó kezekben van!Kurosaki-san és Grimmjow-san egyébként sem hagyná hogy meghaljon!Biztosan minden rendben lesz és nemsokára épen és egészsegesen fog visszatérni magukhoz hogy megint megmoshasa a kék buksijukat!
Miyako felsóhajtott.
-Apa ...még sosem láttam ilyennek!
-Grimmjow -san egyszer már ...-kezdte Urahara-átélte milyen elvesziteni akit szeret és azóta nagyon félti Miyavi -sant és Önöket is.
-Ahhoz képest jól itt hagyott minket!Vissza se nézett mikor beugrott a dangaiba.-mondta Yuri csüggedten
-Higgyék el csak a helyzet okozta sokk miatt sikerült így elmennie de biztosan tudta hogy én majd vigyázni fogok önökre.
-Ezt maga sem gondolja komolyan Urahara-san!
-Yuri!Ne mondj ilyet!Apa biztosan nem feledkezett el rólunk!Sokkal fontosabb volt hogy anya segitséget kapjon!Mi már nagyok vagyunk nincs szükségünk védelemre!-szidta le bátját Miyako.
-Gyerekek nyugalom!A veszekedés nem segít!Inkább ki kellene derítenünk hogy mi is történt!Meg kell tudnunk ki és miért támadott Önökre!
-Igaza van!Most rögtön el is kezdjük!-mondta Miyako határozottan s öklét tenyerébe csapta.
-Akkor mit keresünk még itt?-kérdezte Yuri.
Azonnal visszasiettek a parkba s mindent alaposan megvizsgáltak.De némi lélekrészecskén kívül semmit nem találtak.Urahara begyüjtötte amit talált s visszatért az Urahara Shop laborjába. A fiatalok viszont nem mentek vele.Haza mentek az üres házba.Miyako elő vette a hűtőböl az előző estéről megmaradt curryt és megmelegítette aztán kitálalta magának és a bátyának.Csendesen fogyasztották vacsorájukat.Nem szóltak egymáshoz, még csak egymásra sem néztek.Azután mind ketten a szobájukba mentek.Hétfő reggelig nem is találkoztak.Miután megbizonyosodtak róla,hogy szüleik nem tértek még vissza csendben elindultak az iskolába.Mikor beértek mindenki körbe ünnepelte őket az előző szombati fellépés sikere miatt,de ők nem törődtek vele.Még az sem mozgatta őket hogy a szokásos kötekedést el kellett viselniük.Abszolút levegőnek nézték Aizawa Kiokot.Amint a tanárnő beért a terembe s köszöntötte az osztályt első dolga volt kikérni a házidolgozatokat.
-Miyako-san megtenné hogy összeszedi a házi dolgozatokat?
Miyako felállt s körbejárt a teremben.Meglepetésere Yuri is felenyújtotta dolgozatát miközben unottan bámúlt az ablakon kifelé.Miyako is arra nézett.Épp Abaraj Ichika suhant át az iskola udvarán.Miyako megfordúlt és tanári asztalhoz indúlt volna mikor megérezte anjya illatát.Azonnal megállt s az illat irányába pillantott.Yamamoto Ren volt ott,aki a tollával játszott.Szeme felvillant amit bátya is észre vett.Mivel ikrek voltak s ráadásul mindketten félig meddig lidércek volt köztük egyfajta telepatikus kapcsolat.Ha bármelyiküknél megjelent a lidérc énjükre jellemző macska szem a másik is ugyanazt látta és érezte.
Alig várták hogy az ebédszünetben elkaphatsák Yamamoto Rent.Anint kicsengettek Miyako bedobta magát és a tetőre csalta.Ren kiváncsian s kéjsováran ment Miyako után hátha sikerül egy két csókot lopnia a lánytol amivel később eldicsekedhet.Azonban édes csókok helyett csak egy monoklit sikerült beszereznie.Még fel sem fogta mi történt de már a keritésnek volt szoritva és egy Pantera karvértjének pengéje feszült torkának.-Mit akartok korcsok?-kérdezte arogánsan.
Yuri felvillantotta gyilkos tekintetét s megvillantotta hegyes fogait.Amitől Ren azonnal visszavonulót fújt.
-Szép...mond el szépen nekük mit tudsz a szombati támadásról!-parancsolt rá Miyako.
-Azt sem tudom miről beszélsz!
-Nekem nagyon úgy tűnik hogy hazudik!-morogta vészjósló fogvicsorgatás közepedte Yuri.
-Azt akarod mondani,hogy anélkül neveztél minket korcsnak hogy tudnád kik vagyunk?Nem hinném!Még csak meg sem lepődtél Yuri kinézetén.
-Tudod amióta az eszemet tudom vissza kellett fognom magam,hogy a magad fajta seggfejeket ne akarjam szétmarcangolni!Most viszont erős késztetést érzek hogy megtegyem.
-Ajánlom kezdj csicseregni!És ne hidd hogy átverhetsz minket!Érezzük rajtad anyánk vérének a szagát!
-Nézd... Miyako!Én ...nem tudok semmit!Esküszöm,hogy szonbaton láttalak először titeket átváltozni!Nekem csak annyi volt a dolgom,hogy figyeljelek titeket és jelentést tegyek!
Erre az ikrek összenéztek.
-Jelentést?...Kinek?
-Nem tudom...a fickó mindig maszkot viselt és köpenyt.
-Miért figyeltél minket!-kérdezete Yuri és még feljebb nyomta a kerítésen úgy hogy Ren lába már nem érte a talajt.
-Sok pénzt kaptam érte!-válaszolta remegve Ren.
-Pénzt?-kérdezte felhúzott szemöldökkel Miyako majd állára tette kezét amit a másik karjával alátámasztott és elkezdet lassan járkálni. Eltöprengett,majd egy idő után megszolalt.
-Engedd el Yuri!-utasitotta bátyját.-Ide figyelj Ren!Ha kedves az a nyomorult életed el tűnsz innen és nem jössz többet az iskola közelébe sem !Sőt javaslom Karakurát is kerüld el messzire!-mondta Miyako.
Ren amint Yuri elengedte nyakába kapta a lábát és szélsebesen eltűnt.
-Rájöttél valamire?-kérdezte Yuri
-Csak gyanakszom valamire.Kövesd,de ne bántsd!És Yuri...meg ne lásanak!
-Jól van már ne nézz hülyének!A fater épp elégszer a szánkba rágta!Mi lesz a gigaiommal?
-Azt majd én elintézem és a sulit is.Uraharánál talákozunk!-mondta Miyako és felnyalábolta Yuri testét.
Yuri pedig villám gyorsan eltűnt.
Miyako egy lélekcukorkát dobott a gigai szájjába,majd lement az osztályba ahol előadta a tanárnőnek hogy Yuri ebéd után rosszul lett és Ren is szóval el kellett kísérnie az orvosi szobába őket azért késett az órárol .A tanár azonnal haza küldte mondván kísérje haza a bátyját és ha egy mód van rá Rent is.Miyako ezt kihasználva sietősen távozott és azonnal Uraharához vezetett az útja.
CZYTASZ
Egy új kezdet...Pantera ikrek/Befejezett/
FanfictionA cim magáért beszél😉Mi történik,ha Sexta Espada kölykei elszabadúlnak?