Ichigo

80 6 2
                                    

Ichigo Miyavival a karjaiban lépett ki a chõkkaimonból Tenjiru pedig nagy szemeket meresztett rá.
-Oi kölyök!Ki ez s csinibaba és minek hoztad ide?
-Ő Miyavi aki a Királyipecsétet őrzi.Ártó reiastuval fertőzték meg a 4.osztag barakjában.
-Oi...akkor mit állsz még itt azonnal merítsd a vizembe!
-Nem is hittem hogy ilyen könnyen beleegyezel Tenjiru!
-mondta Ichigo és a medencébe eresztette Miyavi testét.
-Azért ne légy ilyen biztos magadban...korántsem biztos hogy túléli!-mondta a medence szélére ülve Tenjiru.
-Akkor bajban leszek...-dörzsölgette nyakát Ichigo.

Ekkor megcsörrent a mobilja.Urahara Kisuke volt a vonal másik végén.

-Mosi-mosi....Urahara-san?....Nem én most a palotában vagyok,Miyavit fel kellett hozni.....Ez most komoly?....Francba!Grimmjow már így is elég pipa ha ezt megtudja annyi a 46-ok tanácsának!...Egyelőre ne mondj neki semmi konkrétat magam megyek el hozzájuk!
-Na ...mi lesz kölyök?
-Megyek és elrendezem az ügyet!
-Zangetsuval?-mutatott az Ichigo hátára akasztott kardra Tenjiru.
-Örülnék ha ilyen egyszerű lenne...-válaszolta Ichigo és chõkkaimont nyitott.
Az osztagok irodáinál lépett ki.Egyenesen Kyoraku irodája felé vette a irányt.

-Ichigo-kun!Rég találkoztunk.Hogy van Miyavi -chan?-üdvözölte Kyoraku mikor benyitott az irodájába.
-Üdv Kyoraku!Miyavi most a lélek palotában van.Sajnos valaki nagyon nem akarta hogy meggyógyuljon
Úgy néz ki hogy a 46-ok tanácsábol valaki nem nézi jó szemmel azt hogy én vagyok a lélekkirály azt pedig pláne nem hogy Grimmjowra és Miyavira bíztam a pecsétet.
-Az nagyon nem jó!
-Mivel próbálták meg mérgezni Miyavi-chant?-kérdezte Kyoraku.
-Egy csokor camaéliával.Ártó reiatsut bocsájtott rá!
-Hm....értem...Nanao drágám menj és nézz utána kérlek az arhivumban pár dolognak!-mondta Kyoraku elgondolkodva.
-Igenis Kapitány!-válaszolta Nanao és eltűnt a hatalmas ajtó mögött.
-Kyoraku...
-Tessék Ichigo-kun!
-Ugye jól sejtem hogy te....nem előszőr találkozol ezzel a trükkel?
-Nos ami azt illeti a nemesi házak közt volt szokás az ilyesmi ha valaki feltűnés mentesen akarta eltűntetni az ellenségét.
-Értem...de akkor mire volt jó az első támadás az Élők Világában?
-Valószínűleg meg akarták gyorsitani a dolgok menetét.Hisz téged is könnyebben legyőzhettek volna ha már birtokukban van a Királyipecsét.
-Meglehet...de ...már találkoztam a pecsét erejével korábban és le is győztük azt aki használta azt...a....Kusakát!
-Valóban!És ami azt illeti az erőd azóta nagyobb  lett mint azt el tudtuk volna képzelni...
-De mégis csak a Királyipecsétről beszélünk ami elöbb pusztít és csak az után épít!Még ha le is tudnám győzni azt akinél van elképzelhetetlen pusztítást tudna véghez vinni vele!
-Kyoraku Kapitány!-jelent meg újra Nanao egy könyvvel a kezében.-Itt van amit kért!-mondta s letete a könyvet az iróasztalra kinyitva.

Ichigo az asztalhoz lépett s Kyoraku követte.Amint el kezdte olvasni kikerekedett a szeme.Kicsit nehézkes volt ugyan az ősi japán írást elolvasnia de szerencsére a palota fogságában is folyamatosan képezte magát így még ha nehezen is de megfejtette a szöveget.Kyorakura kapta a tekintetét,de ő csak komoran nézte a megsárgult oldalakat.Végül megfordúlt s a város felé irányitotta tekintetét.

-Mindig voltak és mindig lesznek olyanok a történelemben akik nem a közösség érdekében akarják felhsználni a hatalmukat.Ez ellen semmit nem tehetünk. De ha összefogunk közös erővel legyőzhetjük a gonoszt.

Ichgo összeráncolta szemöldökét s egy nagy sóhaj kiséretében elindult az iroda hatalmas ajtaja felé.

-Köszönöm Kyoraku!Már tudom mit kell tennem!-mondta s elhagyta az irodát.

Az épületből kilépve azonnal a Mukenbe ment hogy meglátogason egy régi ellenséget.

-Nocsak!Rég láttuk egymást Kurosaki Ichigo!
-Valóban rég volt már Aizen!
-Minek köszönhetem a látogatásodat?
-Nos ...a segitsegédre lenne szükségem!-válaszolta Ichigo a nyakát dörzsölgetve.
-Nem is olyan könnyű lélekkirálynak lenni nem igaz barátom?
-Bevallom régen könnyebb volt elintéznem a dolgokat!
-Nos hát miről volna szó?
-A 46-ok tanácsában...valaki úgy döntött eltávolit a posztomról.
-Hmm...nem hittem hogy ez téged zavar!Hisz nincs nálad erősebb Shinigami.Egyszerűen csak meg kell ölnöd aki az utadba áll!
-Nem erről van szó!Nem mintha én ilyesmit tennék...de most a barátaimrol van szó!
-Te mindig is a barátaidért harcoltál Kurosaki Ichigo!
-Myavit...én sodortam veszélybe!Nekem is kell megoldani ezt a problémát!
-A 46-okkal szemben csak egy féle megoldás van és az ott van a hátadon.
-Bár ilyen egyszerű lenne!Valójában azt akarom tudni hogyan gyógyithatom meg Miyavit!Te biztosan tudod hogyan tőrhetem meg az ártó reiatsu hatását!
-Fel vitted már a Kirin palotába?

Egy új kezdet...Pantera ikrek/Befejezett/Where stories live. Discover now