Byakuya

75 5 2
                                    

A csapat Kyoraku és Byakuya segitségével alaposabban is kihallgatta az ál testőrt míg Myavi és Grimmjow a 4.osztaghoz vitte Miyakot.Grimmjow a betegszoba ajtajának dőlve várta hogy kedvese biztonságban tudja a lányukat.Mostanra már visszaváltozott emberi formájaba,de aggasztotta őket a tudat,hogy Miyako vérengző fenevaddá változik ha eljönnek azok a napok és valamiért Pantera alakot kell őltenie.Urahara ugyan dolgozott a gyógymodon de mivel az ikrek egy teljesen új faj első egyedeinek számitottak nem lehetett biztosra venni semmit.Hisz mind az emberek mind pedig a lidércek sajátosságai megvoltak bennük.De a shinigamikra nem hasonlitottak annak ellenére hogy az anyjuk egy shinigami volt.Miyavi betakarta Miyakot s egy mélyről jövő bánatos sóhaj után magára hagyta a lányt.Grimmjow elérkezettnek látta az időt hogy végre kimutatsa kedvese felé érzéseit amiket az utóbbi időben muszály volt elfolytania.Amint Miyavi melléért elkapta derekát és szorosan magához ölelte a nőt.Keze Miyavi tarkoján a hajába túrt s arcát Miyavi nyakába furta.Ez a gesztus meglepte Myavit hisz tudta,hogy Grimmjow feszült helyzetekben nem érzelgősködik.Nem engedi meg magának,hogy érzelmei befolyásolják.Most viszont el sem akarta engedni a nőt.Ichigo látta rajta hogy mennyire aggódik és mennyire nagyon szeretne már egy-két lopott percet kedvesével tölteni ezért arra kérte maradjon a családja mellett.
Byakuya a Nakamura család nevének hallatán személyesen vette kézbe az ügyet és megkérte Ichigot,hogy egyenlőre ne menjen még a 46-ok elé a tekercsel mig ő utána jár a dolgoknak.Nemesként és a Kuchiki ház fejeként neki könnyebb volt megtudni amit akart ám ezúttal Renjit is magával vitte.Tudta a vörös hajú tetovált hadnagy még ha tapasztalatlan is a nemesekre jellemző formalitások terén ha baj van mindig tudja mi a dolga.Renji viszont mindent megtett, hogy megfeleljen a formalitásoknak a korábbi fiaskó után.Byakuya nagy örömére,hisz így nem kellett attól tartania,hogy megint szégyenbe hozza.A Nakamura család birtokára érve mélton fogadták a szolgák és a ház ura elé kisérték.Byakuya udvözölte a ház urát s egy csésze tea illetve a tea szertartás végeztével elmesélte neki jövetele célját.Renji először nem értette hogy Byakuya mit is akarhat de igyekezett mindent jól megfigyelni ahogy azt Byakuya meghagyta neki.Beszélgtésük során negativan beszélt Kurosaki Ichigoról hisz mindenki ismerte megismerkedésük történetét valamint a köztük lévő viszonyt.Pontosabban a közönyt amit Byakuya általában mutatott felé a nyilvánosság elött.Így elhitette tárgyaló partnerével ,hogy ő sem nézi jó szemmel Kurosaki Ichigo uralkodói statuszát és ténykedéseit. Persze sikerült elnyernie a tiszeteletét és megbecsülését és ezt Ichigo is tudta de Byakuya zárkózottsága miatt soha nem erőltette a közelebbi baráti kapcsolatot.

-Nem is hittem Kuchiki Byakuya,hogy  pont a  te személyedben fogok majd támogatóra lelni az ügyünkkel kapcsolatban.Az a fattyú sértés a shinigamikra nézve és még van képe egy Qvinsyt és egy Arrancart maga mellé venni!-mondta Nakamura Gousuke megvetően a teáját szürcsölgetve.

Byakuya folyamatosan figyelte Renji reiatsuját nehogy véletlenül elárúlja magát a férfi hisz nem tűrte ha barátjáról rosszat hall főleg a háború óta.De Renji is tudta miért vannak ott így figyelmen kívül hagyta a saját érzéseit.

-Nos mint tudod én voltam az aki komolyabban megütközött azzal a fiúval az elmúlás hegyén és bár akkor hasznára vált a Gotei 13-nak én magam soha nem fogadtam el a személyét hisz elvette a hugom Rukia shinigami erejét.Még ha  Yamamoto főparancsnok szemet is húnyt e fölött.
-Azt mondják te is adtál neki a saját reiatsudból amikor visszaadták a fiú shinigami erejét!

Renji Byakuyara nézett majd lesütötte tekintetét s a térdét nézte.Próbált uralkodni magán és közönyösen viselkedni de ez egyre nehezebb volt neki.Byakuyat viszont nem lehetett sarokba szoritani ilyen könnyen.

-Természetesen tettem a köteleségemet mint shinigami és mint a Gotei13 Kapitánya.Yamamoto Főparancsnok utasitását követtem csupán.De ez nem jelenti azt,hogy örömömre szolgált végrehajtani a parancsot.Mint a Kuchiki ház fejének rendkívül megalázó helyzetnek voltam kitéve.
-Valóban így van.Elképesztő hogy az a vénember mit meg nem egedett magának!De mostmár legalább egy  nemes  ül a helyén!-mondta elégedetten Nakamura Gousuke.-Ami azt illeti... sokan gondolják úgy hogy téged kellett volna az 1.osztag kapitányává kenevezni,hogy neked kellene betölteni Főparancsnoki tisztséget!
-Valóban?Nos ez rendkívül megtisztelő számomra!Na és ha szabad kérdeznem Mit szándékoztok tenni az ügy érdekében?-tette fel a sorsdöntő kérdést Byakuya remélve hogy eléggé sikerült elaltatnia Nakamura Gousuke gyanakvását.
-Természetesen minden eszközt be fogunk vetni a fiú elmozditására amit csak módunkban áll!-válaszolta a nemes úr.
Renji keze ökölbe szorult,de igyekezett ezt leplezni azáltal hogy jóideje térdén pihntette kezeit.Bár már legszivesebben Zabimaruval hallgattatta volna el a maga által féregnek tartott férfit.
-Hmm...értem.-folytatta Byakuya-Ezek szerint a nemrégiben történt incidensben is  ami az Élök Világában történt benne volt a kezetek ha jól sejtem?
-A Ouin őrzöjét ért támadásra gondolsz?Nos igen...a tanácsban úgy gondolta az embrünk,hogy fel kéne gyorsitani a dolgokat.
-Akkor had kérdezzem meg miért nem vonta már felelőségre a tanács Kurosaki Ichigot amiért az Ouint egy Arrankarra és a vele kapcsolatot folytató shinigami asszonyra bizta?
-Tudod hogy megy ez Byakuya!Ő véto joggal rendelkezik.És a Gotei 13 meg a 0. Osztag is mögötte áll!
-Valóban így van!
-Ám ha meg tudtuk volna őket ölni ott az elök világában ahol kevesebb a reishi és visszaszereztük volna az Ouint tőlük akkor már lett volna indokunk azt a fattyút a tanács elé citálni és megfosztani a jogaitol.Ki tudja egy kivégzés is kilátásba helyeztek volna!

Byakuya érezte hogy Renji már nem bírja tűrtőztezni magát így intett neki.Renji pedig nyomban engedelmeskedett.Oda ugrott Byakuyahoz aki a fülébe súgott halkan.Majd elküldte.Tudta mi a teendője de ahhoz ki kellett jutnia a birtok területéről.

-Engedd meg hogy személyesen kedveskedjek neked egy kis ajandékkal amiért ilyen bizalommal vagy az irányomba.-mondta Byakuya.

Renji elküldött egy pokol lepkét Kyoraku főparancsnok irodájába s azonnal shunkoval Byakuya Kapitányi szobájába sietett,hogy magához vegyen egy kis fadobozt.Ez a doboz világos zöld selyem brokátba volt csomagolva és a Kuchiki ház cimere diszelgett rajta.Amint magához vette egy félmosolyal az arcán visszasietett Byakuyahoz.Mivel az egész nem tartott tovább néhány percnél Byakuya könnyedén lefoglalta Nakamura Gousuke figyelmét.
Renji visszatérve a birtokra vett egy mély levegőt hogy lecsititsa háborgo szivét s közönyös arccal lépett be a szobába.
-Elnézésüket kérem Kuchiki kapitány-mondta mélyen meghajolva -de meghoztam amit kért!
-Köszönöm Renji!Bejöhetsz!-mondta.
Átvette Renjitől a dobozt aki ügyelt minden mozdulatára és arra hogy még véletlenül se nézzen Nakamura Gousukéra.Ezt követően ismét helyet foglalt Byakuya mögött.Byakuya pedig kinyitotta a dobozt és átnyújtotta a tartalmát tárgyaló partnerének.
-Oh!Mily nagyszerű ajándék!Köszönöm nagylelkűségedet Kuchiki Bykuya!Remélem a jövőbeli együttmüködésünk is ilyen nagyszerű és gyümölcsöző lesz mint ez az ajándék!
-Hasonló képp érzek én is!
Megérkezett a pokollepke a válasszal Kyoraku irodájából amit Renji rögtön fogadott is és Byakuya fülébe sugta.
-Elnézésedet kell kérjem de sürgös feladatot kaptam!-mondta Byakuya majd felállt s elhagyta a Nakamura birtokot.
A főparancsnok irodája felé vette az irányt!
-Meg vagyok lepve Renji!
-Kapitány?
-Meglepően jól tudtad leplezni az érzelmeidet!
-Jó tanárom volt Kapitány!Meg aztán a múltkori fiaskó után igyekeztem a kedvére tenni Kuchiki Kapitány!De meg kell hagyni ön is nagyon jól ért a nemesek manipulálásához!Az a fickó mégcsak nem is gyanitott semmit!
-Nos nem véletlenül lettem én  a Kuchiki klán 28.vezetője.
-Na igen de nem tudtuk meg hogy ki az akit a tanácsban ki kell iktatnunk!
-Tévedsz Renji!
-Nem értem Kapitány?Nem az volt a célunk hogy megtudjuk ki az aki a tanácsban mozgatja a szálakat?
-Elsősorban bizonyosságot kellett szereznünk a felől hogy az  elfogott merénylő valóban igazat mondott!Ami pedig a tanács beli emberüket illeti van egy sejtésem a kiléte felöl!

Mikor megérkeztek Kyoraku irodájába és Ichigo rákérdezett sikerrel jártak e Byakuya csak egy apró bólintással reagált.
-Látnod kellett volna Ichigo!Ember azt a pasast úgy az ujja köré csavarta a Kapitány hogy mindent bevallot!Ráadásul olyan hihetően adta elő hogy nem kedvel téged hogy csak nem én is kezdtem elhinni!
-Ez azért van Renji mert nem kedvelem Kurosaki Ichigot!Rendkívül megalázó számomra,hogy efajta cselekedetre kellett vetemednem!
-Ugyan  Kicsi Byakuya!Valld be hogy élvezted ezt a játékot!-szólalt meg a terasz felől Yoruichi.
-Semmi olyat nem élvezek amit te tanitottál nekem!-válaszolta hűvösen Byakuya
Renji már csak nem megfulladt a visszatartott nevetéstől hisz tudta,hogy a Kapitánya csak megjátsza magát.De Ichigo oldalba bökte könyökével amitől azonnal elmúlt a jókedve.S inkább a levegő hiánya miatt kezdett fulladozni.
-Nos akkor mi a következő lépés?-kérdezte Ichigo.
-Javaslom engedjük szabadon az ikreket Seireiteiben!-jelent meg az iroda ajtajában Urahara Kisuke nyomában Grimmjowal és Yurival.
-Azok után ami történt Miyakoval én nem vagyok biztos abban hogy ez jó ötlet!
-Oh!Ne aggódj Kurisaki-san a gyógyszer amit Grimmjow-san beadott Miyako-sannak elnyomja az ingerléknységét még egy jódarabig.Mindazonáltal az Élők Világában Yuri-san megismerte az ott megjelent shinigamik szagát és reiatsujukat is ezáltal ha engeditek hogy használják a képeségüket gyorsan fény derül minden összeesküvő személyazonoságára!-mondta Urahara.
Ichigo elgondolkodva nézett végig a kis társaságon.Majd Byakuyahoz fordúlt.
-Byakuya neked van tipped hogy ki lehet a Nakamura család embere?
-Van!
-Na jó de az csak egy ember és valszeg nem csak a tanácsban kell keresgélni!-mondta Yuri.
-Ezt meg hogy érted Yuri?-fordult felé az apja.
-Összesen nyolc shinigamit számoltunk össze Ichikával és köztük volt az a ficko is aki minket figyelt mint osztálytársunk!De csak egyikük szagát éreztem a 46-ok tanácstermének közelében!

Egy új kezdet...Pantera ikrek/Befejezett/Where stories live. Discover now