Az öreg Kimura házát elhagyva mindenki egy kicsit még az elhangzottak hatása alatt volt így nem sokat szóltak egymáshoz.Urahara csendesen gondolkodva indúlt Seireitei felé s a kis csoport tagjai követték.Ichigo a papirusz tekercs tartóhengerével bíbelődött.Előbb csak a díszes külsejét vette szemügyre kezében forgatva s mintha valamilyen írást vélt volna felfedezni a festett arany mintázatban.Egy -egy írott piktogrammnak nézett ki,de nem tudta megfejteni jelentésüket.Majd megpróbálta kinyitni a hengert de sehogy sem engedett.Végül csalódottan adta oda Ishidának hogy a táskájába rejtse azt.Alig tették meg az út egy harmadát mikor Yuri és Myako a földte teperték őket.Pedig a sor végen haladtak jóval lemaradva apjuk mögött.
-Mi ...a...
-Yuri?...Miyako?
Nem értették mi történik de felállni nem tudtak hisz mindkettejük hátán egy Pantera ült és szorosan lefogta őket.Fejüket felemelve viszont megértették mi is történt.Urahara és Grimmjow fekete ruhás alakokkal valamint az egyik testőrrel harcoltak.Az ikrek végig figyeltek érzékeikkel és amikor az egyik testőr reiatsuja furcsa mód megváltozott azonnal átváltoztak és a földreteperték a két férfit.Apjuknak pedig jelezték hogy az egyik testőr az akit keresnek.
-Szálljatok le rólunk kölykök !Magunk is tudunk harcolni!-nyögte Ichigo
-Maradj csak ott ahol vagy Kurosaki!A kölykeim értik a dolgukat!-parancsolt rá ezúttal Grimmjow!
-De én miért vagyok leteperve?-nyögte Ishida Uryuu is.-Nálad van a tekercs!Nem szerezhetik meg!-válaszolta kérdésere Urahara miközben egy Juzutsunagival boritotta be ellenfelét ami utána felrobbant.A kölykök farkukat ostorként használva csapkodtak maguk körül hogy elháritsanak minden közvetlen támadást ám ellenfelük kiduval kezdett támadni.Mivel Ichigon és Ishidán ültek nem mozdulhattak el és Miyako bekapott egy Shakkahot.Sikoltva borult Ichigora.
-Miyako!...Jól vagy Miyako!-kérdezgette Ichigo a lányt.
-Grrr....-csak ennyit hallott majd hirtelen megszűnt a hátára nehezedő súly.
Mikor felnézett Miyakot pantera alakban látta cikázni az égen apját is meghazudtoló sebeséggel.A támadok hiába próbálták háritani a csapásait vagy különböző Hadokkal támadni.Yuri is felkelt Ishida hátáról és farkát jobbra ballra mozgatva figyelte húgát.Ichigo feltápaszkodott és csak akkor láttá hogy háromszög alakzatban védik őt és Ishidát,Mig Miyako az ellenségget apritja ...szó szerint.
-Oi!Nem azt mondtad hogy ne bántsuk az árulot?-kérdezte játékosan Yuri kezet tölcserkent használva mikor huga farka az áruló testőr köré tekeredett s megjelentek rajta a pengéi.Csak neki volt penge a farkában.Viszont ő nem rendelkezett robbanó dartokkal mint Grimmjow vagy Yuri.-Ha bedarálod a fickót nem szerzünk tőle infót!
-Kussolj!...Tudom....-hangzott az ingerült válasz!
-Oi!...Miyako!...Kincsem...gyere le szépen és bizd ránk a azta csávót!-kiáltott fel Grimmjow meglepően szelid és majdnem könyörgő hangon.
Miyako lassan lereszkedett s négykézláb akár egy valódi párduc közelitett farkával szorosan tartva áldozatát.Ichigo nem értette hogy lehet az hogy mind Yuri mind Grimmjow tartanak tőle.
-Urahara-san mi baja van Miyakonak és miért félnek tőle Grimmjowék?
-Oh!Miyako-san abba a kórba lépett amikor már kezd bérni a nőiessége és bizony ilyenkor veszélyes a közelében lenni!-magyarázta Urahara.
-Ezt úgy érti hogy...?-kérdezett vissza Ishida is elképedve.
-Ugyan..-legyintett Ichigo-két húgom van...nem nagy cucc!
-De egyikük sem változik bestiává azokon a napokon nem igaz Kurosaki-san?
-Ö...nem!
-Miyako-sannak ilyenkor nem szabadna átvaltoznia!
-Urahara!
-Igen Grimmjow-san?
-Nálad van?
-Hát persze...de biztos ezt akarod?Most még hasznunkra is lehet Miyako-san viselkedése!
-Nem tudom mi jár a fejedben de ha közelebb ér és nem tudjuk lenyugtani...
Miyako vészesen közeledett s közben furcsa morgásokat hallatott.Egyáltalán nem volt már önmaga.
-De hát amig a hátam ült normális volt és elötte is!Hogy történt ez?
-Francba...az a tűzgömb ami eltalálta!-mondta hirtelen Yuri.
-Jah...csak az okozhatta ilyenkor sokkal ingerlékenyebb!Rendben Kincsem...jó Kislány....gyere ide...-mondta Grimmjow szelíden s lassan felé nyujtotta kezét ügyelve rá hogy ne tegyen semmilyen hirtelen mozdulatot.Miyako szép lassan keze alá simúlt de a fogságába esett férfit nem engedte el.Grimmjow jobbjával lánya hátát simogatta lágyan míg balját Ichigo és Ishida közt hátra nyujtotta Urahara felé.A két férfi nyikkanni sem mert olyannyira feszült volt a kialakult helyzet.
-Urahara...-mondta halkan Grimmjow-add ide!
-Tessék Grimmjow-san!-mondta és Grimmjow kezébe adta a fecskendőt.
Grimmjow továbbra is simogatva és duruzsolva hajolt lánya főlé és adta be tarkójába a szert amitől Miyako néhány pillanat alatt elaludt.Ekkor mindenki megkönnyebbülve fújta ki a levegőt.Ishida reszkető lábai felmondták a szolgálatot de nem volt egyedül.Mind jobbnak látták ha leülnek egy percre.Miyako farka elernyedt és a korábban fogjul ejtett testőr remegve kászálodott ki a lány köré tekeredett farkából.
Megpróbált elfutni de egy fekete füst farkas csapodott be előtte.Ahogy meghátrált a férfi és a farkas követte lába nyomán elfeketedett a fű és elhamvadtak a fák körülötte.Végül két tűz közé szorult és kénytelen volt feladni menekülési tervét.
-Miyavi!-kiáltotta Grimmjow boldogan.
-Anya!-kiáltotta Yuri is.
Már lendült volna de apja visszatartotta.
-Maradj nyugton!Anyád kiengedte a Bankaiát!
-Miyavinak van Bankaia?-kérdezte csodálkozva Ichigo-Mégis mióta?
-Oh!Miyavi-san sem tétlenkedett az elmúlt 7 évben!-mondta szórakozottan Urahara.
-Akkor ez volna a Bankaia?
-Ez bizony!
-És mit tud?
-Azon kívül hogy elhamvaszt mindent?Hát nem tom szerintem nézd meg magad!
Miyavi visszahivta Natoookamit és pengéjét az áruló nyakának szegezte.
-Én általában egy türelmes ember vagyok...-mondta olyan halálos nyugalommal a nő hogy a férfiaknak megfagyott a vér az ereiben-de ha nem kezdesz el beszélni...
A testőr leborult előtte és zokogva a félelemtől azonnal el kezdte hadarni amit tudott.
-A 46-ok ....ők voltak!.
..kérem ne öljön meg...csak parancsot teljesitettem!
-Tsh...szálmas Féreg!-mondta Grimmjow megvetően és köpött egyet.
-Hol van az igazi testőr?-kérdezte Ichigo
-Halott...
-Ki küldött ide ?Mert nem hiszem hogy az egész 46-ok tanács benne volna!-kérdezte Ishida
-Na...na...Nakamura....Gousuke....dono!
-Na de jó!Még egy nemes!-emelte égnek a kezeit Ichigo.
-Ez...nem jó!-mondta Urahara gondterhelten.
-Urahara-san?Ki ez az ember?
-Te is ismered Kurosaki-san!Ott volt a beiktatásodon!
-A...beiktatásomon?...De...akkor csak a négy nagy nemesi ház egy egy képviselője volt ott.Meg a Gotei 13 és a 0. Osztag.
-Basszus!...-kapta szája elé kezét Ishida. Szemei tányér méretűre nőttek.
-Ishida!...Te nem szoktál káromkodni!-mondta Ichigo csodálkozva.Ishida leült a fűbe és elkezdett a táskájában kotorászni majd előszedte a hengert és egy kis bőrkötésü könyvet,meg egy tollat.Urahara mellé telepedett.
-Most mi van?-kérdezte Grimmjow?
Myavi oda lépett hozzá.
-A hengeren van valami írás igaz?
-Van...de nem tudtam kiolvasni!-válaszolta Ichigo.
-Amikor odafent rendbe jöttem Hiyosube Ichibei elvitt engem a szentélyébe és beszélt nekem a te beiktatásodrol és az elődödről is.Elmondta hogy a
Lélekkirály mielött elválasztotta két karját és lábait a testétől a négy nagy nemesi családot egy esküvel kötötte meg.Ami azt jelenti hogy feltétel néküli engedelességgel tartoznak neki!
-Aha...na és!
-Az eskűt egy papíruszra írták és mind a négy nemesi ház feje saját pécsétjével látta el.Viszont ha az eskü szövegét felolvassák ...a lélekkirály meghal!
-Igy biztositották hogy a lélekkirály is hű legyen a népéhez!-mondta Urahara.
-De mivel a népe ...nos a Qvinsy háboru után a bizalom meggyengült és olyan emberekre bizta az eskü szövegét akik nem voltak nagyravágyók és hajlandóak voltak az életük áran is megvédeni.Ezek az emberek rendszerint remeteként vonultak el hogy titokban tarthatsák a henger létezését.
-Várjunk!Akkor nem szabad kinyitni!
-Nem akarom kinyitni!Azt a szöveget akarom megfejteni ami a diszes aranyfestésbe van rejtve!És tessék az első a Nakamura család neve.A második A Kuchiki család neve.A hamadik a Yamamoto család neve.A negyedik....Shiba?
-Mi?...Biztos rosszul forditottad Ishida!A Shiba család valóban nemes volt de azóta már csak rangjuktol megfosztott bukott nemesek vagyís...söpredéknek tartják őket.Ezt maga Kukaku mondta!
-Kurosaki-san ez valoban a Shiba ház cimere.Ez pedig azt jelenti...hogy születésed jogán vagy király!-nézett nagy szemekkel Urahara Ichigora.
-Várj!....Mi van?-értetlenkedett Ichigo.
-Te Shiba Kukaku nagybátyjának Shiba Ishinnek a fia vagy! A király személyét pedig a négy nagy nemesi házból választották régen.Azt hiszem pont a Nakamura házból.Ha megszereznék ezt a tekecset és felolvasnák az eskű szövegét elvesztenéd minden erődet lehet meg nem halnál mert félig ember vagy de akkor is új Lélekirályt kellene választaniuk.
-Oké...mostmár teljesen elvesztettem a fonalat!Eddig azt hittük az Ouint akarják megszerezni és Grimmjowékat meg azért akarják kiiktatni mert náluk van.De most már semmit nem értek!
Rogyott le a földre Ichigo.
-Ennél egyszerűbb a helyzet!-mondta Myavi-Hiyosube Ichbei elmondta miért én vagyok az aki képes használni az Ouint.És hogy miért születtek meg a gyermekeim akiknek egy Arrancar az apjuk.
-Na es?-kérdezte célratörően Grimmjow és felhúzta a szemöldökét.
-Azt nem momdhatom meg....
-Na ne szórakozz velem!-csattant fel Grimmjow
ESTÁS LEYENDO
Egy új kezdet...Pantera ikrek/Befejezett/
FanficA cim magáért beszél😉Mi történik,ha Sexta Espada kölykei elszabadúlnak?