Elérkezett az idő hogy a Gotei 13 kapitányai kezelésbe vegyék az elfogott tanácstagot és shinigamikat.A Mukenben történt a kihallhgatás,mivel a 46-ok tanácsa is érintett volt az ügyben.Természetesen maga Kyoraku Shunsui vezette a kihallgatás menetét de mivel felségárulásról volt szó a 0. Osztag vezetője Hiyoushube Ichibei is jelen volt valamint egy szintén fontos személy.Miyavi Jeagerjaqves.Soi Font hamar tisztázták a vádak alól,így megalázva ugyan de szabadon távozhatott ellenben az unokahúga Hotaru Feng már nem volt ilyen szerencsés.Sajnos mint kiderült közvetlen parancsot teljesitett ami azt jelenette,hogy a legnagyobb nemesi ház a Shihoin Ház is érintett az ügyben.Yoruichit ez különösebben nem mozgatta mivel már 130 évvel korábban kitagadták.De az öccse aki akkor már teljes jogú uralkodója volt a Shihoin Háznak már nem volt olyan nagyon boldog a hír hallatán,ugyan akkor szivesen fogadta amikor Kuchiki Byakuya felajánlotta a segitséget a Shihoin klán megtisztítása érdekében.Mi alatt Miyavi a kihallgatásban segitkezett Grimmjow és az ikrek a további felségárulókat gyüjtötték be.Nakamura Gousuke a Byakuyatól kapott ajandék hatására önként adta fel magát így elkerülve a Nakamura Ház teljes összeomlását.Ezt maga Byakuya intézte így.Az ajándék ugyanis egy tudotmódositó szer volt amit Kurotsushi Mayuri kisérletezzett ki.A kihallgatás során mindent bevallot.Persze felmerült a kérdés,hogy mennyire vehetik szabályosnak illetve megbízhatónak az ilyen módon kicsikart vallomást.Kurostushi Mayuri megesküdött hogy az általa kifejlesztett szer megbizható,szercséjére Urahara Kisuke is rábolintott így Ichigo és Kyoraku is elfogadta de Ichigonak annyira nem tetszett ez a módszer.
-Azért én jobban örültem volna ha magátol mondja el az igazat!-mondta Ichigo Kyoraku irodájaban a várost kémlelve.-Az emberek világaban az ilyesmi tiltva van!
-Megértem Ichigo-kun az aggodalmadat!-mondta Kyoraku-De be kell látnod hogy ez volt az egyetlen módja hogy különösebb vérrontás nélkül lekapcsolhatsuk a Nakamura család fejét.Ha oda állitottunk volna nem adták volna meg magukat harc nélkül!
-És mi van azzal hogy a tekercs miatt feltétlen engedelmeséggel tartoznak nekem?
-A nemesek nem egyszerű népek!-szólalt meg a hatuk mögött egy rekettes hang.
Mikor megfordultak Grimmjow állt mögöttük széles vigyorral s boldog tekintettel.
-Eh!Grimmjow veled meg mi van?Csak nem beleittál Kurotsushi teájaba?
-Nem!-mondta lehajtott fejjel s közben abba sem tudta hagyni a vigyorgást.Csipőre tette a kezét majd egy nagy levegőt vett.-Miyavi...
-Mi van vele?
-Khm...befejezte a kihallgatást és úgy gondolta itt az ideje hogy nekem is bevalljon valamit!-mondta még mindig fülig érő mosolyal az Arrankár.De nem tudta befejezni a mondani valóját mert egy izgatott Pantera lány rontott be az irodába és leteperte Grimmjowt.
-APAAAA!Anyu most mondta!Istenem annyira boldog vagyok!
-Igen kincsem én is az vagyok!-ölelte magához a lányt Grimmjow akinek örömében könnyek szöktek a szemébe.Yuri is lassan utolérte húgát.De ő csak egy monoton "Gratula Fater!"ejtett ki a száján.-Mi van itt?-kérdezte Ichigo elképedve.
-Miyavi...megint babát vár!-préselte ki magábol a valaszt Grimmjow.
-Mi?De...Egek!Gratulálok!
-Ez nagyszerű hír Grimmjow Jeagerjaqves!-mondta Kyoraku.
-Na de mi a helyzet az elfogott madárkainkkal?-kérdezte Grimmjow komolyra forditva a szót.
-Nos Grimmjow-kun az a helyzet hogy mind vallottak valamilyen formában!A 46-ok tanácsa fog dönteni a sorsukról!
-Na és mi lesz azzal a tekercsel amit az a vénebem adot neked Kurosaki?
-Holnap Hiyoshube Ichibei-jel a négy nagy nemeshi ház valamint a tanács elött érvenyesitem a törvényes jogomat a trónra.Ichibei-san is igazolta hogy a tekercsel a birtokomban már muszály lesz nekik fejet hajtani!Mondjuk én ennek megint csak nem örülök!
-Ugyan miért nem?
-Nem tudom...nem szeretem az ilyesmit!Én csak megyek odacsapok és kész!Hisz ismersz!Ez az egész Lélek Király dolog kezd már nagyon az agyamra menni!
-Aham...hát akkor Shinigami kösd fel a fundoshit,mert holnaptol mi is veled fogunk élni a lelkek palotájában!-mondta Grimmjow és Ichigo vállára tette a kezét.Ichigo kikerekedett értetlen tekintettel fordúlt felé.
-Eh?...Az odáig rendben van hogy a palotában fogtok élni,bár nem tudom mi lesz akkor a srácok tanulmányaival,meg Miyako énekesi karierjével,de....Grimmjow!....Mi ez az örült csillogás a szemedben?
-Mond Shinigami.....Mi jut eszetbe arrol hogy....Hueco Mundo?
-Eh?...Ugye nem azt akarod mondani....
-Miért ne?Végülis...ráérünk!
-De...-Ichigo Kyorakura nézett majd az idő közben megérkezett Miyavira és Hiyoshube Ichibeire s vegül vissza a még mindig eszelősen vigyorgó Grimmjowra.Végül lehorgatd feje és nagyot sóhajtott.
-Rendben...nyisd meg a Gargantát!
-Ez a beszéd...Shinigami!-vágta hátba Grimmjow majd egy laza csuklómozdulattal megnyitotta a gargantát és beugrott.Ichigo már kevésbé lelkesen kullogott utána a reishi hídon.
-Nos akkor mi menjünk is haza!Miyako-sannak még van egy rendezetlen ügye az élök világában!-húzta szemébe zöld-fehér csikos kalapját Urahara Kisuke.
Elindult a senkaimon felé amit az egykori vesztőhely az elmulás bárdja helyén állitottak.Miyavi elköszönt Hiyoshube Ichibejtől és Kyorakutol majd az ikrekkel Urahara után indúlt.-Mi féle rendezetlen ügyről beszél Urahara-san?-kérdezte kíváncsian,menet közben Miyavi.
-Szerintem több is van neki!-ércelődött Yuri.
-Nos a Kisasszony megnyerte a tehetség kutató selejtezőjét!El kell döntenie hogy akarja e még folytatni a versenyt vagy sem!Elvégre...kinézőben van egy lemez szerződés!
-NEM IGAZ!-sikoltott fel örömében Miyako,majd Urahara nyakába ugrott.-Imádom magát Urahara-sensei!
-Khm...még jó hogy ezt a fater nem látta!Asszem gyors halála lenne Urahara!
-Na igen!-vakarodzott zavarában Miyako.
-Ha már itt tartunk!-kezdte Miyavi
-Igen...anya!-fordult felé a lány zavarodottan.
-Mi van azzal a fekete hajú és kék szemű Qvinsy fiúval?Hogy is hívják?
-Ishida Souken!-vágta rá Yuri.
-YURI!-kiáltott rá húga s oldalba boxolta amitől Yuri azonnal össze rándult.
-Gáh!....Barom!...Ezt most mér kellett te Liba?
-Tudod hogy ez titok!
-A fater előtt!De anya tud mindenről!
-Hogy-hogy?Mióta?
-Ugyan kincsem!Már elég régóta!Nem lehetett nem észre venni hogy elpirúltál mikor Ishida-san megemlitete a fiút!
-Ah...rendben van!Akkor elmondom!De apának egy szót se!-mondta majd átléptek a kapun.
Még sok dolguk volt hogy elrendezzék korábbi életüket az Élők világában.
ESTÁS LEYENDO
Egy új kezdet...Pantera ikrek/Befejezett/
FanficA cim magáért beszél😉Mi történik,ha Sexta Espada kölykei elszabadúlnak?