Yuri szemei kikerekedtek ahogy a fal mellett ált.Nem szólt csak megiramodott kifelé a fogdából.Senki nem értette a reakcióját.
-Yuri!-kiáltott utána Miyavi.
De a fiú válasz nélkül vágtázott kifelé az épületből.Minél hamarabb el akarta hagyni a Kuchiki birtokot.Miyavi aggódva Grimmjowra nézett .Már mindketten tudták hogy Miyakoval történt valami.
-Mi van Grimmjow?-kérdezte Ichigo .
-Miyakoval történt valami!-válaszolta s azonnal Yuri után indultak.Ichigo és Renji is utánuk ment a biztonság kedvéért.Yuri szélsebesen ugrált tetőről tetőre .Ha shinigamiba botlott olyan gyorsan váltott irányt,hogy azok csupán egy villanást láttak a felkelő nap fényében.A szülei alig tudták követni,mig nem el is vesztették a nyomát.
-Most merre?-kérdezte Miyavi zihálva.
Grimmjow lehunyta szemét s kiterjesztette Arrancar érzékeit hogy rátaláljon reiatsujukra.Egy pillanattal késöbb felkapta Miyavit és már az Élmúlás hegyén voltak.Yuri is ott volt.Az Omnitskido tagjaival állt szemben és egy nővel kinek fekete haja és kék szemei voltak.Arcát és testét fekete ruha és maszk fedte el.Miyako pedig megkötözve vergődött a nő lábánál.Grimmjow azonnal támadásba lendült és megtisztitotta az utat Miyavi elött aki megidézte Bankai-át.Mig Grimmjow karmai áttörték az egyik kivégző osztagos mellkasát s egy másikat farka sodort el egy éjfekete füst farkas vetette magát a kivégző osztagosok és Miyako közé.Yuri dartokat lőtt ki ellenfeleire s a robbanás füstjében kiszabaditotta Miyakot.Immáron három Pantera állt vállvetve az Omnitskidoval körbevéve.
-Kár volt ide jönnötök!De legalább megkönnyititek a dolgom!-mondta a nő és elő vett valamit a ruhájából.
Miyavi azonnal tudta mi az még mielött kinyilt volna a doboz.Érezte az erejét ami már akkor beleivodótt érzékeibe amikor elöszőr használta.A nő viszont ezt nem tudta.Mikor kinyilt a doboz s a fénye elérte a pantera családot Hotaru Feng elégedetten nézte végig ahogy felragyognak.Ám Myavit nem vette észre .A fekete farkas füstje beborította csupán fájdalmas nyögései és sikolyai hallatszottak.Mire Ichigo, Byakuya és Renji utolérték őket tanuja lehettek amint Grimmjow ájultan esik össze erejét vesztve és az ikrek rémülten próbálják védeni a ninják pengéitől apjukat.Néhány lépéssel távolabb pedig kavargó füstben aranyló fényt láttak.
-Mi a...?Megállni!-szólt Ichigo határozott parancsa.
-Nem hiszem hogy hallgatnanak rád!-vágta rá Renji.
-Sire Senbonsakura Kageyoshi!-hangzott ezúttal Byakuya sóhaja.Az kis családot rózsaszin pengék vették körül kirekesztve az Omnitskido ninjáit,akik tanácstalanul vonultak visza a környző erdő fái közé.
-Köszönöm Byakuya!-sóhajtotta megkönnyebülten Ichigo.
-Most már csak az van ott!De azt majd én elintézem bármi is legyen az!-mondta Renji és már szabadjára akarta engedni Zabimarut .
-Várj Renji!-Szólt halkan Byakuya.
-Mi?De Kapitány!
-Renji az ott nem ellenség!Renji szemei kikerekedtek ahogy eloszlott a füst és Miyavi mellett egy fekete farkas sétált feléjük.Fogai közt vonszolva maga utan áldozatát.
-Vissza szerezted az Ouint?-kérdezte Byakuya.
Miyavi bóluntott.
ESTÁS LEYENDO
Egy új kezdet...Pantera ikrek/Befejezett/
FanficA cim magáért beszél😉Mi történik,ha Sexta Espada kölykei elszabadúlnak?