Pantera ikrek...

82 7 2
                                    

Miután Yuri elmondta amit tudott Grimmjow visszaküldte az anyjához és húgához,hogy nyugodtan megbeszálhessék a haditervet amit Urahara Kisuke javasolt.Voltak ellenérvek főként Grimmjow részéről mivel nem volt biztos benne,hogy Miyako nem fog megvadulni.Ichigo sem nagyon támogatta a tervet.De Yoruichi és meglepetésükre Byakuya igen.Igy kettő-kettő arányban döntetlen lett a szavazás eredménye.Kyoraku szavazata viszont eldöntötte a kérdést.

-Akkor hát eldöntetett!-mondta derüsen Urahara.
-Grimmjow ...azért te is menj velük!Ha valaki megfékezheti őket az te vagy!-mondta Ichigo csípőre tett kézzel.
-Kérdezhetek valamit Kurosaki?
-Persze...hallgatlak!
-Amikor előszőr találkoztunk....féltél tőlem?-kérdezte Grimmjow a falnak dőlve s karjait maga elött összefonva.Szemeiben különös fény csillogott.
-Öhm...igen...féltem!De...szerintem ez természetes,főleg ha azt nézzük hogy mit tettél akkor Rukiaval és akkor éreztem előszőr olyan erőt amivel szemben tehetetlen voltam!
-És mit éreztél mikor kiengedtem az erőmet és először láttál Pantera alakban?
-Ugyan azt...de hittem benne hogy legyőzhetlek mert le kellett győznöm!Ennyi!-válaszolta Ichigo vállat vonva.-De nem értem miért fontos ez most!
-Azt hiszem...amióta Miyako először elszabadult...félek a saját lányomtól!

Döbbent csönd telepedett a kis társaság tagjaira.Mind elképedve bámultak Grimmjowra.Nem csak azért mert Grimmjow előszőr vallott öszintén érzelmeiről,de ő a pusztitás aspektusaként korábban azt sem tudta mi az a félelelem.Egyedül attól félt hogy elveszitheti kedvesét,de azt életében nem hitte hogy lesz olyan lény akitől félni fog.

-Grimmjow!-törte meg a csendet Ichigo.-Mind szembe kellett nézzünk a félelmünkkel!Amikor előszőr mentem Hueco Mundoba tisztában voltam vele hogy az Espada minden tagja erősebb nálam!De azt is tudtam hogy győznöm kell!Persze benne volt a pakliban hogy meg is halhatok!De volt valaki és valami amiért győzni akartam!Ez hajtott előre még ha féltem is!

Ichigo elindult az ajtó felé és Grimmjow vállára tette a kezét.Egy biztató mosoly után pedig kilépett az ajtón.Ezt mind megtették.Byakuya meg állt elötte s lehunyt szemmel csak annyit mondott:"A félelem mutatja meg nekünk a korlátainkat!De csak tőlünk függ hogy áttörünk e rajta!"majd kilépett az ajtón.
Grimmjow még jó ideig ott maradt s a város fényeit kémlelve töprengett.Későre járt már mikor visszatért szállására a 4.osztagnál.Miyavi még ébren volt.A két kölyök is.Yuri felvilágositotta mind hugát mind anyját a tervről és már csak Grimmjowra vártak.

-Engedélyezték hogy pantera alakot öltsetek!-mondta zsebretett kézzel amikor belépett a szobába.-De én is veletek megyek!
-Király!-mondta egy felmosolyal Yuri
-Akkor indulhatunk?-kérdezte Miyavi
-Miyavi....-kezdte Grimmjow a nyakát dörzsölgetve-te inkább most maradj itt kérlek!
-Grimmjow Jeagerjaqves! Ne képzeld hogy itt maradok és ölbetett kézzel várok rátok míg te vásárra viszed a bőrödet!-villant meg Miyavi szeme haragosan.

Grimmjow biccentett a kölyköknek hogy induljanak kifelé a szobából majd a nőhöz lépett és finoman felemelte a nő állát mig szabad kezével megfogta karját és magához húzta.

-Miyavi...nem akarom hogy bajod essen!Nem rég majdnem meghaltál a kezemim közt!Nem akarom újra átélni ezt!
-Grimmjow...
-Kérlek fogadj most szót és maradj itt!
-Rendben...-mondta Miyavi és Grimmjow mellkasára hajtotta a fejét.
-Khm...Fater!...-jelzett Yuri hogy indulniuk kellene.

Grimmjow elengedte s magára hagyta Miyavit.A kölykök összekapaszkodtak és kiengedték erejüket ami ezúttal egy hatalmas fénylő reishi oszlop kiséretében történt meg.Mikor eltűnt a reiatsufelhő egymásnak hátal álltak.Hajuk s fülük megnőtt.Fogaik vészjoslóan villantak míg kék szemeik macska szemmé változott.Testüket hófehér páncél boritotta s alkarjukon egy-egy éles pengén futott végig a hold fénye.Kezeik fekete lett és hosszú éles karmokban végzödtek ujjaik.Míg lábuk macskákra jellemző puha párnás mancsokká lettek.Hosszú kék hajuk alatt tarkójuktól hosszú farok indult ki végig futva gerincükön.Grimmjow nagy megelégedéssel figyelte átalakulásukat.

Egy új kezdet...Pantera ikrek/Befejezett/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant