Chapter 1

1K 63 2
                                    

Dzīves vērtību ir daudz, bet daudzi no mums tās neapzinās.Mēs apzināmies, ka nauda ir liela vērtība un ğimene daļēji.
Taču mēs neapzināmies to, ka svarīgākais nav nauda, bet gan kopā būšana.

Mana mamma aizgāja, kad man bija tikai 1 gads. Atrada bagātu oligarhu. Pēc nepilniem 10 mēnešiem viņai piedzima dvīņi - meitene un pusītis.

Bet mans tētis....
Viņš nav ticis uz priekšu. Viņš joprojām cer, ka mamma atgriezīsies un atkal būs kopā.

-"Tēt, nebūtu laiks iet gulēt?"- es jautāju, pieejot pie viņa.

-"Drīz iešu, meit."- tētis atbildēja.

-"Pulkstenis ir jau 3 naktī."- es teicu.

-"Karlīn, es apsolu, ka iešu drīz gulēt."- tētis teica, uzlikdams savu roku uz manas.

-"Lai tā būtu."- to pasakot, es gāju atpakaļ uz savu istabu.

Kaut nu tu aizietu gulēt...

Es nopūtos.

Tētis ir depresijā jau vairāk kā 14 gadus. Viņš 14 gadus cer, ka mamma atgriezīsies.
Bet viņa neatgriezīsies...

Es ļoti ceru un gaidu, kad pienāks tas laiks, ka tētim būs jauna draudzene un viņa sejā atkal varēs redzēt prieku. Tas ir viss, ko es pašlaik vēlos.

Nākamās dienas rīts

-"Čau, Ana."- es teicu, sveicinoties ar Anastasiju.

-"Čau, Karlī!"- Anastasija teica, pamanot mani.

Viņa skrēja uz manu pusi un mēs apskāvāmies.

-"Mierīgāk, Ana. Tu mani tūlīt apgāzīsi."- es teicu, smejoties.

-"Es esmu tik laimīga, ka Tu atgriezies atpakaļ."- Ana to sakot, mazliet apraudājās.

-"Un es arī esmu laimīga būt atpakaļ."- es teicu -" tikai neraudi lūdzu... es arī sākšu raudāt."- es teicu, apskaujot Anu.

-"Vai Tev izdevās viņu aizmirst?"- Ana pajautāja.

-"Es ceru."- es teicu, nopūšoties.

Pirms gada, es biju kopā ar skolas populārāko puisi Ītanu. Daudzi man teica, ka viņš ir izmantotājs. Es tik ļoti negribēju tam ticēt, bet beigās tā bija patiesība.

Viņš mani izmantoja, lai uzrakstītu eksāmenus, iegūtu labas sekmes un...

viņš salauza mani.

Vienu dienu, mums bija plānots tikties bioloğijas klasē, bet, kad es tur iegāju, viņš tur skūpstījās ar citu.

Es ātri aizcirtu durvis un skrēju prom. Tētis mani saprata un mēs uz gadu aizbraucām uz citu štatu.

Tagad es ļoti ceru, ka esmu tikusi viņam over, jo tā būs labāk mums visiem.

Falling For You | LVWhere stories live. Discover now