Chapter 5

562 64 8
                                    

-"Tava mamma bija visskaistākā sieviete, kuru jebkad biju redzējis."- tētis teica -"tās bija mūsu kāzas."- tētis teica, skaidrojot, kas tas par video gāja pa televizoru.

-"Jums bija skaistas kāzas."- es teicu, manai asarai gar vaigu notecot.

Anna Alena. Tā sauca manu mammu, bet Anna Evansa - tā ir nepazīstama sieviete. Svešiniece.

-"Čau, meita."- tētis teica, ienākot mājā.

-"Čau, tēt."- es teicu.

-"Šodien Tev nav nekādas nodarbības?"- tētis jautāja.

-"Tēt..ir tāda lieta, ka es jau 10 gadus mācos karatē un es izlēmu aiziet."- es teicu, cerot, ka viņš uz mani nedusmosies.

Man bija apnicis melot. Nevēlos tēti vēl vairāk sāpināt vai aizvainot.

-"Kāpēc?"- tētis jautāja, noliekot somu uz kumodes.

-"Jo es atradu labāku nodarbi ar ko nodarboties."- es teicu.

-"Es lepojos ar Tevi."- tētis teica, mani apskaujot.

-"Tu..tu nedusmojies, ka aizgāju no karatē?"- es jautāju.

-"Protams, ka nē. Tu jau esi kārtīgi apmācīta karatē un, ja Tu nevēlies to darīt, tad nedari."- tētis teica.

-"Es mīlu Tevi, tēt."- es teicu, vēlreiz cieši viņu apskaujot.

-"Un es Tevi."- tētis teica.

Es gāju atpakaļ pēc sava saldējuma un devos uz savu istabu klausīties mūziku.

*zvana telefons*

-"Karlīna Alena klausās."- es atbildēju uz telefonu.

-"Sveika, Karlīn. Vai šodien būsi uz treniņu?"- jautāja treneris.

-"Mums ir tikai paredzēts rīt, cik es atceros."- es atbildēju.

-"Jā, bet mums tagad ir vēl viens treneris pieņemts un viņam ir pārbaudes laiks. Man palūdza kādu pasaukt uz treniņu, lai jaunais treneris varētu iejusties šajā darbā ar cilvēkiem."- treneris skaidroja.

-"Ā, labi. Es pēc pusstundas būšu."- es teicu.

-"Paldies."- un ar to beidzās mūsu saruna.

Es paņēmu no skapja somu, sağērbos, sataisīju matus astē un devos uz sporta zāli.

-"Tā, kur tad ir tas jūsu jaunais treneris?"- es jautāju.

-"Kavē."- treneris atbildēja.

-"Neko es nekavēju. Es biju ğērbtuvē."- teica jaunais treneris, iznākot no ğērbtuvēm.

-"Atkal tu?"- es jautāju.

-"Karlīn, iepazīsties - šis ir Martins Evans. Mūsu jaunais jeb otrais treneris."- teica treneris.

Viņš ir Evans. Hell no. Ar šo es noteikti nebūšu kopā..

Ko es vispār domāju? Ar viņu es vispār nebūšu kopā.

-"Martin, šī ir Karlīna. Viņa šeit ar mūsu palīdzību pilnveido savas pašaizsardzības prasmes."- treneris teica un mēs sarokojāmies.

-"Nu, tagad es Jūs abus atstāšu."- treneris teica un aizgāja.

-"Jaunais treneris? Smiekli nāk."- es teicu, pasmaidot.

-"Devītklasniece? Vot, par to smiekli nāk."- viņš pretī teica.

Es uzreiz viņu pavilku un atstutēju pret sienu.

Ar savu roku turēju viņam kaklu.

-"Neietiektu Tev ar mani jokoties. Neesmu tas jaukais cilvēks."- es teicu.

-"Nomierinies."- viņš teica un tad uzreiz saķēra mani un mēs apmainījāmies ar vietām.

-"Es tevi brīdināju."- un tieši tajā brīdī es viņam iesitu pa ne to puišiem mīļo vietu.

-"Nāksi trenēties vai arī visu laiku centīsies flirtēt, kas tev starpcitu nesanāk..."- es teicu, velkot boksa cimdus.

_________________

nākamā parīt❤

Falling For You | LVWhere stories live. Discover now