Chapter 10

497 60 5
                                    

Visi ir piedzērušies...great...
Es gribu faking mājās....

Es paņēmu somu un izņēmu telefonu. Telefonā meklēju tēta numuru, bet šeit troksnis ir pārāk skaļš, tāpēc devos ārā.

-"Umm, tēt, vai vari man atbraukt pakaļ?"- es jautāju, piespiežot otrai ausij roku, lai labāk dzirdētu atbildi.

-"Kur.. tu.."- saruna pārtrūkās.

Es paskatījos uz savu telefonu un nopūtos.

-"Faking, great! Tieši šajā faking brīdī manam telefonam bija jāizslēdzas? Tieši šajā? Viņš nevarēja pagaidīt, kad tikšu mājās?"- es mazliet nobļāvu.

Es nopūtusies, vilkos atpakaļ uz viesu namu.

Tur praktiski visi ir piedzērušies...

izņemot mani... thank god..

-"Nāc padejot, Karlīna."- sauca Tomass un Henrijs.

Pag...kā Henrijs vispār manu vārdu zin?

Es ar viņu praktiski vispār nesarunājos...

Es ielēju sev glāzē sulu un devos atpakaļ uz balkona.

Tur vismaz bija svaigs gaiss un viena pati es.

Es devos uz balkona pusi, bet tad kāds saķēra manu roku un ievilka istabā.

Tas bija viņš.... Ītans...

-"Tu saproti tak, ka mums ir jāparunā?"- Ītans jautāja, skatoties uz mani.

Viņa zilās acis atrada manējās.. es tiik ļoti jūtos neērti acu kontaktu brīžos...

-"Mums nav par ko runāt, Ītan... un tu to labi zini."- es teicu..

Ītans bija saķēris manu roku.

-"Karlīn, mēs tak neizliksimies, ka starp mums nekas nebija. Mums kopā ir pagātne."- Ītans teica.

-"Tu pats esi vainīgs, ka tagad esi mana pagātne! Tu vairs neesi tagadne. Es neesmu ne pie kā vainīga un man nav jājūtas it kā es vispār pie kaut kā būtu vainīga.-"es dziļi ieelpoju un turpināju-"tu visu salaidi dēlī, Ītan.. tagad rēķinies ar sekām."- es teicu.

Es izrāvu savu roku no viņa rokas un devos prom, bet tad viņš atkal saķēra manu roku un pievilka mani sev klāt.

Un viņš mani noskūpstīja.

Lai vai kā...daudzām meitenēm manā situācijā, tas skūpsts liktos skaists un bla bla bla, bet man tas skūpsts likās pretīgs...

Man bija naids pret viņu...viņa dēļ es vismaz gadu raudāju spilvenā...mēs bijām kopā vairāk kā gadu un viena meitene un viņš to izbeidza - mūsu attiecības.

Es pat godīgi sakot, jūtos brīva...

Šī saruna bija tā, kas man atkal liks justies brīvai..

Es viņu atgrūdu un izgāju no istabas.

Es nogāju lejā.. tur pārsvarā bija tikai meitenes, jo visi čaļi aizgāja uz pirti.

-"Karlīna! Es t..tevi vīīsuuur meklēju.."- Ana bļāva, nākot uz manu pusi, grīļodamies.

-"Ana, tu tūlīt nokritīsi."- es teicu, ejot uz viņas pusi.. katram gadījumam, ja nu viņa atslēdzas....

-"Lī, es krīīttuuu..."- Ana bļāva un sāka krist.

Es uzreiz reāğēju, bet es nebiju vienīgā, kura reāğēja.

_____________

sveiiki, draudziņiii!

piedodiet, ka tiik ilgi nebija daļas, jo nu... skolotājām tīk likt kontroldarbus tā, ka visu nedēļu jāmācās.

arī - sveicieni jums ar februāri - pēdējo ziemas mēnesi❄

un vēl man ir kāds jaunums.

r_dreamer_d raksta stāstu "No escape" (pieejams latviešu un angļu valodā) aizejat iečekot un noteikti palasat, jo tas stāsts ir bomba. pagaidām angļu valodā pieejamas dažas daļas, bet latviešu valodā tikai prologs.


Falling For You | LVWo Geschichten leben. Entdecke jetzt