Nah üdv mindenkinek! Ime a 2 fejezet, várom a véleményeket. Irásbeli hibákért ellnézést.
[Név szemszöge]
-Reggel van, most kelltem fel álmosan kelltem fel az ágyból ám amilyen szerencsém van elestem. Fájó fejemet fogtam miközben felálltam és mentem átöltözni. -
- Reggelt hercegnő! Ne törődj a pakolással az én és Toga elintézük. Te meg adig mehetc suliba, és már ne ide gyere hanem az új házadba. Tessék itt a lakcimed. - Dabi miközben adott egy kártyát. Ekor mint a villám úgy csapódott belém a felismerés hogy Én ma suliba megyek. Readásul az U.A-ba. Nah akor tisztázuk jónak kell lennem és "barátkoznom" kell. Azon kívül titkolnom kell hogy gonosz vagyok és hogy az apám Tomura, aszem menni fog. - Jó reggelt!
- Reggelt kicsi lány. -Mondta Kugoroshi. Pedig nem is vagyok olyan kicsi..
- Mi a mai reggeli ?
- Maaaa ismét croason, ezzen a héten csak ez lesz. Bár neked nem hiszen elköltözöl. - Mosolygott Kugoroshi
- Igaz, akor (kedvenc ízesítésű) croasont kérek.
- Sejtettem, tessék kicsi lány. -Mondta kugoroshi mosolyogva. Huh de fura lesz nélkülük. ~Gondoltam miközben befejeztem a reggelit. Ezután felvettem az egyenruhát és elköszönten mindenkitől.
- Nah akor sziasztok !
Ezzel kiléptem az ajtón és elindultam az U.A-ba.Mikor az iskola kapu elé értem nagyot sóhajtotam és bementem. Ám amekora mázlim van neki mentem valakinek. Egy fiúnak, zöld haja volt. Ezentúl brokoli a beceneved~ Elmosolyodtam ezen a gondolaton.
- Oh bocsánat ! -Vakartam a tarkómat miközben a megszeppent fiút néztem.
- S-semmi b-baj, mond új v-vagy itt? M-mert m-még n-nem láttalak. - Dadogott a zöld hajú fiú.
- Igen új vagyok, a nevem T/N de hívj csak (név)-nek/nak.
-Oh én Midoriya Izuku vagyok. -Mosolygott kedvesen Izuku. Nekem akoris brokoli maradsz.
- Nos nekem mennem kell remélem még találkozunk Izu-chan ! -Izuku kicsit meglepődöt a becenevén de végül mosolyogva szólalt meg.
- Szia (név) san! -Mondta egy kedves mosollyal. Ez a brokoli olyan aranyos. Ezzel a gondolatal mentem tovább. Lassan elértem az igazgatói irodába. Bekopogtam.
- Gyere. -Hallatcot egy férfi hang.
Bementem. - Jónapot ! -Köszöntem meghajolva.
- Szervusz! Te lennél T/N ? -Mondta a férfi.
- Igen.
- Rendben, ezt írd alá. -Mondta a férfi és oda adott egy papirt. Aláírtam.
- Az 1/A-ba fogsz járni, menj keresd meg a termet. Viszlát ! -Mondta a férfi.
- Rendben viszlát ! -Ezzel mentem tovább úgy 5 perc alatt megtaláltam a termet. Bekpogtam.
- Gyere ! -Hallatszott egy férfi hang.
Bementem egy fekete hajú férfi volt bent egyből felismertem Azaiwa sensei.
YOU ARE READING
Megmentelek (Todoroki x reader) ÁTÍRÁS ALATT
FantasyEz egy Todoroki x readeres könyv lesz. Először irok ilyet szóval ha nem let jó ne fejezetek le! A fő szereplő (Teljes név) Shigakari Tomura lánya. Egy kedves és okos lány (név) de a gonoszoknál nevelkedet. Amikor (név) 17 éves lett beirata az U.A-ba...