11 fejezet

656 29 0
                                    


{Név}

- Már egy hónapja hogy sikerült át állítanom  Shouto-ékat.
Reggel van, csendes és unalmas. Ma nincs suli... kéne valami program. De lusta vagyok ki kelni az ágyból. Végül úgy döntöttem fel kelek. Fel is akartam kelni.... de ara nem számítottam hogy két ölelő kar vissza tart. Így hát meg fordultam és szembe találtam magam a két kar gazdájával. Shouto az... oh már megint... mikor idejöt akkor csinálta ezt de azt is csak egyszer. Azt hittem már le szokott, de meg lepeten knostantáltam hogy újra.... kezdi.
Hirtelen ki nyitotta szemeit és kicsit el mosolyodot. Ezt ki használva akartam ki kelni az ágyból. Már ébren van, így nyugodtan el mehetek egy szó nélkül. Gondoltam de nem várt valóra mert Shouto vissza rántott és erősebben ölelt. Minek köszönhetően mellkasára dőltem. -(Név)-chan ne mocorogj aludj ! -Parancsolt rám Shouto. Fülig vörösödtem. Tudatában van.... ezt önként mondta... velem akar aludni !!! Belém meg mi ütött ? Gyorsan ki ráztam-e gondolatomat és sorsomba bele törődve aludtam el..... Shouto-t óvatosan vissza ölelve.-

- Nem tudom mennyi lehetett az idő de mèg nagyban aludtam mikor is Toga bejöt az ajtón.
-JÓ REGGELT !! -Nyitott be Toga minek köszönhetően Shouto és én is ki nyitottuk szemünket. -Itt meg mi... -Akadt el a szava Tomura-nak bejőve a zajra... Ezt hogy magyarázom ki ? Ja sehogy.... nem vagyok szerelmes Shouto-ba így nem kell magyarázkodnom apának. -Felkeltetetek csak annyi. -Ásitotam egyet felülve. Ezzel elérve hogy Shouto is fel keljen. -Ez oke, de miért van melleted Todoroki-kun ? -Szólalt meg Toga. Még is csak magyarázkodnom kel ? Áh nem értem....
- Hát ez jó kérdés, nem tudom. Csak azt tudom hogy itt van. Akkor had legyen itt. -Vontam válat.végül is nem hazudtam......  - (Név) mesélj el később mindent ! - Kacsint rám Toga majd ki megy. Na...na na várjunk csak ! Én együtt aludtam Shouto-val !!!! Már megint... - Jó reggelt ! - Mosolyodot el Shouto. - Reggelt ! - Ásitotam egyett fáradtan. - Nincs kedved vissza aludni ? - Néztem Shoutora aztán  eset mit is mondtam.... Ebből már nem jövök ki jól.
Readásul egy folytába Shouto ígérete jár az eszemben.... Vajon hogy értette ? - De, szívesen aludnék még. - Mosolyodot el Shouto. Ám Shigaraki csak úgy szó nélkül be nyitott. - Reggelt apa ! - Ásitotam még egyet. - Nem tudtam...izé hogy be jön neked.... Na de vissza ne aludjatok !! - Tomura hangja meglepett és kicsit mérges is volt. Helyre kel hoznom.... Hiszen meg igértem neki. Amilyen gyorsan csak tudtam ki ugortam az ágyból és megöleltem Tomurat. - G O M E N E - Kértem bocsánatot...Pont úgy mint régen. Nem tudom el dönteni hogy ez szép vagy szomorú emlék netán mindkető ?  - Ne itt beszéljük meg. Amúgy nem haragszom... Csak csalódtam. - Ment ki Tomura. Igéret... Múlandó mint az élet, meg szegtem a szabályokat. Még egy gonosztevőnek is fontos egy igéret... - Hé (név), minden rendben ? - Nézett rám Shouto. - Persze, köszi. - Mosolyodtam el. -  Az igéret az igéret be tartom. - Mosolyodot el Shouto. Vissza gondolva mióta itt van Shouto mindig ez történik az az velem alszik reggel pedig Toga be nyit. Természetesen.... Pont egy ilyen reggelen tett nekem egy igéretet. És én pont az nap tettem igéretet apának.... 

~ Shouto szemszöge ~

- Minden nap egyre jobban bele szeretek (név)-be/ba. Nem sokára el kel mondanom neki... Mindent. Tettem egy igéretet, félek ha nem mondom el neki... Mindenek vége lesz... Már nem áll szóba velem. Hihetetlen bele szerettem egy gonosztevőbe de én megmentelek  (név) igérem !!!! Igérem ! -

- A mai nap... Gyorsan el telt... És rá kellet jönnöm hogy bizony Dabi tényleg a bátyám Touya.... Áruló... Még is a bátyám...Őt nem tudom utálni.  -

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Holaaa !

Na igen élek. Végre fogtam magam és meg írtam ebből is egy új részt ! Természetesen igyekszem a folytatásal. GOMENASI MINA !
Több mint 1 hónapja nem volt rész...
Van ki fogásom ami miatt nem írtam.

   

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


   

Megmentelek (Todoroki x reader) ÁTÍRÁS ALATTWhere stories live. Discover now