Nyaaaa üdv mindenki! Itt is van a 4-dik fejezet. Várom a véleményeket. Irásbeli hibákért ellnézést.
[Név szemszöge]
-Reggel van, most indulok az iskolába. Fura egyedül lakni. Még van 2 utca az iskoláig mikor meglátok egy ismerős arcot. - Jó reggelt, Kiri-chan! -Ere felém fordult a vörös hajú fiú.
- Jó reggelt, (név)-chan! -Mondta Kirishama.
- Jössz velem?
- Persze. -Mondta Kirishama.
Jeszus néha szivbajt kapok az ilyen jó tetektől. Így már nem egyedül mentem a suliba. Mikor már csak 1 utca volt a suliig meglátuk Bakugout.
- Jó reggelt Katsuki-chan!
- Jó reggelt Bakubro! -Mondta kirishama.
- tch...reggelt. -Mondta bakugou.
- Jössz ve~lünk katsuki ch~an?
- Tch...igen. -Mondta Bakugou. Így mentünk az iskolába. Mikor be értünk a terembe, mindenki minket nézet.
- (név)-chaaaaaan! - Mina miközben odajött elém.
- Szia Mina-chan!
- Hogy-hogy Bakugou-kunékal jöttél ? -Mina.
- Össze futottam velük utközben.
- Oh értem! Tényleg majd egyszer megmutatod hol laksz ? -Mondta Mina.
- Pe~rsze ! Akár már mais ha szeretnéd ! Egyedül lakom.
- Hogy-hogy ? Mi van a szüleiddel ? -Mondta Mina.
Oh....a fennébe most mitt mondjak.
- Ők meghaltak.....
Jeszus de nehéz színészkedni még jó hogy nekem megy.
- Oh sajnálom, nem akartam! Tessék itt egy zsepi. -Mondta Mina és oda adta a zsepit. Én letöröltem hamis könnyeimet és kifujtam az oromat.
- S-semmi baj! Most megyek a helyemre.
- Oké. - Mina és végig nézte ahogy le ülök Todoroki mellé. -- Szia Sh~oto-ch~an!
- Szia (név) -chan ! -Mondta ridegen Todoroki. Mire én csak rámosolyogtam.
- (név) akkor ma veled megyek haza ! -Mondta Mina.
-Oké Mina chan.
Ténnyleg! Ezt hogy gondoltam? Dabi ès Toga ott várnak a házba ilyenkor.
Ezzel a gondolatal kaptam elő a telefonomat és mentem a messengerbe.Maci🐻
Hercegnő: szia Dabi!
Maci: szia (név)!
Hercegnő: ma ne gyere át kérlek! Mert ott lesz Mina😐
Maci: hát jó....pedig ma Tomura is jött volna!😒
Hercegnő:
oh.....akor majd holnap jöjjön. Ugyis van egy csomó infóm😆Maci: okés, amúgy most nem suliba vagy?
Hercegnő: deeee, csak tudod még nem kezdet az óra😂
Maci: jó én azt honnan tudjam😒
Hercegnő: mindegy megyek sziaaaa!
Maci: sziaaa!
Ezzel át mentem Toga chat fejéhez (*iró: ezt most nem tudom hogy fogalmazam meg😅*)
Toga:
Név-chan: sziaaaa Toga chan!Taga: sziaaa (név) chan!
Név-chan: na ne gyere! Mert Mina átjönn.
Toga: ahjjjj eskü első dolgom lesz majd őt megölni😡
Név-chan: 😂😂 nyugiiii Toga chan. De most mennem kell szia!
Toga: szia!
Ezzel elraktam a telefont.-
[Todoroki szemszöge]
Akaratlanul is megnéztem kivel írogat (név). Amint meglátam azt a két nevet és a beszélgetést megsem tudtam szólalni. (Név) a gonoszokhoz tartozik? Tehát kémkedik a hősökről. Beleszeretem egy gonoszba!
Amint lerakta a telefont megszólaltam.
-(név) chan! Beszélhetnénk négyszem közt suli után ?
- Igen, persze. -Mosolygott rám (név).[Név szemszöge]
-Igent - Todorokinak. Várjunk már megigértem Minának hogy átjöhet. Hogy lehetek ilyen feledékeny?
- Mina!
- Igen (név)-chan ? -Jött oda hozzám mina.
- Izé.....elhanyagolhatnánk azt hogy ma át gyere ? Programom akadt.
- Persze, de milyen program ? -Mondta Mina.
- Shoto#chan elhivot beszélgetni. - Mondtam mire Mina arca felragyogot.
- Mesélj el majd mindent !!! -Mina csillogó szemekkel.
- oke-oké!- Gyorsan eltelt a suli. Most Todorokival sétálok.- Tudom (név)-chan hogy a gonoszok közé tartozol. -Mondta egy idő után Todoroki.
- Mi ?! Ezt honnan veszed ?
- Láttam az üzeneteidet. Ne taggad, nem árulak el, de kérlek mesélj el mindent ! -Todoroki.Végülis miért ne? Ha elis akarná mondani csak használnom kell a képeségem.
- Jó miért ne? -Legalább nem kell hazudni neki.
- Gyere be, ez hosszú lesz. -Mondtam mikor a házamhoz értünk és bementünk.
Mikor leültünk kiváncsian szólalt meg Todoroki. - Hallgatlak. -Mondta todoroki.
- Nah szóval....Nyaaaa várom a véleményeket. És boldog új évet!
*vegyétek ugy hogy oda 2019 van irva😅*
BẠN ĐANG ĐỌC
Megmentelek (Todoroki x reader) ÁTÍRÁS ALATT
Viễn tưởngEz egy Todoroki x readeres könyv lesz. Először irok ilyet szóval ha nem let jó ne fejezetek le! A fő szereplő (Teljes név) Shigakari Tomura lánya. Egy kedves és okos lány (név) de a gonoszoknál nevelkedet. Amikor (név) 17 éves lett beirata az U.A-ba...