Nyaaaa üdv mindenki, ime az új rész, várom a véleményeket. Irásbeli hibákért ellnézést.
[Todoroki]
-Hallgatlak.
- Nah szóval... kezdte (név).- Az én nevem T/N, de csak (név) az apám Shigakvari Tomura. A gonszokhoz tartozom. Nem rég töltötem be a 17-et. Apám kitalálta hogy kémkedjek a hősökről és most itt vagyok. -Mondta (név). Bízik bennem hisz elmondta, bár ha beis csapnám csak használnia kéne a képeségét. De nem szólok semmit az egészről, beleszeretem visszont nem hagyom hogy gonosz legyen hiszen lehet azt mondja az egész szinészet amit idáig tett. Bár a mosolya mindig őszinte volt idáig.
- Nem mondom el senkinek, sőt mit több (név) én Todoroki Shouto esküszöm megmentelek.
- Mi?! N-nem értelek. Nem is célom m-megérteni téged. V-visszont Shoto-chan m-mitt m-mondjak M-mina-chanak? -Mondta dadogva (név).
Tehát bízik bennem.
- Mondanám hogy az igazat, de nem. Mond azt hogy mostantól legjobb barátok vagyunk.
- Hát jó, visszont nekem mennem kell! Szia Shoto-chan! -Mondta (név)
- Szia (név)-chan!
Ezzel elment (név). -[Név szemszöge]
-Nem tudom miért de megbizok benne. Lehet nem kéne mégis bizom benne. Ezzel a gondolatal értem haza. És Kezdtem el hivni Dabit
Szia hercegnő!
Szia maci!
Mizujs? Miért hivtál?
Tudod mégsem jött át mina helyete Shoto-chanal beszélgetem. Tudja a titkom. Gyere át!
Mi?! Máris megyek jön Toga és Tomura is.
Okés szia!
Szia!
Ezzel leraktam a telefont és vártam Dabiékat. 10 perc alatt értek ide.
- Sziasztok!
- Szia hercegnő! -Mondta Dabi
- Szia (név) chan! -Mondta Toga
- Szia (név)! -Mondta Tomura.
- Szóval az a helyzet hogy.... shoto-chan rájött hogy gonosz vagyok. Én nem tagadtam hiszen ekég a képeségemet használni rajta, bizok benne igy elmondtam neki Ő pedig azt mondta "megment" és hogy nem mondja el senkinek. Nem tudom miért bizom benne visszont azt biztosra veszem hogy nem mondja el. Ha más miatt nemis akor az anyja miatt.
- Látszik hogy a lányom vagy, tudod hogy kell fenyegetni. -Mondta Tomura.
- Igen, bár néha nem értem Shoto-chant. De mondom az információkat.
- Hallgatlak. -Mondta Tomura.
Ilyenkor mindig jól jön az hogy sokat beszélek.
- Midoriya Izuku ő fontos személy! Kiváló gonosz lehetne, mindenképpen át kell csábitani a gonoszokhoz, ő kapta meg All Might képeségét, ezt nem ő mondta nekem hanem saját magam jöttem rá, de ő nem tudja hogy tudom.
- oké, akor ezt a Midoriya gyereket mindenképp ved ra hogy álljon át. -Mondta Tomura.
- Hát barátok vagyunk Izu-chanal innenis tudom hogy ez nehéz lesz. Aranyos és kitartó személyiség.
- Értem! De ha "barátok" vagytok akor csak menni fog nem de ? -Mondta Tomura míg Dabi es Toga csak hallgatak.
- Hát nem tudom de megpróbálom.
- Helyes! -Mondta Tomura
- Akor Bakugou Katsuki, erős, okos visszont beképzelt egoista, kiváló gonosz lehetne és még átállitani sem lehetne olyan nehéz.
- Képesége ? -Mondta Tomura.
- Robbantás.
- Akor őt is ved rá hogy át álljon. - Mondta Tomura.
- Rendben, nem lesz nehéz Katsuki-chan eléggé egoista visszont érzékeny, hogy honnan tudom? Mert az én vállamon sirt, nem kesz nehéz hiszen barátok vagyunk.
- Rendben, akir biztos sikerül hisz a "barátod". -Mondta Tomura.
- Todoroki Shoto, nos ő rideg de kedves bátor és okos visszont ha kell elég bunkó, megbizható, és mivel Endervod fia tökéletes gonosz lenne, képesége a jég és a tűz visszont az apja miatt nem használja a tűzet, utálja az apját nem tudom hogy rá tudnám-e venni de megpróbálom. Végülis eleg érdekes személyiség Shoto-chan.
- Jól teszed. -Tomura.
- Kirishama Erjio, férfias, udvarias, bátor nem gyenge vissszont nem felel meg gonosznak. Kiri-chan nagyon kedves szóval még rá se tudnám venni hogy csatlakozanak.
- Rendben, nemis kell. -Mondta Tomura. És én mondtam tovább, úgy 20:30- kor menntek ell. Most fekszek aludni. Nem tudom miért de bizom benned Shoto-chan. Valyon hogy értetted a megmenteleket? -Nos ennyi lenne az 5 fejezet, remélem nem lett olyan rossz.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Megmentelek (Todoroki x reader) ÁTÍRÁS ALATT
FantasiaEz egy Todoroki x readeres könyv lesz. Először irok ilyet szóval ha nem let jó ne fejezetek le! A fő szereplő (Teljes név) Shigakari Tomura lánya. Egy kedves és okos lány (név) de a gonoszoknál nevelkedet. Amikor (név) 17 éves lett beirata az U.A-ba...