Nyaaaaa üdv mindenki, itt is van a 3 fejezet. Várom a véleményeket. Irásbeli hibákért ellnézést!
[Név szemszöge]
- Todoroki fiú és (név) lány kezdik jegyre megy. Mondta All Might.
Harcipózba álltam.- Mehet ! -Mondta All Might.
Nem támadok, vagy mégis...kipróbáltatom saját magán az erejét.
- BUTLER ! -Orditotam, persze ezt senki nem értete hogy miért orditom azt hogy inas, szép szóval mondtam ígyis.
- Ennyi, nemis támadsz ? - Nézet rám kérdőn Todoroki.
- Ki mondta ? Már támadtam Shoto- chan. -Vigyorodtam el.
- Mi ? -Nézett rám értetlenül Todoroki.
- Használd az erőd! -Parancsoltam todorokinak aki értetlenül nézet rám.[Todoroki szemszöge]
- Használd az erőd! -Parancsolt rám (név). Ezt hogy érti? Vagy miértis parancsolgat nekem ? Hirtelen önálóéletre kellt a testem. Befagyasztotam a talajt, majd ki olvasztotam tűzel. Mi a ?
- Oh ez a te képeséged ?! Jég és tűz ! Nemis rossz Shoto-chan. -Mosolygott (név). Mi? Nem értem, parancsot ad tudat nélkül teljesitem.
- Látom nem érted Shoto chan. Segitek, mond azt hogy vesztettem. -Parancsolt rám (név).
- Vesztettem. - Kii mondtam.. Mi? Ezt meg hogy? Bármenyire is ellenkeztem, tudat nélkül kimondtam.
- Shoto-chan az én képeségem annyiból áll hogy bárkit a szolgámá tehetek. Csak egy szót mondok és már a szolgám az illető. Mint tapasztalhatad, hiszen tudat nélkül teljesítetted a parancsomat. - Mosolygott (név). Várjunk!!! Az apám is egy ilyen képességű lányról beszélt, mindig dicsérte. Csak az a lány a gonoszok közé tartozik. Nem értem. -[Név szemszöge]
-Shoto-chan az én képeségem annyiból áll hogy bárkit a szolgámá tehetek. Csak egy szót mondok és már a szolgám az illető. Mint tapasztalhatad, hiszen tudat nélkül teljesiteted a parancsomat. -Ekkor Todoroki meglepett arcal kezdett el gondolkodni.
- Ez hihetetlen ! -Szólt fel All Might.
- Akkor nyertem sensei ? - Undorító volt pont All Might-ot Senseinek hívni.
- Igen ! Mindketten 5-öst kaptatok. - All Might. Hm...5-ös. Szuper.
-Mennyetek pihenjetek. - Küldött el minket All Might.
- Rendben, jössz Shoto-chan?
- Levenéd rólam ezt a parancs teljesitő izét ? -Mondta ridegen Todoroki.
Oh de miért? Kiváncsi lettem hogy miért vagy szomorú?
- Persze Shoto chan. -Ezzel le is vettem róla. Majd folytattam: - Jössz Shoto- chan ?
- Miért menjek veled? -Válaszolta ridegen Todoroki.
- Talán beszélgetni. -Mosolyogtam rá, miközben a szemébe néztem. Mitől ilyen szomorú?
- Hát jó. -Szólt újra ridegen Todoroki.
Leültünk és onnan figyeltük hogy most mi lesz. -- A következő Midoriya fiú és Bakugou fiú. - All Might.
Mire bakugou morogva ment a küzdő tére. Izuku kicsit félve ment bakugou után.
- MENNI FOG IZU-CHAN ! -Orditotam oda neki mosolyogva. Ide kapta tekintetét és rám mosolygott.
- Jeszus megsüketülök. -Fogta a fülét Todoroki.
- Ó bocsi shoto-chan!
- Semmi baj. -VálaszoltaTodoroki.
- Mond Shoto chan barátok vagyunk ?
- Barátok ? Igen persze. -Kissé meglepődve mégis mosolyogva Todoroki. s
Szépen mosolyog! A szemébe még mindig ott van az a mérhetetlen szomorúság.
- Shoto-chan, miért akarsz hős lenni?
- Hogy ne olyan legyek mint az apám ! -Sóhajtott Todoroki hangjában mérhetetlen dühvel. Az apja gonosz?
- Miért ki az apád Shoto-chan ?
- Az a senki nem az apám, de Endervod. -Mérgesen Todoroki. Endervod? Hisz őt ismerem ! Sokat jön látogatóba a hősökről információt ad. Mindig sokat beszélgetünk. Ő miatta van nálunk egy nő, hosszú fehér haja van ami azt illeti azt mondta hogy a volt felesége. Akkor ő Todoroki édesanyja, hát ezért szomorú.
- Oh.... hisz ő az első számú hős.
- Inkább szörny mint hős. -Nézett előre mérgesen.
- Ami azt illeti én sem bírom őt.
- Tényleg? -Szólt Todoroki hangjában boldogsságal. Hazudtam neki, imádom az apját. Huh miért is rossz érzés hazudni ? Először érzek ilyen maró fájdalmat. Pedig már annyit hazudtam.
- Midoriya fiú nyert ! -All Might.
- Jössz megdicsérni izu-chant ?
- Igen. -Mondta ridegen Todoroki.
Ekkor odamentünk a fáradt izukuhoz.
- Szia Izu -chan ! Ügyes voltál !
- Jó voltál Izuku-chan. -Mondta Todoroki. Ekor egy dühös mégis szomorú bakugou viharzot el.
- Nah srácok én megyek meg vigaztalom Katsuki-chant ! -Ezzel ott hagytam őket és Bakugou után rohantam. Az iskola kapunál értem utól. -- Katsuki chan várj! -Ekkor hátra fordult.
- MIT AKARSZ ?! -Mondta bakugou, aki a sírás határán van.
- Beszélgetni. -Mosolyogtam rá.
- tch MINEK AKARSZ TE BESZÉLGETN?! - Ordított Bakugou.
- Sok mindent, ne ordibálj Katsuki-chan. Vagy ha nem önként jösz kénytelen leszek a képeségemet használni. -Mosolyogtam rá.
- Tch oké. -Mondta Bakugou.
- Gyere! -Ezzel mentünk a suli hátsó részére ahol senki se hall és lát minket. Leültünk egy padra. Nah most megvigasztaljuk....nemis olyan nehéz eljátszani a jót.
- Mit akarsz ?! -Mondta mogorván Bakugou.
- Katsuki-chan tudom hogy megviselt az hogy Izu-chan nyert. De az hogy ő nyert nem azt jelenti hogy jobb nálad. Te sokkal jobb vagy nála csak még gyakorolnod kell.
-Mondatomra látszott hogy mindjárt elsirja magát ezért állt fel és akart el menni de nem hagytam megöleltem. 5 perc múlva vissza ölelt és éreztem az égető könycsepeit.
- sssh -Simogatam nyugtatás képen a hátát. Úgy 20 percig sírt. Majd elengedet.
- Erről ha egyszót is szólsz akor én kinyirlak. -Bakugou. Felkuncogtam.
- Katsuki-chan nyugi ez a Mi titkunk.
- Oké. -Mondta Bakugou mosolyogva.
Lassan már mindenki bizik bennem, huh de nehéz a jó szerepet játszani.
- A 3-dik óráról lemaradtunk. Gyere a többiről már nekéssünk. -Mosolyogtam rá. Mikor bementünk én leültem Todoroki mellé.
- Hol voltál ? -Mondta Todoroki.
- Beszélgetem Katsui-chanal. -[Todoroki szemszöge]
- Hol voltál?
- Beszélgetem Katsui-chanal. -Mondta (név). Ez a lány...túl kedves. Barátkozik velem és gyülöli az apámat. De mégis....furcsa érzésem van vele kapcsolatban. És ha más fiúval beszélget féltékeny vagyok.....beleszerettem?
- Oké
- Shoto-chan valami baj van ? -Mondta (név).
- Nem nincs semmi. - Mosolyogtam (név)-re/ra. -[Név szemszöge]
-Az iskolának hamar vége lett. Most értem az új lakásomba. Mikor bementem Togát és Dabit pillantotam meg.
- Sziasztok !
- Szia (név)-chan! -Monda toga.
- Szia hercegnő! Milyen volt a suli ? -Dabi.
- Neis kérdezd! Borzasztó volt eljátcani hogy jó vagyok.
- És vannak "barátaid"? -Mondta Toga.
- Igen, Katsuki-chan, Mina-chan, Shoto- chan, Izu-chan.
- Katsuki-chan? Shoto-chan? Izu-chan? -Dabi felvont szemöldökel.
- Igen ők fiúk. A teljes nevüket is mondom. Midoriya Izuku ő kapta meg All Might erejét, de ezt nem mondja el senkinek még nekem sem csak felismertem. Bakugou Katsuki ő elég erős és beképzelt mogorva és makacs. Todoroki Shoto na ő Endervod fia, rideg de kedves.
- Ja Todorokit ismerjük. -Mondta Toga.
- Igen, már volt vele szerencsénk találkozni. Egyszer mikor elmondtuk neki hogy nálunk van az anyja. - Dabi.
- Akor tudja hogy az apja áruló ?
- Igen de titokba tartsa mert ha nem akor meghal az anyja. - Dabi unotan.
- Értem. - Kezdem meg érteni Shouto szemében azt a mérhetetlen fájdalmat. --Ekor megcsörent a telefonom. Mina hívott. Felvetem.
Szia (név) chan!
Szia Mina chan!
Kirishama-kun, Bakugou-kun, Todoroki-kun, Izuku-kun, Ochako chan és Tusyu chanal megyünk egy jó kávézóba jössz velünk?
Persze, szivesen megyek. Mikor?
10 perc múlva a parkban van találkozó.
Rendben, addigis szia.
Szia (név) chan!
Ezzel leraktam a telefont.
- Ki volt az (név)-chan ? -Mondta Toga.
- Mina hívott hogy megyek-e velük kávézóba. Igent mondtam.
- Ügyes vagy hercegnő igy többet tudsz meg róluk. -Dabi.
Ezután elmentek Dabiék. Énis elmentem végül és Kirishamaékal is jóbban lettem. Most megyek aludni.
Miért esik rosszul hazudni nekik? -Nyaaaa ennyi lenne a 3 fejezet, várom a véleményeket.
BẠN ĐANG ĐỌC
Megmentelek (Todoroki x reader) ÁTÍRÁS ALATT
Viễn tưởngEz egy Todoroki x readeres könyv lesz. Először irok ilyet szóval ha nem let jó ne fejezetek le! A fő szereplő (Teljes név) Shigakari Tomura lánya. Egy kedves és okos lány (név) de a gonoszoknál nevelkedet. Amikor (név) 17 éves lett beirata az U.A-ba...