Magnus Bane

2.3K 116 0
                                    

Mia nyomába beléptünk az ebédlőbe. Amikor elmentem Nick mellett megcsapott az illata. Valahogy ki kéne derítenem, hogy milyen dezodort használ. Ugyanmár Evi ez téged miért érdekel??
-Jó reggelt -köszöntem és a tekintetem meg akadt egy hupi kék öltönybe öltözött, tüskés hajú pasin. A nyakába számtalan lánc csüngött.
-Evi bemutatom Magnust, Brooklyn fő boszorkánymesterét. Magnus ő itt Evi -mutatott be minket egymásnak Balogh úr. Magnus sárga macska szeme rám vándorolt és érdeklődve végigmért.
-Ő lenne hát Emma Carastairs? -érdeklődött. Összefontam magam előtt a kezem és önkéntlenül közelebb húzódtam Nickhez.
-Igen ő az -bólintott Balogh.
-Nincs semmi baj, Magnus régi barátja a családnak -érintette meg a könyököm Nick.
-Macska szeme van -motyogtam.
-Egy boszorkánymesternél ez nem szokatlan -kuncogott fel.
-Mondd csak Emma emlékszel valamire? -állt meg előttem Magnus.
-Evelin vagyok -javítottam ki.
-Részletkérdés -forgatta meg a szemét.
-Anyáék küldtek? -szólalt meg Nick.
-Fogjuk rá -biccentett. -Kíváncsiak már nagyon rád -nézett vissza rám Magnus.
-Nem inkább te voltál kíváncsi? -kérdezte Nick mosolyogva.
-Ne feleselj. Rosszabb vagy mint apád -csóválta meg a fejét Magnus. -Na szóval Emma -nézett újra rám.
-Evelin -motyogtam.
-Akkor Evelin -legyintett. -Mire emlékszel? -érdeklődött.
-Semmire -tártam szét a kezem miközbe lehuppantam egy székre.
-Akkor minek kívántál? -szaladt fel a szemöldöke.
-Hányszor kell még elmondanom? -túrtam két kézzel a hajamba.
-Hagyd majd én -mosolygott rám Nick mire hálásan rápislogtam aztán hozzá láttam a reggelihez.
-Nagyon csini vagy -vigyorgott rám Karolin.
-Nem kellett volna pénzt költeni rám -néztem rá.
-A kishugom vagy, nem hagyhattuk, hogy rongyokba járj -mosolygott rám Ádám.
-Mi? Ő a hugod? -meredt ránk Magnus.
-Nem csak egy a vezeték nevünk -vonta meg a vállát Ádám. -Meg hugomnak fogadtam -tette hozzá és rám kacsintott. Zavartan haraptam bele a lekváros kenyerembe aztán ittam egy korty tejet.
-Nekem is csinálsz? Addig elmondom Magnusnak a dolgokat -sandított rám Nick. Biccentettem majd neki is megvajaztam egy kenyeret aztán jó vastagon tettem rá neki barack lekvárt.
-Parancsolj -tettem le elé.
-Thx -vigyorgott rám.
-Hasonlítasz kicsit Emmára -nézett rám Magnus.
-Nem, nem hiszem. Láttam róla festményt -ellenkeztem.
-Ő is makacs volt -dőlt hátra.
-Khm..mondták már rám páran -sütöttem le a szemem.
-Mit éreztél amikor megláttad Nicket? -billentette oldalra a fejét.
-Megdöbbentem, hogy mégis ki a franc mászott be az ablakon -motyogtam a bögrémbe bámulva.
-Rögtön vágtad, hogy ki ő? -kíváncsiskodott.
-Nem, nem tudtam, hogy micsoda -ráztam meg a fejem.
-Hallom kapcsolatba akartál lépni a mondi barátaiddal -csevegett tovább.
-Magnus kérlek. Hagyd már legalább megreggelizni -emelte meg a hangját Nick.
-Hogy bírod elviselni? -intett Magnus Nick felé mire ő felhorkantott.
-Ő az egyetlen akibe teljesen megbízok -vontam meg a vállam.
-Most megsértődtem -szólalt meg Ádám.
-De ez az igazság. Ő nekem olyan mint valami mentőöv, vagy egy égi áldás aki... aki megmentett -harapdáltam az ajkamat.
-Jah már háromszor -vetette át a kezét a vállamon Nick. -Én lettem Evi testőre szóval aki vele kekeckedik az olyan mintha velem kekeckedne -közölte. Szótlanul ettem tovább, de amikor a bögrémért nyúltam elkaptam Magnus pillantását. Töprengve az asztalra könyökölve nézett kettőnket. Engem meg Nicket.
-Nincs jobb dolgot mint minket nézni? -sóhajtott fel Nick.
-Fiatalember egyszer nekem is elfogy a türelmem -zökkent ki Magnus a gondolataiból.

Mia szobájába voltam és a földön ülve rajzoltam neki. Megkért, hogy rajzoljak neki egy lovat amit majd ő kiszínez. Én pedig örömmel elválaltam. Jó volt valami hétköznapit csinálni. Teljesen elmerültem a rajzolásba miközbe a rádióból szóló zenéket hallgattam.
-Nem rossz -hallottam magam mögött egy hangot mire ilyedten hátra kaptam a fejem.
-Muszály ijesztgetnie? -förmedtem Magnusra.
-Bocsánat harcikakas, de kopogtam -forgatta meg a fejét. -Beszélni szeretnék veled -indult meg az ajtó felé.
Talpra kászálódtam és kimentem utána a folyosóra.
-Mennyit tudsz róluk? -nézett rám kérdőn.
-Csak annyit amennyit elmondtak. Hogy félig angyalok, akkor Idris a hazájuk -vontam meg a vállam.
-Az előtt mielőtt kívántál nem történtek veled különös dolgok? -érdeklődött.
-Hát eszembe jutott egy idézet amit állítólag Julian vagy ki mondott. Akkor egyszer vagyis a szülinapom reggelén az ablakon keresztül kellett elmenekülnöm. Kb 2 méter volt az ablakom és a föld között. Leugruttam és talpra érkeztem. Meg szeretek a tetőn lenni -dőltem a falnak. -Ezek nem jelentenek semmit ugye? -vontam fel a szemöldököm.
-Nem volt semmi más? -puhatolózott.
-Találkoztam valakikkel. Tegnap előtt. A nőt Clarynek a férfit pedig Jacenek hívták. Épp a bátyám elől menekültem, de nagyon éhes voltam Clary pedig meghívott. Jace meg valami olyat mondott, hogy nem sajnálhat meg minden mondént aki az útjába kerül. Láttam a csuklójukon a szem alakú rúnát, mikor rákérdeztem azt mondták, hogy csak egyszerű tetkó -nézetem Magnusra.
-Clary meg az a jó szíve -morogta az orra alatt.
-Ismeri őket? -kerekedett ki a szemem.
-Jah ismerem. Ők a valaha volt legnagyobb árnyvadászok -dőlt neki a falnak. -Te nagyon jóba voltál egykor Claryvel, Jacebe meg ha jól tudom szerelmes voltál -ráncolta össze a homlokát.
-Most akkor Jace vagy Julian? -zavarodtam össze.
-Jacel csak plátói volt a szerelmed. Juliannal pedig nagyon is komoly -szántott bele a tüsi hajába.
-Te se tudod, hogy mit miért tettem? -kérdeztem halkan.
-Erre csak te tudhatod a választ. Van egy olyan érzésem, hogy akármiért is tetted nem mondtad el senkinek. Még Juliannek se -nézett a szemembe. Az ajkam megremegett a kitörni készülő könnyektől.
-Én...én nem akartam. Nem tudom miért tettem, hogy miért akartam meghalni. Ez a mosatni életem ezerszer rosszabb. Ha vissza tudnám csinálni megtenném -szipogtam.
-Ha felzaklattad letépem a tököd -hallottuk Nick hangját.
-Csak beszélgettünk -mosolyodott el Magnus majd megveregette a karom és egyszeribe a rossz hangulatom elpárolgott. Csodálkozva pislogtam rá. Hogy csinálta ezt? Végül is boszorkánymester vagy mi. Nick odaért hozzánk és gyanakodva nézett rám.
-Jól vagy? -kérdezte aggódva.
-Persze nincs semmi bajom -mosolyogtam rá halványan.
-Akkor jó -biccentett. -Gondoltam el mehetnénk valamerre, nap közbe nem annyira veszélyes -vigyorodott el.
-Hova? -kérdeztem zavartan.
-Bárhova -tárta szét a kezét.
-Később nem jó? Még nem fejeztem be a rajzot. Mia irtó zabos lesz rám -húztam el a szám.
-Tehetséges rajzos csak úgy mint édesanyád -jegyezte meg Magnus.
-Szuper -biccentett Nick.
-Akkor én mentem -léptem hátra egyet. -Szia Magnus -köszöntem el egyet intve és vissza mentem Mia szobájába. -Héé már elkezdted színezni? -kuporodtam le mellé.
-Aham tök szépen rajzolsz -mosolygott fel rám.
-Áá...annyira nem vagyok ügyes -legyintettem mosolyogva.
A hátamat az ágyának vetve néztem ahogy színez. Bárcsak én is ilyen kicsi lennék. Igaz Mia már nem is olyan kicsi ha suliba járna akkor most lenne negyedikes. Vajon kik a szülei?
-Pszt Evi -hallottam Nick hangját mire oldalra néztem aztán felálltam és oda mentem hozzá.
-Nick jó, hogy itt vagy -ragadtam meg Nick karját és kihúztam a szobából.
-Mi az? -nézett le rám kérdőn.
-Miának kik a szülei? -néztem fel rá.
-Balogh a nagyapja. A szülei...azok pedig pár éve maghaltak -túrt bele a hajába.
-Szegény -suttogtam szomorúan. -Tud róla? -néztem hátra az ajtó felé.
-Árnyvadász. Az árnyvadászok erősek -sóhajtott fel. -Bírnunk kell a fájdalmat -nézett le rám.
-De ő még csak egy kislány -sziszegtem a fejemet ingatva.
-Régen volt oké? -tartotta fel a kezét. -Kimegyünk a városba járőrözni, velünk tartasz? -váltott témát.
-Nem kell démonnal találkoznom? -pislogtam rá.
-Azt én nem tudom. Mit szólnál hozzá ha megkapnád az első rúnáidat? -csillant fel a szeme.
-Ömm...legyen -adtam be a derekam aztán követtem őt le a lépcsőn.

Vigyázz mit kívánsz! Место, где живут истории. Откройте их для себя