Vánoční speciál

125 9 1
                                    

Byl pozdní večer v Masyafu,
vzduch mrazil jako led.
Rodinka slavila při měsíčku,
v pevnosti, spolu jen.

Již to byl chyběl pouze jeden den do štědrého dne. Altair se staral o novice a jako nejmladší mistr asasín se pokoušel zařídit si na Štědrý den, den volna. Přál si totiž strávit Štědrý den se svou skromnou a milovanou rodinou. Nyní seděl v hlavní knihovně, na místě předchozího mistra Al Mualima, a pokoušel se vymyslet ten správný plán.

Malik zatím na druhou stranu hlídal Darima a Tazima. No spíše Darima, jelikož Tazim si poklidně pročítal knihy a staré svitky a jeho otec o něm ani nevěděl. Darim na druhou stranu se neustále nudil a vymýšlel všemožné kraviny, šprýmy, kanadské žertíky a snažil se napálit svého tátu. Malik mu to zrovna moc neulehčoval, jelikož když byl v jeho věku, tak prováděl úplně stejné věci. Není proto podiv, že se všem jeho pokusům vyhnul s naprostou přesností. Darima to ubíjelo zevnitř.
"Co to čteš?" zeptal se Malik Tazima, když vešel knihovny.
"Můra n-noční, před-vánoční." přečetl chlapec titul knihy.
"To jsi přečetl velmi hezky..." pochválil ho. "Každým dnem se zlepšuješ."
"Snažím se."
"A nechceš, abych ti to přečetl?" nabídl se. Chlapec pouze kývnul hlavou na souhlas, podal tátovi knihu, chytil ho za rukáv a odvedl ho do pokojíku. Společně se dostali přes Darimovy nástrahy. Malik se usadil do křesla a chlapec se posadil na zem před něj.
"Bráško, pojď sem! Táta nám něco přečte!" zavolal na svého bratra. 
"A co se bude číst?" zeptal se mezi dveřmi.
"Jak kostlivec ukradl vánoce." řekl Malik a Darimovi se okamžitě rozjasnila tvář.
"To zní zajímavě! To chci slyšet!" vykřikl a jako malé tornádo se k nim přiřítil. Odrazil se a skočil mu před nohy, a usadil se vedle svého brášky.
"Byl pozdní večer v Halloweensku..."

*-*-*-*-*

"...Santa Vánoce přivez všem do Halloweenu. Konec. Být mnou, tak bych toho Santu uvěznil, a už nikdy by nespatřil denní svit."
"A proč tati? Mně se to líbilo." 
"Taky by mě zajímalo proč." přidal se Darim.

"Víte, neříkejte to abovi, ale Santa je velmi zlý a záludný člověk. Dárky dává jen těm, kteří ho uplácejí sušenkami, mlékem a příšernou výzdobou. Je velmi vybíravý a jen velmi málo lidem daruje dárky." takhle by mohl Malik pokračovat další dvě hodiny. A taky že pokračoval. Ani jeden z chlapců ho nepřerušil, i když Tazim málem usnul. Jeho bratr však hltal každé jeho slovo. Ten Santa se mu vůbec nelíbil.
"Nemám rád, toho Santu." postěžoval si Darim.
"Mě se nezdá špatný." řekl Tazim spíše sobě, jelikož mu nikdo nevěnoval pozornost.
"Tati, co kdybychom zajali Santu? To už by nemohl dělat co se mu zachce." navrhl nadšeně Tazim.
"Souhlasím, hlavně mi slibte, že to nepovíte abovi." prones vážně.
"Slibujme!" vykřikl aktivnější bratr za oba dva. Tazim se na svého bratra pouze podíval pohledem to myslíš vážně?, ale nic mu na to neřekl.
"Takže..." Malik vytáhl pergamen s brkem, který rozložil před chlapce. "...Santa žije na Severním pólu a zítra je Štědrý den. Do té doby musíme toho rudého démona zajmout a zbavit se ho. Na dobrou." rozvášnil se jejich otec a jeho oči přitom planuly žárem. Oba chlapci se uchcehtli nad "rudým démonem" jelikož věděli, že jejich otec je sám démon.

"A jak se tam dostaneme?" zeptal se světlovlasý chlapec.
"Dobrá poznámka. Od své babičky, nebo lépe řečeno od vaší prababičky umím několik lektvarů a kouzel, mezi které patří i to teleportační." Darim pouze přikyvoval. Poté vzal brk a spolu s otcem se pustili do náčrtů a plánování jejich strategie.
"To je dobrý." "Tam nás najde." "Dolem, né, horem." neustále něco brblali, mumlali a zapisovali do tvořící se mapy.
"Nebylo by prostě snazší počkat, až k nám přijde a poté ho lapit?" zeptal se Tazim a oba dva tím vyvedl ze soustředění.
"Tazime, ty jsi génius." zaradoval se Malik a na tváři se mu rozjasnil široký úsměv. "Jsi stejně geniální jako tvůj táta." 
"Nemyslíš aba?" zeptal se Darim nechápavě.
"Neeee, myslím sebe. Ab je spíše takový..." hledal správné slovo, které použít. Jak si jeho vlastní synové mohli jenom myslet, že Altair je ten chytřejší?? Možná že se anděl nyní choval mnohem zodpovědněji, ale to nic neznamená. Vždyť on sám má být ten stratég a génius. "...on je jenom velmi zodpovědný, ale kdysi to byl veliký..." strašně moc chtěl říct idiot, ale jak by to dopadlo, kdyby se dozvěděl, že je naučil další sprosté slovo. "...novic."

V zajetí jeruzalémského démona (Malik x Altair) (Yaoi)Kde žijí příběhy. Začni objevovat