9.Omoară-mă!

752 42 10
                                    

     Îl observ pe Rex stând lângă piscină. Era atât de sexy îmbrăcat casual, pun pariu că și Sehun observase asta. Se apropie de marginea piscinei și desigur că eu pusesem deja la cale un plan malefic.

- Ești foarte sexy îmbrăcat așa! Spun, pisicindu-mă.

- Serios? Se apleacă spre mine, atunci trăgându-l în piscină. Ești atât de moartă! Spune, ieșind la suprafață.

Când să fug, mă prinde de mână, lipindu-mă de el. Sânii mei parcă erau acum două săgeți și el observase asta. La naiba! De ce nu am luat sutienul cu burete?! Îl aud oftând și îmi lipesc buzele de ale sale, mușcându-l ușor. Atunci, își bagă mâna în slipul meu, eu rugându-mă ca băgăcioșii mei prieteni să nu vadă ce se petrecea sub apă. Simțisem că iau foc, așa că încep să-i deschid nasturii cămășii. Nu aveam curaj nici măcar să deschid ochii, sărutându-l încontiuu. Arunc departe cămașa și îmi cobor mâna spre prohabul său, atingându-l și simțindu-l. Buzele noastre nu se mai puteau opri, iar eu îmi încolăcesc picioarele în jurul său, frecându-mă de el. Mă lipește de zidul piscinei, înghițindu-mi cu săruturi fiecare geamăt. Auzim pe cineva care își drege glasul în spatele nostru, eu tresărind. Mă uit în sus, văzându-l pe fratele meu care privea iritat.

- Mă scuzați? Spune, indiferent.

Rex izbucnește în râs, dar se oprește când mă privește în ochi. Într-adevăr ochii noștri verzi erau al naibii de speciali și nici nu mă miram că aveam o conexiune atât de puternică. Mă pișcă de fund și mă mai sărută o dată, ieșind apoi din apă. Eu mă bag cu capul sub apă, încercând să-mi răcoresc corpul. Acesta pleacă în casă, pe ușă ieșind prietenii mei, care se uitau cu două zâmbete perverse la mine. Oftez și decid să ies din piscină. Cristina se uită la Sebastian, care era întins pe șezlong și fuma o țigară.

- Care e problema ta? Întreabă furioasă.

- Adică?

- Știi ce făceau, de ce ai intervenit?

- Sunt fratele ei și nu-mi convine. Vrei mai multe explicații? Adaugă acesta arogant.

- Ești doar un nesimțit, i-o trântește aceasta.

- Cristina ești ne...?

Dar nu l-a lăsat să termine, pentru că aceasta se aruncă peste el să-l plesnească. Însă nu a reușit decât să fie luată pe sus de fratele meu și dusă în cameră. Am auzit doar cum a strigat:

- Mă scuzați zece minute, nu poate mai mult...

Eu și Sehun am izbucnit în râs și am rămas să ne bronzăm. Însă Cristina s-a întors abia peste două ore, oferindu-ne mie și lui Sehun o sesiune nouă de râs. Se aruncă calmă pe șezlong și soarbe din cocktail.

- Ce vacanță minunată! Șopti aceasta.

Da, era într-adevăr minunată. Dar nu și când știam că ceva necurat se petrece între Rex și Sebastian, iar eu muream de curiozitate să aflu ce îmi ascund cei mai importanți bărbați din viața mea.

*

Brațele lui Rex mă strângeau tare de pieptul său, fără să mai am pic de spațiu. Deschid ochii, privindu-i trăsăturile feței. Bărbatul ăsta părea sculptat de artiștii antici, pe-atât de perfect pe-atât de imperfect. Mi-era teamă să-l las să deschidă ochii, știind ce efect aveau asupra mea, încălzindu-mi corpul, alinându-mi pofta de el și purtându-mă pe culmile unui deal proaspăt înverzit de primăvară. Toate emoțiile pe care acest bărbat mi le oferea erau unice, dar atât de comune pentru o persoană îndrăgostită, iar eu realizasem că era prima dată când simțeam ceva atât de puternic pentru cineva. Obișnuisem să citesc cărți de dragoste de-a lungul adolescenței mele, sperând din toată inima că poate cândva, îl voi întâlni. Acel om care să se contopească cu stările mele, să mă accepte cu toate problemele și mai ales, să le înțeleagă.

BLAKE VOLUMUL I - "Cine iubește, nu lasă!"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum