-DEVAM-

174 24 6
                                    

- flash back -

1 YIL SONRA
Bu gün ilk gün. Aslında heyecanlı olmam lazım ama hiç heyecanlı değilim. Okul kıyafetlerimi giydim. Son olarak saçlarımı yapıyorum. Klasik bir şekilde yukardan bir at kuyruğu yaptım. Hazırııım. Koşarak odadan çıkıp uçarak merdivenleri indim. Bunlar heyecandan değil , açlıktan. Bu arada Harold la aynı liseyi kazanamadık. Onsuz bir lise hayatı beni bekliyor. Söylemedim değil ben size. Anne çok ısrar ettiği için genelde burada kalıyorum. Ayrıca Gemma iki ergeni çekmem diyerek Harold la aynı odada kalmamızı söyledi. Biliyorum çok garip duruyor ama benim ailemde onlarda çok genişiz. O yüzden problem olmadı. Odaya bir yatak ve dolap daha aldık. Aslında çok iyi oldu çünkü hem yaşıtım hem de çok iyi biri. Ergenlik problemleri yaşamıyoruz çünkü birbirimize yardımcı oluyoruz. Harold u seviyorum o çok iyi biri. Anne , Gemma onlarda çok çok iyi insanlar. Aileden sonra aile edilebileceğimi zannetmezdim. İngilizcem de süper ötesi oldu. Kursa gittim , Harold yardım etti , evde İngilizce konuşuluyor , okul öylesine... Böyle böyle geliştirdim. Herneyse düşüncelerden sıyrılarak mutfağa girip "günaydııın" diye bağırdım. Gemma hala uyanamamış galiba çünkü bağırışıma baya bir tepki verip söylendi. Bunun üzerine kahkaha attım. Anne nin yanağına öpücük kondurup Harold un saçlarını bozarak masaya oturdum. Harold da daha uyanamamış belli. Masada ne var ne yok hepsini bir balina misali vakumladım. Bu benim normal halim ve kahvaltı yapmadan evden çıkmam. Kahvaltımı tamamlayınca yukarı koşarak dişlerimi fırçaladım. Çantamıda alarak aşağıya uçtum. "ben çıkıyorum" diyerek mutfağa girdim. Bu sefer korkmadılar tüh be! "tamam bebeğim şans seninle olsun" diyerek saçlarımla oynayan Anne yi öptüm ve mutfaktan çıkıp ayakkabilerimi giymeye koyuldum. "aa bana şans dilemek yokmu?" diyerek ayakkabılarını giymeye çalışan Harold a omuzumun üstünden bakarak "Allah yardımcın olsun" diyerek güldüm. Tabiki anlamadı çünkü Türkçe söyledim. Ayakkabılarımı giyince doğruldum. O da öylece bana bakıyordu. Tekrar İngilizceye dönerek "iyi şanslar" diyip gülümsedim. "Sanada. Ha arkadaşlarını iyi seç... Galiba kahvaltıda fark etmeden annemi yedim" diyerek karnını tuttu. Gülerek " tamam tamam. Sende ilk günden sevgili yapma" diyerek kapıyı açıp dışarı çıktım. Harold un ben öyle değilim gibisinden homurdanmalarını duydum ama ona bakmadan yürüyerek arkamda kaldığında elimi havaya kaldırarak sağa sola salladım. Benim okulum Bradford da yani bu demek oluyorki servisle üç saatte oradayım. Ben erken çıkıyordumda Harold niye erken çıktı ? Amaaan boşver diyerek gelen servise bindim. En son beni alıyorlar ve buradan direk okula. En arkadaki yerimi alarak yayıldım.
*****
Ay sonunda okuldayım. Okul bahçesine adımımı attığım gibi gözüme bir yer kestirdim. Bahçe baya büyük ve çimlendirilmiş , ağaçlandırılmış güzel bir bahçe. İlerdeki ağacın altındaki banka oturmak için hızlandım. Oturacağım yere siya saçlı , ela gözlü , hafif uzun bir çocuk oturunca annesini kaybetmiş çocuk gibi triplere girerek etrafa bakındım. Yaaa banane ben oturmak istiyorum. Of o çocuk umrumda değil. Yürümeye devam ederek gidip banka oturdum. Hem de hiçbir şey demeden. Bana baktığını farkındayım ama umrumda değil. "keşke boşmu veya oturabilirmiyim gibi birşey sorsaydın" diyen ve hala bana bakan çocuğa döndüm. Pislik ya ne rahat bu. öküz. Odun. Mal. "fazla dolu duruyor" dedim yanıma bakıp "hey merhaba burada oturduğunu görmemişim" diyerek güldüm. Bu benim normal halim yanlış anlamayın. Çocukta güldü. Mal bu ? "Tanımadın galiba" diyerek ona bakmamı sağladı. Aslında bir yerden tanıyacağım ama bilmiyorum. Acaba fırında falanmı gördüm. Amaaan tanımadan işte uzatmaya gerek yok. "Hayır" dedim gayet net bir sesle. Elini uzatarak "şöyle tanıtayım ben Zayn. Doniya nın kardeşi. İki yıl önce bizde kalmıştınız hani ? Birlikte gezmiştik ?" diyerek havada kalan eline baktı. Oha! Zayn ! çüüş olum sen farklı bir şey olmuşsun ! Elini tutarak "Oha hatırladım. Değismişsin. " dedim. Gülerek kafasını salladı. "öyle diyorlar evet" dedi. "Sende büyümüşsun. Ayrıca güzelleşmişsin" diye de ekledi. Allah razolsun mümin kardeşim. "Tesekkürler" ve üstüne zil çaldı. Sınıf belirlemesi falan filanArtık öğleden sonram burada geçecek.

Story Of My Life  (1D/ Harry Styles)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin