merhabaa :)) evet herzamanki gibi geç gelen bir bölümle karşınızdayıım. buralar nasılsa okunmuyor :Dd İYİ OKUMALAR :))))))))
Bölümü One direction - Steal My Girl ü dinleyerek yazdım. İsterseniz onunla okuyabilirsiniz. :)
"Hey neden uyanmadı hala. Kaç saat oldu farkındamısınız? Daha ne kadar bekleyeceğiz? Kötü birşeyimi var ki? Yani neden bu kadar uzun sürdü? Normalde bu kadar sürmezdi uyanması. Heyyy doktor! Bişeyler yapmak için burdasın. Biliyosun değilmi?" Harry bütün cümleleri sıralıyordu. Ve hala ne kadar yavaş konuşsada onun için hızlı olduğuna eminim. "Sakin ol şampiyon" Necy herzamanki gibi Harry e yardımcı oluyordu. Tanımadık bir ses "dostum gerçekten sakin olmalısın.. Sakinleştirici verdik. Ayrıca zaten baygındı ve hala öyle. Birazdan kendine gelir" dedi. Büyük ihtimalle doktordu. "Duydun mu baygın olduğu için işte" diye atılan Necy e karşılık büyük bir nefes verdi Harry. "Endişelenmekte haklıyım. Galiba benim yüzümden oldu" diyerek tekrar büyük bir nefes verdi. "Senin yüzünden olmadığını biliyoruz. Böyle oluyor işte arada" diyerek sustu Necy. Bir müddet sonra "Sen aşıgsın argadaşşş! Aşıgsıııın. Aşıgsıın. Sen aşıgsın argadaaaşş!" diyerek uzun hava çekti. Eğer sesimi bulabilseydim ve gözlerimi açabilseydim 'git atla şurdan' derdim. Salak ya. Harry tabiki anlamadı ve "ne?" diyerek güldü."Boşver. Sadece şarkı söyledim" dedi. Yatak biraz çökünce yanıma birinin oturduğunu anladım. Ya o değilde hala niye gözlerimi açaamıyorum beeen ?! Duyuyorum ama görüntü yok. Zaten hep böyle oluyor ama uzun sürdü. Bayılmadan öncede ilk görüntü gidiyor. Duyuyorsunuz ama konuşamıyorsunuzda. Aynı sıra ayılıncada oluyor. İlk ses geliyor sonra görüntü. Yavaşça gözlerimi açmaya çalıştım. Zorla açtım ama ışık gözümü aldığı için geri kapattım. Tekrar açarak kırpıştırdım ve hah tamam. Açtıım! Harry yatağa oturmuş elimi tutuyor ama sırtı bana dönük olduğu için uyandığımı görmedi. Sesimi bulmaya çalıştım tekrardan. Boğazımı temizlememle Harry nin bana dönüşü ve Zayn in "uyanmış" diye bağırması aynı zamanda olmuştu. Buna güç bela gülümsedim. Ya resmen kontrol benim elimde değil gibi bu ne? "Güzelim" diye gülümseyen Harry e baktım. Tam olarak ne olmuştu? Olanları düşündüm ama kesik kesik kafamda canlandı. Harry nin bakışları , Zayn in bende kal demesi , Ian ın çıkmıyoruz deyişi , koşuşum , Necy nin bağırdığı ve karanlık. "Hey Nikki" düşüncelerimden sıyrılıp bana bakan yeşillere odaklandım. Mutlu bakıyordu ama bir o kadar hüzünlü. "iyimisin?" Liam ın sesini duyunca o tarafa döndüm. Hafifçe kafamı sallayıp gülümsedim. "Yok aslında dans ediyorda sen yanlış görüyosun" diye atılan Zayn e doğru baktım. Yüzümü buruşturduğumu hissedince düzeltmeye çalıştım. "Sence nasıl Liam? ahh anlamıyorum böyle demenizi. Yeni uyandı işte. İyimi sizce?" diyerek el kol yapınca ne demeye çalışığını anladım. Gülme isteği gelince burnumdan nefes verdim. Manyak. Harry tekrar bana dönünce en içten şekilde gülümsedim , tabi olduysa. O da bana gülümseyerek elimi hafifçe 'buradayım' anlamında sıktı. Konuşmadan mükemmel konuşmamızı bölense Necy ve Niall oldu. "aaa uyanmış" diye ciyaklayan Necy yanıma koştu ve Harry nin önüne oturarak elini ittirdi. "Noluyor be" diye Harry de Necy i öne ittirdi. Necy dönüp Harry e baktı. Bakışları tahmin edebiliyorum. Gülmemek için zor duran ama sinirli bakışlar. Harry de aynı yüz ifadesiyle bakınca tezim onaylanmış oldu. "Önce ben geldim" dedi Necy gülmemeye çalışarak. Ne ? Bu ne saçma bir giriş olmuştu böyle. O sıra Zayn diğer tarafa oturarak elimi tuttu. Fısıldar şekilde "boşver onları" diyerek çarpık bir şekilde gülümsedi. Liam , Louis ve Niall da Zayn in arkasında ayakta duruyorlardı. "Tiyatro ekibi gibiler" Niall bizim ikiliyi gösterek güldü. Hakılı. Adam haklı beyler dağılın demek istedim ama bu isteği bastırdım. Kapı çalınca Louis odadan çıktı. "eee iyimisin?" diyerek güldü Liam Zayn ona bakınca "artık sorabilirim uyanalı oldu biraz" deyince güldüm. Harry e dönünce şeker şeker bana bakıyordu. Necy de öylesine. İkiside gözlerini kırpıştırıyordu. Ne yapmaya çalışıyorlar? Haa bu arada hastanede değiliz. Eve doktor çağırmışlar. Eğer hastaneye gitseydik manşet olurdu ayrıca fanlardan dolayı hastaneden çıkamazdık. Kapıdan içeri Louis , Elenour ve Sophia girince gülümsedim. "üzgünüm hemen gelemedim" diyerek üzerime eğildi ve yanağıma öpücük bıraktı. Louis nin yanına geçip orada durmaya başladı. Sophia da "üzerime bira dökülünce gitmek zorunda kaldım , üzgünüm tatlım" diyerek çok içten bir şekilde gülümsedi. "sıkıntı yok" diyerek yattığım yerden doğrulmaya çalışınca Harry hemen kalkarak belimden tuttu. Yastıkları arkama koyarak geriye doğru kaymama yardımcı oldu. "Teşekkürler" dediğimde "duymamış olayım" dedi.
*******
Herkes gitmiş , ben banyo yapmış ve mutfakta (Amerikan mutfak) yatıyordum. Harry e ne kadar iyi olduğumu söylesemde hala dinlenmem gerektiğini söyleyip beni buraya yatırmıştı. "Açmısın?" diye seslenince "hayır" diye yanıt verdim. Elinde bir tepsiyle gelerek önüme oturdu. "Aç değilim" diyerek tepsiye baktım. "Demiştin" diyerek sırıttı. Tepside Taco olduğunu görünce yüzümü buruşturdum. Hadi ama tacoyu pek sevdiğim söylenemez. "Yemek istemiyorum" gözlerinin içine baktım. "Hem taco doyurmaz" diye ekledim. "Aç olmadığını söylemiştin" diye sırıttı. Buradan çıkardığımız sonuç kafa bir milyon arkdşlr. Kaşığı kaseye daldırdı ve çıkarıp ağzıma doğru getirdi. "Yemeyeceğim" diyerek bileğinden tutup ağzımı kapattım. Canım cidden istemiyor. "Hadiii" kaşığı ağzıma ittirmeye çalıştı. Kafamı geriye atarak "istemiyorum deyince ne anlıyorsunuz acaba?" diye anırdım. "Yemen gerektiğini" demesine rağmen elini geri çekti.Ne oluyor diye kafamı kaldırdığım gibi ağzıma kaşığı sokması bir oldu. Sütü yutarak "pisliiik" diye bağırdım. Piç smile yaparak "Ağzındakileri gördüm , asıl sensin pislik" dedi. O sıra telefonu çalınca tepsiyi bacaklarımın üstüne bıraktı. Ayağa kalkarak cebindeki telefonu çıkarınca hala üstünü değiştirmediğini fark ettim. "Necy arıyor" diyerek telefonu kulağına dayadı. "Tamam" diyip telefonu hoporlöre aldı. Tekrar eski yerine oturarak bana baktı. "hazırmısınıııız?" diye soru yöneltince "neyee?" soruya soruyla cevap vermiştim. Harry bozmayarak "evet" dedi.
"Neye olduğunu biliyomusun ki?"
"Olsun"
"Olmaz belki grup sex e davet edecek?" Telefondan "ohaa" sesi duyunca ikimizde gülmeye başladık. "O kadar da değil. Neyse bunu sonra ödetirim ama bir haberim var" sesinden mutluluk akıyordu resmen. "hııım" diye saçma sesler çıkarınca "Ben hamileyiiiim" diye cıykıran Necy karşısında öylece kaldık. "Ne?" diye anırınca Harry de bana baktı. Nasıl ya? "Nasıl? Kimden ? Nasıl oldu?" diyerek atılan Harry tüm soracaklarımı sormuştu.
"Sen git vitese otur" diyip kahkaha atmaya başladı Necy.
"Espirine sıçayım. Kimden Necy!?"
"Vitesten" tekrar kahkaha
"Necy"
"Of öyle bir şey yok bir deneyeyim dedim"
"PİÇ!" anırdım -yine-
"Farklı bir haberim var amaaa" küçük bir kız çocuğu gibi konuşmuştu.
"Saçma bir şey olmasın da" diye atıldı Harry
"Ian ve ben çıkıyoruuuuz!" Aniden çığlık atarak tam ayağa kalkacakım ki tepsini bende olduğunu fark ettim. Hareketim karşısında tepsiyi tutmak için elindeki telefonu koltuğa bırakarak tepsiyi sehpaya koydu. Benim için mikimmil şeye sevinmemişti tabiki. Battaniyeyi tepikleyerek ayağa kalktım. Telefonu elime alarak "Harikaaa" diye çığlık attım. Telefonu kapatıp Harry e doğru koştum ve üstüne atladım. Çok çok sıkı sarıldım. O da ellerini belime sardı. Omuzlarından destek alarak zıplayacaktım ki yapacağımı anlamış galiba. Ellerini bacaklarıma indirerek yardımcı oldu. Bir koala gibi ona yapışınca güldü. Ellerimi arkada birleştirip başımı omzuna dayadım. "Bir hafta köleliğe merhaba de!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Story Of My Life (1D/ Harry Styles)
Fiksi Penggemar-Hayatımın anlamı olur musun edemeyeceğim , çünkü yıllardır öylesin. Herşeye ve herkese rağmen benim olmaya var mısın? +Varım!