öhm... yine çok özür diliyorum. biliyosunuzki sınavlar başladı. aslında iki hafta önce yazacaktım fakat yine zaman bulamadım. genelde saçma şeyler yaşıyorum ve bu benim yazma potansiyelimi düşürüyor. bu yüzdende saçma bir bölüm oluyor. yazmamak daha mantıklı geldiği için yazmamıştım. şimdi daha iyiyim ve yazılılara bir hafta boşluk verildi bende yazayım dedim. herneyse bu kadar yeter :)) İYİ OKUMLAR
Gözüme giren güneş sayesinde uyanmıştım. Gözlerimi bir kaç defa kırpıştırarak ellerimle ovdum. Güneş daha çok gözümü sikmesin diye diğer tarafa -Harry e- doğru döndüm. Yine perdeyi çekmeden yattığım için kendimi alkışlıyorum. Neden hep unutuyorumki bu perdeyi. Al işte şimdi uyuyamayacaktım tekrardan.Yattığım yerden doğrularak oturur pozisyona geçtim. Kalkıp kahvaltımı hazırlasam acaba? Ahh üşeniyoruuuum. Kendimi tekrardan yatağa bıraktım. Kafamın altındaki yastığı çekip suratıma bastırdım. Yatakta saçma saçma kıpırdanıp duruyorum. Harry de uyansın! Yastığı suratımdan çekip Harry e doğru attım. Kafamı ona çevirip incelemeye başladım sanki hiç incelememiş gibi. Yine yüz üstü yatıyordu. Sırtı gayet şekilli ve pürüzsüzdü. Suratı diğer tarafa dönüktü. Yattığım yerde kıpırdanarak ona yaklaştım. Kafamı boynuna doğru koyarak elimi karın kaslarına doğru doladım. Saçları beni huylandırsada pek umrumda değildi. Kokusunu iyice içime çektim. Sanırım artık uyuyabilirim. Hızlı uyuyabilmek için bir kaç şey düşünmeye başladım. Dün Necy nin Ian la çıkma olayı falan. Çok mutlu oldum çünkü fazlasıyla onları dışlıyoruz gibime geliyordu. Yani biz çift şeklinde takılırken onlar birbirlerini kesip duruyorlardı. İyi oldu iyi. İstem dışı gülümsediğimi fark ettim. Bir saniyeee! Bunlar çkıkmaya başladılar yani Harry köle! Dün bunu hatırlamıştım ama uyku sersemliğiyle tamamen unutmuşum. Hahahahah! İçimden attığım kahkahayı durduramayarak dışarıda vurunca gülmemeye çalıştım. Harry den ayrılarak kendimi yatağa tekrardan bıraktım. Köle Harry se kahvaltıyı o hazırlayacak. Bu iş mükemmel oldu. Tamda tatilimize denk geldi. Mükemmeeeeeel! Düşüncelerim karnımın guruldamasıyla bölündü. Madem köle erken kalkıp bana kahvaltı hazırlayacak. Kalkarak Harry nin üstüne çıktım. Tam bel oyuntusuna oturarak saçlarını parmaklarıma doladım. "HARRYYYY" diye bağırırken bir yanda ayakklarımla sağ sol yapıyordum. Homurdanınca kahkaha attım. "Bebeğim kölesin sen erken kalacaksın" gereğinden fazla bağırıyordum. "Hadi ka--" sözüm yarıda kesilip yatağa düşerken Harry nin kahkahası kulaklarıma doldu. "GÜNAYDIIIN" diye bağırarak üstüme çıktı. Bugün ikimizde gereksiz şekilde bağırıyorduk. Karnıma çok baskı yapmadan üstüme oturdu. "Bir kere düzgün uyandırsan ha? Ne dersin buna?" bi yandan gülüp bi yandan konuşuyordu. "Olmaz!" diye bağırırken dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Ve kıçınıda karnıma. Ah nefes alamıyoum hayvan!! İki taraflı sıkıştırıyo resmen. Ellerimi göğsüne yaslayarak geri ittirdim. "Üstüme oturdun yaaa" diye söylenince kendini üstümden çekip yatağa bıraktı. "Üzgünüm güzelim ç-çok güzel görün-görünüyordun" gülmekten nefessiz kalmıştı ve kelimeleri düzgün söyleyemiyordu. Bir eli karnındaydı. Nefesini düzene sokmaya çalışıyordu, bende öylesine. Daha nefesimi toplayamamıştım ki kapı çaldı. Tek isim geliyordu aklıma. NIALL. Harry kalkarak kapıya ilerledi. Bende gidip kolunu tutarak arkasında durdum. Kapıyı açtı ve tabiki Niall!
"Günaydııın" diye bağırarak içeri girdi. O da bizden. Gereğinden fazla bağırıyor.
GÜNAYDIN" bende bağırdım. Bu sıra Niall kapıyı güya kapattı bildiğin çarptı.
"Günaydııııııın" Harry de bağırınca gülmeye başladım.
"Formunuzdasınız" sırıttı.
"Öyleyiz. Mükemmel uyandıktaa" Harry bana dönüp imalı imalı baktı. İkimizde sırıtınca
"Gidin aşkınızı başka yerde yaşayın" diyerek Niall araya girdi. Harry i omzundan iterek mutfağa ilerledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Story Of My Life (1D/ Harry Styles)
Hayran Kurgu-Hayatımın anlamı olur musun edemeyeceğim , çünkü yıllardır öylesin. Herşeye ve herkese rağmen benim olmaya var mısın? +Varım!