Ir pagājušas divas nedēļas un rīt ir Ziemassvētki. Es jūtos ļoti atvieglota, jo es ar Jungkooku esmu atkal kopā un arī BTS menedžeris pieņēma mūsu attiecības.
Pašreiz es esmu BTS treniņzālē, un skatos kā BTS gatavojas koncertūrei, kurā būs pēc Ziemassvētkiem. Lai gan es nevēlos, lai viņi brauktu prom, es esmu lepna, ka viņi ir tik daudz sasnieguši.
Kad beidzās dziesma Jungkooks atskrēja pie manis viss slapjš ar sviedriem.
- Kā patika? - Viņš man jautāja.
- Jūs bijāt apbrīnojami. - Es iesmējos. - Cik ilgi tev vēl jāmēģina?
- Uh... Vēl apmēram divas dejas jānodejo un viss. - Viņš teica. - Kāpēc prasi?
- Man vajadzētu doties mājās, jo ārā ir jau tumš un mamma satrauksies, un vēl jāpalīdz Ziemassvētkiem gatavoties. - Es skaidroju.
- Nu jā tev jāiet ej, bet esi uzmanīga ejot pa ielu. Labi? - Viņš man jautāja un es pamāju.
- Jungkook nāc beidzot šurp, jāturpina mēģināt! - Rm sauca Jungkooku.
- Tūliņ eju. - Jungkooks atbildēja. - Sargi sevi. - Viņš atkal pievēršoties man teica un noskūpstīja mani.Nonākusi mājās es devos uz savu istabu, lai iepakotu dāvanas.
Pēc vairāku stundu darba, es biju pabeigusi, un kopumā es biju apmierināta ar savu darbu.
- Letīcij jānāk ēst! - Mani sauca mamma un es ieliekot iesaiņotās dāvanas skapī, devos lejā uz ēdamistabu.Nākošajā rītā, es piecēlos ļoti agri. Es iegāju dušā, sakārtojos un uzvilku mājās drēbes, lai man ir ērtāk kārtot māju vakaram, un pagatavot uzkodas, jo mamma ar tēti ir darbā un man viss ir jāsagatavo vienai pašai.
Šogad uz Ziemassvētkiem nebūs daudz viesu, bet gan tie, kuri man ir paši svarīgākie - mamma, tētis, Paula un pats galvenais mans Oppa.
Izrotājusi māju, es visu apskatīju un biju apmierināta ar iznākumu.
Apskatījusi visu, es devos uz virtuvi, lai sāktu gatavot uzkodas.
Pagatavojusi visu, es sakārtoju virtuvi un pārējo māju. Kad biju beigusi, mājās ieradās mamma un tētis.
- Wow, tu esi pacentusies! - iesaucās mamma.
- Man prieks to dzirdēt. - Es atbildēju un apskāvu viņus. - Es jums ieteiktu ieiet dušā un pārģērbties, jo drīz būs viesi klāt, tikmēr es sakārtošu dāvanas zem eglītes. - Es viņiem teicu un viņi nozuda aiz stūra.