Es ar Paulas gājām uz viesistabu, un es sāku viņai stāstīt visu.
- Klau, es ar viņu aizgāju tikai pusdienās, un tas ir viss, un pēc tam mēs aizgājām uz parku tur nedaudz parunājāmies un tas ir viss. - Es viņai skaidroju.
- Tiešām viss? - viņa gribēja pārliecināties, bet es jau sapratu uz ko viņa tēmē.
- Tiešām, tas ir viss, nekas vairāk nebija. - Es viņai teicu.
- Nu labi, ko tu plāno darīt? - viņa jautāja.
- Nu it kā neko īpašu. - Es atbildēju.
- Varbūt aizejam šopingā un pēc tam varbūt paskatīsimies kādu filmu? - viņa piedāvāja, un es piekrītoši pamāju, jo man tik un tā nebija ko darīt.Uzgāju augšā pārģērbties, lai pa veikaliem nav jāstaigā ar mājās drēbēm.
Aizbraukušas uz veikalu, pirmais uz kurieni Paula mani vilka bija sporta veikals, kur atrodas dažādi sporta tērpi un trenažieri.
Tur es sev nopirku jaunu sporta tērpu.Pēc tam mēs izstaigājām vēl kādus padsmit veikalus, un mums bija pilnas rokas ar maisiem.
Beigās filmu vietā, mēs izdomājām aiziet uz kafejnīcu.Kafejnīcā es pasūtīju savu mīļāko kūku, kas ir medus kūka, un vēl es pasūtīju augļu tēju, tur pretī Paula pasūtīja frī kartupeļus ar karbonādi un kolu.
Kamēr ēdām, mēs runājām par ļoti daudz un dažādām lietām, kā arī smējāmies. Kafejnīcā, mēs pa tiešām pavadījām ļoti jauku laiku, līdz mūs iztraucēja Paulas zvanu signāls.
- Jā mam, es klausos... Ko? Tagad? Bet.... Labi es jau eju. - viņa teica cik es sapratu tad savai mammai. - Klau man ir jādodas, jo mani mamma sauca.
- Protams ej, ja tev jāiet, es saprotu - es pasmaidīju, un ar to viņa savāca visus savus maisus, un pameta mani vienu, un es atkal paliku viena pati, cik jautri.Kādu brīdi vēl pasēdējusi, es izlēmu, ielikt instagram story. To izdarījusi, es paņēmu savu tējas krūzi un iemalkoju atlikušo šķidrumu. To izdarījusi, es jau grasījos doties, bet kāds piesēdās man blakām.
- Ko tu te dari? - Es viņam jautāju.
-Nu es ieraudzīju tavu instagram story, un nodomāju ienākt apsveicināties ar tevīm. Kas tur slikts? - persona man atbildēja.
- Nē viss kārtībā, vienkārši es necerēju tevi šeit satikt. - Es neveikli iesmējos.
- Vispār ir vēl viens iemesls kāpēc es šeit atnācu. - Viņš teica un ieskatījās dziļi man acīs.
- Un kāds tas būtu Jungkook? - Es jautāju, bet viņš neko neatbildot sņēma manu roku un veda mani ātrā solī uz izeju, par laimi es ar Paulu laicīgi samaksājām pa visu, citādāk vēl padomātu, ka es bēgu nesamaksājusi.Vēl kādu brīdi gājuši viņš pēkšņi apstājās un es ieskrēju viņa cietajā ķermenī.
- Letīcij, es vēlos tevi iepazīstināt ar dažiem labiem draugiem - Viņš teica. Es no sākuma nesapratu par ko viņš runā, bet tad es pacēlu galvu un ieraudzīju negaidītu skatu.- Kookie, kur tu tik il...-viņš apstājās pusteikumā, kad ieraudzīja mani. - Jungkook, kas ir viņa, atkal kāda uzbā.... - Viņš atkal nepaspēja pabeigt, kad Jungkooks viņu apturēja, un iečukstēja puisim kaut ko ausī.