1. rész a háború

1.6K 66 3
                                    

Anyukám a kastély pincéjébe rohant, el nem engedve a kezem. A pincében megdöbbentő látvány fogadott. Miért pont én ??? Még csak 12 éves vagyok !!! Az asszonyok mind sírtak vagy férjüket, vagy gyermekeiket gyászolták. Anyu szabad helyet keresett valahol, ahol kényelmesen le tudtunk ülni. Egy anyuka mellett kaptunk helyet, aki gyermekével volt. Egy szőke kicsit hosszú hajú tünde fiúval, akinek gyönyörű égszínkék szeme volt, ami néha barnává változott.  A kis fiúhoz léptem akinek egy kicsit ijedt volt az arca.
-Szia.- mondtam félénken.
-Szia.-köszönt kedvesen.
-Téged hogy hívnak ???
-Legolas Greenleaf. És téged ???
- Én Leoni Wolfeye vagyok.
Félénken nézett rám, úgy tűnt nincsenek barátai. Ránéztem.
-Jaj ne legyél ilyen ijedős !!! Mi biztonságban vagyunk !!!-mondtam neki, mire ő majdnem elsírta magát.
-De az apám odakint van !!! A tünde király !!! Mi van ha elveszti a csatát ???-szipogott.
- Veszett már valaha az apukád ???-kérdeztem.
-Nem.- szipogott tovább.
A vállára tettem a kezem és nyugtató hangon így szóltam:
- Ha nem vesztett még az apukád akkor most sem fog !!!- szóltam bíztató hangon, mire ő a könnyeit törölgette.
- Figyelj !!! Szerintem mi nagyon jó barátok lennénk !!! Nem ???-kérdeztem
- De !!!- szólt vissza könnyes szemmel de már úgy tűnt az örömtől sírt.
Majd beszélgettünk még hogy lenyugodjon és aztán egy idő után így szóltam:
- Figyelj !!! ESKÜSZÖM HOGYHA NAGY LESZEK HARCOLNI FOGOK ÉRTED, MÉG HA A  NYÍL ÁLL BELÉM, AKKOR IS !!! ÉLETBEN HALÁLBAN !!!- kiabáltam.
- Oké. ESKÜSZÖM HOGYHA NAGY LESZEK HARCOLNI FOGOK ÉRTED, MÉG HA  NYÍL ÁLL BELÉM AKKOR IS !!!! ÉLETBEN HALÁLBAN !!!- kiáltotta ő is mire felnevettem és megöleltem.
Az elkövetkezendő időben is jól elvoltunk. Játszottunk, beszélgettünk, és terveztük hogy mit fogunk harcolni.
Hát így kezdődött a barátságunk Legolas Greenleaf-el !!!

Sziasztok gyermekeim !!!

Remélem tetszik az új könyv !!! Jön a kövi rész !!!
Voteoljárok !!!😉❤️😍

Legolas és én...Where stories live. Discover now