7. rész

457 25 0
                                    

Legolas szemszöge:
Nagyon boldog voltam mikor megláttam Leonit. Nekem csak az számított hogy neki ne legyen baja. De most úgy látszott hogy nem történt vele semmi. És már én is úgy éreztem magam mintha kutya bajom se lenne. Felültem az ágyon, mintha csak most keltem volna fel egy kellemes kis alvásból.
- Legolas. Hogy érzed magad ???- kérdezte aggódva Leoni.
- Még soha jobban hiszen itt vagy !!!- mondtam neki, mire elpirult. Már hajnalodott.
- Leoni menj vissza a szobádba !!! Gyorsan !!! Észre fognak venni és akkor végünk....- mondtam aggódó pillantást vetve rá, mire már az ajtót nyitotta de még időben odaértem.
- Ne ott menj. Van egy titkos ajtó ahol senki nem vesz észre.- mondtam, mire odavezettem a sarokhoz, és megmutattam neki a titkos ajtót.
- Köszönöm Legolas. Majd jövök.- mondta és becsukta az ajtót. Épp időben mert apa lépett be.
- Jó reggelt fiam. Elég sokat aludtál már !!!!- mondta és beljebb jött.
- Szia apa. Igen...........de...nem az én hibám volt.- mondtam lesütött szemmel.
- Tudom tudom.- mondta, és gondterhelten leült az ágyam szélére. Így tűnt valami komoly beszélgetést akart velem folytatni.
- Legolas....tudod...Leoni...
-...Nem.- mondtam és megállítottam.- Ha valami rosszat akarsz róla mondani akkor inkább tartsd meg magadnak.- mondtam.
- Dehogy. Csak.....a lábába egy ork nyíl szúródott, és már bejutott a méreg a lábába, ezért nem fog tudni mindig járni, és utána már teljesen elgyengül.- mondta.
- Nem. Meg lehet gyógyítani !!!!- mondtam.
- Igen. De csak egy olyan növénnyel ami nálunk nem terem. Csak....ott....tudod....khm....az orkok földjén.- mondta.
- Akkor elmegyek, és elhozom azt a növényt. Minek az az orkoknak ??? Talán azzal etetik a "gazdájukat" ???- kérdeztem gúnyolódva.
- Nem.....hagyjuk. Nem mehetsz el érte. Nagyon veszélyes lenne neked.- mondta.
- Dehogy. Kaptam ezekre is megfelelő kiképzést. Ha engedsz, ha nem elmegyek.- mondtam győztes pillantással.
- Legolas értsd meg.......
- Már megértettem !!!- mondtam.
Apa nem sokáig maradt, vesztesen lehajtott fejjel ment ki. De azért visszaszólt:
- Sok sikert fiam. Remélem hazatérsz egyszer, és meg tudod gyógyítani a barátnődet.- mondta, visszajött a szobába és olyat tett amit nagyon ritkán csinált.... megölelt....és sírt.
- Jaj apa !!! Tudod hogy érted és Leoniért mindent. Megteszek. Ez az alap !!!!- mondtam.
Apa már nem szólt semmit, csak kiment. Aznap már nem találkoztam Leonival. Éjszaka indultam útnak. Ismertem az egész országot, mint a tenyerem. Kedvenc lovammal, Lénával indultam útnak. Ő volt a leg megbízhatóbb ló az egész istállóban. Őt tanítottam már csikó kora óta. Kedveltük egymást. Ő az a ló, aki mindig kitart mellettem, és nem fél semmitől.
Most Leoni járt az eszemben. Mi van ha utánam jön ??? Vagy.....ahhhhjjjj mindegy.

Sziasztok Drágaszágok !!! Itt lenne a kövi rész egy kicsit(nagyon) késve, csak mostanában nagyon lefoglal az olvasás !!!❤️😍 Hamarosan jön a kövi rész. Szerintem most szombatonként fogom írni az újakat. Sziasztok !!!❤️❤️❤️😉😉😉

Legolas és én...Where stories live. Discover now