- Leoni.......- fordult oda kisírt szemekkel Legolas.
- Szia.- mondtam mosolyogva.
- Ne......mostmár nem tehetünk semmit....- mondta és megint sírni kezdett.
Megfogtam a kezét.
- Jól vagyok. Nem fáj semmi. Semmiség az egész.- mondtam.
- Dehogy. Az én hibám.
- Ne mondj ilyet. Nem.
Legolas tovább sírt de most rám sem hederített. Becsuktam a szemem. Már megint nem kaptam levegőt. Nem tudom hogy álmodtam-e de láttam magam előtt ahogy Legolas a földön fekszik és ott vagyok mellette. De gyorsan felkeltem. Résnyire nyitottam a szemem. Láttam Legolas és apját Thrandulilt, a tündék királyát.
- Szóval ő az a lány ???- kerdezte apja.
- Igen....- mondta Legolas.
- Hmmmmm....mit se mondjak jól választottál.
- Szeretem. Már gyerekkorom óta.
- Ohh....a háború igaz ???
- Igen.- mondta Legolas.
- Jól van fiam. Nekem dolgom van, maradj itt a barátnőddel.- mondta apja mosolyogva és kiment a szobából.
Legolas rám nézett.
- Szia Leoni. Üdv a kastélyban. Mostantól bármikor idejöhetsz.- mondta mosolyogva.
- Barátnőd ???- kérdeztem huncutul mosolyogva.
- Háááát......ja..-mondta.
Rámosolyogtam és fölkeltem. Már tényleg nem fájt semmim. Olyan voltam mint régen.
- Akkor kedves Legolas herceg lenne szíves körbevezetni ???- kérdeztem mire odajött megfogta a kezem és kinyitotta az ajtót.
- Hát persze Leoni hercegnő !!!- mondta szórakozottan.
Folyosókon sétáltunk tele gyönyörű festményekkel. Megmutatta saját szobáját. Nem ilyenre számítottam. Olyan szobája volt mint egy........igazi hercegnek. Elámultam.
- Hű ha......- mondtam tágra nyílt szemekkel.
- Szép ugye ???- kérdezte.
- Nem szép. Csodálatos !!!!!- mondtam.
Fentről meglestük apja trónját is. Elvitt a legtitkosabb helyekre is, végül vissza tértünk a szobába ahonnan indultunk.
- Ez ki szobája ???- kérdeztem csodálkozva mivel a szobát nem nagyon volt időm megnézni ''haldoklás" közben.
-........ Mostantól a tiéd.- mondta és rám emelte gyönyörű kék szemét.
- Hogy miiii ????- kérdeztem sírva az örömtől.
- Hát a szoba !!!- szellemeskedett.
- Te jó ég !!! Ezt nem hiszem el !!!!!!!!!!!!!!!!!- sírtam az örömtől. Oda rohantam Legolashoz és olyat tettem amire én sem számítottam.... megcsókoltam..... aztán kapott még egy ölelést.
- Most viszonoztad a puszit ugye ???- nevetett. Kicsit sem volt zavarban.
- Igen. Megérdemled.- mondtam.
- Dehogy !!!
Esteledett. Az új szobámban ücsörögtem.
- Jó éjt Leonim !!!- szólalt meg egy hang. Megfordultam. Legolas volt. Odaszaladtam és megöleltem. Jó attam neki egy puszit is.
- Jó éjt Legolasom !!!- mondtam. Ő is adott egy puszit aztán becsukta az ajtót.
Még egy picit bámultam a plafont, aztán rám jött az álom. Álmomban megint ott volt Legolas a földön én pedig mellette. Legolasnak csukva volt a szeme, úgy láttam nem vesz vagy inkább nem kap levegőt. Sírtam. De nem csak az álmomban. Láttam ahogy előttem ölik meg Legolast. Gyorsan fölkeltem. Felkapcsoltam az éjjeli lámpám. Letöröltem arcomról a könnyeket. Próbáltam visszaaludni de nem sikerült.
Gyorsan felkaptam harci ruhám íjammal együtt. Benéztem Legolas szobájába. Nem volt ott. Gondoltam már őrködik úgyhogy elindultam a szikla ösvényhez.SZIASZTOK GYERMEKEIM !!!! ÚR ISTEN !!! HOLNAP DUPLA RÉSSZEL JÖVÖK AMIBŐL AZ EGYIK LEGOLAS SZEMSZÖGÉBŐL LESZ !!! A MÁSIK AZ NEM A KÖNYVHÖZ TARZOZIK CSAK RÉSZBEN, ÉS EZ A RÉSZ AZÉRT FOG KÉSZÜLNI MIVEL HOLNAP EGY NAGYOOOOON NAGYOOOOON FONTOOOOOOS ESEMÉNY LEEEEEEEEESZ !!!!!!!!!😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 Január 13.😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 voteoljátok !!!😉❤️😍
Holnap jönnek a részek !!!! Addig is jó pihenést !!!😘😘😘😘
YOU ARE READING
Legolas és én...
Romancekicsi voltam...az egész egy háborúval kezdődött...ott találkoztam egy tünde fiúval akit örökre a szívembe zártam....