Tanışma

785 16 4
                                    

Amerika ve bütün dünya için çok önemli bir gün. Çünkü bü gün üç ikizin buluştuğu gün. Aslında bu üç çocuğun da özel güçleri var. Birincisi Büyü yapabiliyor, ikincisi elementleri ayırıp kontrol edebiliyor, üçüncüsü inanılmaz derecede zeki ve nesneleri hareket ettirebiliyor. Aileleri sadece bir efsane olduklarından başka ailelere veriliyorlar. Bu çocuklar aynı okula götürülüyorlar. Bu çocuck lar ın hiçbir bilgisi yoktur Adları, Tom, Andy, ve Bill'dir. Hepsi okula gitmek için hazırlık yaparlar. Tom her zamanki gibi suyu hareket ettirmeye çalışıyor. Andy büyü yapmaya çalışıyor. Bill ise bilgisayarın şifresini kırıyordu. Ama onlar tamamen güçlerinden habersiz denemeler yapıyorlardı. Sonra aileleri çağırır ve okula giderler ve ne garipti ki aynı anda tualete girerler ve üç kardeşinbirleşmesi olarak aniden güçlerini kullanırlar ve duvarda bir şekil belirir. Tom ve Andy çok korkar ama Bill hemenanlar ve sorar''Sizin de bacağınızda leke var mı?'' Onlar aynı anda evet diye bağırırlar ve anlarlarki onlar ikizlerdir.Tom içinden aslında ''Bunlar mı benim kardeşlerim desede, onlara bir yeteneklerinin olup olmadığını sordu iki kardeş aslında düşününce bir yeteneklerinin olduğunu anlayınca birbirlerine bildikleri şeylerianlattılar.

Tom Arrons sokağında oturan zengin bir ailenin çocuğudur, Andy Charles Dickens sokağında oturan orta halli bir sokağın çocuğudur, en kötüsü ise Bill'dir onun oturcak sadece bir gittikçe yıkılan 100 yıllık 2 odalı bir gecekondusu vardır ama çok yakında bu değişecektir. Çünkü üç kardeş ailenin en zengin çocuğunun sayesinde yeni bir eve çıkacaklardır. Yakında yenibir hayat yeni bir dönem başlayacaktır. Hem onlar hemde amerika da yaşayan herkes için. Yeni çağ yakında başlayacaktır. Değişim başlıyor. Devir üç kardeş devri.

ÜÇ Gizemli ArkadaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin