Yuko a félreértéssel egyből az iskolába rohant és Hisokát kereste. Berontott a terembe, úgyhogy még az ajtó is kidőlt. Hisoka az asztalánál ült és amikor meglátta Yuko összezavarodott arcát, felállva az asztaltól, odasétálva a lányhoz, aggódva ezeket kérdezte:
-Mi a baj??? Valami baj van???
Yuko csak dadogni volt képes:
-Emiko......Keitaro......együtt......izéltek.....együtt.....
-Mi??? Mit csináltak??? Magyarázd érthetőbben!!!-Hisoka nem értette hogy mit hadovál össze-vissza Yuko.
Hirtelen Yuko felkapta az egyik asztalról az egyik tanuló italát és kiíva a tartalmát, belekezdett a mondandójába, végre érthetően:
-Emiko és Keitaro szeretkeztek!!!
-M-mi??? Ez nem lehet igaz!!! Nem értettél félre valamit???-kérdezte Hisoka.
-Nem!!! Ma reggel elmentem Keitarohoz hogy a segítségét kérjem és akkor megláttam hogy Emiko nála van egy száll törölközőben!!!
-Miiiiiii?!?! Ez biztos?!?! Biztos hogy őt láttad?!?!-kérdezte Hisoka megragadva Yuko vállait.
-Igen!!! A saját szemeimmel láttam és egyből rohantam hogy elmondjam neked!!!-mondta a lány.
-Az a szemét Keitaro!!! Tudtam hogy szerelmes Emikoba, de azt nem hogy képes is volt lefektetni a barátnőmet!!! Csak kerüljön a kezeim közé!!! Kitekerem a nyakát!!!-kelt haragra Hisoka.
Yuko megragadta Hisoka vállait és ezt mondta:
-Azért ne csinálj semmi hülyeséget!!!
-Yuko!!! Téged nem zavar az amit műveltek?!?! Tudom hogy szerelmes vagy Keitaroba!!! Akkor miért nem vagy mérges?!?!-mondta majd kérdezte Hisoka mérgesen.
-M-mi??? Dehogy vagyok szerelmes belé!!!-tagadta a lány elpirulva.
-Ne hazudj!!! Látszik rajtad hogy teljesen belezúgtál!!!
-*sóhaj* Jól van, igaz, szerelmes vagyok belé és igen mérges vagyok, de én akkor sem lennék képes bántani őket!!! Én te se csinálj semmi őrültséget!!!
-Jó reggelt!!!-köszönt Keitaro a terembe lépve.
Hisoka amint meglátta mérgesen elindult felé, de Yuko megragadta a karját és ezt mondta:
-Ne csináld!!!
-Eressz Yuko!!!
Hisoka kirántotta a karját Yuko kezeiből és megragadva Keitaro gallérját, mérgesen ráförmedt:
-Hogy tehetted ezt?!?! Hogy volt képed lefektetni a barátnőmet?!?! Te szemét!!! Megbíztam benned, mint a legjobb barátomban, de te hátba szúrtál és lefektetted a barátnőmet!!!
-E-ez nem igaz!!!-szólalt meg Keitaro.
-Ne hazudj!!! Yuko mindent látott!!! Neki hiszek mint inkább neked!!! Soha többet nem bízok meg benned!!!
-Hisoka!!! Hagyd abba!!!-szólalt meg Emiko megérkezve a látottak alapján.
-Te meg se szólalj inkább ribanc!!! Hogy voltál képes lefeküdni Keitaroval!!! És én még azt hittem hogy csak engem szeretsz!!! De neked úgy látom hogy bárki jó, amíg megkapod a szexet!!!-förmedt rá mérgesen a lányra.
-Hisoka!!! Hogy vagy képes ilyeneket mondani a barátnődnek?!?!-kérdezte Keitaro mérgesen.
-Barátnő??? Hmpf. Ez a kurva többé nem a barátnőm!!!-mondta Hisoka.
YOU ARE READING
Furry romantika
RomanceEz a történet a furrykról szól, akik olyan teremtmények melyek állati mivoltal rendelkeznek. Lehetnek hó/leopárdok, oroszlánok, rókák, farkasok és miegymások. De a hóleopárdok a legkülönlegesebb lények, nagyon ritkák, mivel a furry tudósok vadásszák...