-Hisoka......-esett kétségbe Emiko.
-Mi a baj Emiko???-kérdezte aggódva Eriko.
-Papa..........Ne!!!!-fakadt sírva Midori.
-Papa??? Goro Hisoka??? Várjunk csak!!! Nem ő Midori apja???-lepődött meg Eriko, majd a névről beugrott hogy kicsoda is a televízióban szereplő balesetet szenvedett fiú.
-De igen!!! És most az én hibámból van kórházban!!!-mondta Emiko sírva.
-Micsoda?!?! Biztos???
-Igen!!! Egy félreértés miatt szakítottunk és biztos hogy alkoholba fojtotta a bánatát!!! E miatt történt a baleset!!!-mesélte Emiko.
-M-mi??? Szakítottatok??? Együtt jártatok???-kérdezte meglepődve Eriko.
-Igen!!! Jártunk, de most már mindennek vége!!! Soha nem fog megbocsátani!!!
-Van még egy megoldás!!! Mondd el neki hogy Midori az ő lánya!!!
-Hiába mondanám, meg se hallgatna!!! Én csak egy ribanc vagyok a számára, aki összetörte a szívét!!!-mondta ezeket Emiko sírva.
-Még nem tudhatod. Menj be hozzá és mondj el mindet!!! De csakis az igazat!!!-mondta ezeket Eriko.
-Rendben. Most azonnal bemegyek hozzá és kitálalok mindent!!!-merített bátorságot a lány.
Hirtelen Midori megragadta az anyukája ruháját és ezeket mondta:
-Én is menni akarok anyuci!!! Látni akarom a papát!!! Veled akarok menni!!!
Emiko letérdelt Midori elé és megsimogatva a kislány fejét, ezeket mondta:
-Rendben van, velem jöhetsz, ha jó kislány leszel!!!
-Midori jó kislány lesz!!!-mondta a kislány.
Emiko az ölébe kapta Midorit és Eriko felé ezeket mondta:
-Anya!!! Mi most elmegyünk, te zárkózz be és pihenj!!! Majd jövünk!!! Szia!!!
-Sziasztok!!!-búcsúzott el Eriko is.
A kórházban:
-Hogy van Hisoka Dr. úr???-kérdezte Sakura az orvostól.
-Súlyos fejsérülést szenvedett, nem mutat semmilyen agyi tevékenységet, sajnálom hogy ezt kell mondanom, de félő hogy örökre kómában marad!!!-közölte a szörnyű tényt a barátoknak.
-Ez biztos??? Hisoka soha többet nem ébred fel???-kérdezte a hallottak alapján megjelenve Emiko, karjában Midorival.
-Te meg mit keresel itt?!?! Tűnj innen!!! Semmi keresni valód nincs itt!!! Takaródj!!!-förmedt rá Sakura Emikora.
-Uváááááááááááááá!!! Anyuci!!! Ez a néni ijesztő!!!-bújt sírva Midori Emiko mellkasába.
-Ne sírj kislányom!!!
-Néni?!?! Nem vagyok én olyan öreg!!! He??? Anyuci??? Anyucinak szólított az a poronty???-kérdezte felháborodva Sakura.
-Igen!!! Midori Hisoka 2 évvel ezelőtt született lánya!!!-közölte az igazat Emiko mindenkivel.
-M-mi?!?!-kapott sokkot Sakura és Rikuto karjaiba ájult.
-Igaz ez???-kérdezte Keitaro.
-Biztos emlékeztek még a Hisoka és köztem 2 évvel ezelőtt történt alkalomra, na én azután teherbe estem Midorival és mivel féltem hogy Hisoka elhagy engem, inkább én hagytam el őt!!! De hiába találkoztam vele az iskolában 2 év után, még mindig nem vagyok képes elmondani neki az igazat!!!
ESTÁS LEYENDO
Furry romantika
RomanceEz a történet a furrykról szól, akik olyan teremtmények melyek állati mivoltal rendelkeznek. Lehetnek hó/leopárdok, oroszlánok, rókák, farkasok és miegymások. De a hóleopárdok a legkülönlegesebb lények, nagyon ritkák, mivel a furry tudósok vadásszák...